"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Siimahännät Lustriassa.

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Krulor

mikä ihmeen jatko?

Viesti Kirjoittaja Krulor »

Juu juu, loistava tarina, en oo ite kyllä hirveemmin perehtyny näihin WH:in mutta olen alkanu lukee näit, ja tää oli yks huippuja!!

Eli missä se jatko luuhaa? nyt kaavit ne aivot sieltä seinältä ja alat kirjottaa....
Power is nothing without the Wisdom to use it
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hehee, nyt tuli jatkoakin! Ja mahtava oli, ihan samaa laatua kuin ennenkin. Ei että tahtoisin nähdä kyllä sen squickskviikin (tai mikä olikaan se yli-insinööri) ilmeen, kun Rathas käy kertomassa 'huonot uutiset'. Niin se vain on, skavenit häviävät vain omaa oveluuttaan. Tappavat toisensa, tai ainakin johtohenkilöt. Juuri asennetta. :D
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Onpas pitkäksi muodostunut tämä tarina sen alkamisesta. Kohtahan se taitaa loppua, niin kuin sanoit? Hyvää jatkoakin on näimmä taas tullut.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Ippe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ippe »

Olen pahillani,jos suututan jonkun,nostamalla tarinani pohjan perukoilta,mutta sain sen valmiiksi ja toivon,että saisin sen lopullisesta "muodosta" jotakin kommentin-tapaista,ja
haluaisiko kukaan,että kirjoittelen vastaavia tarinoita tulevaisuudessa?
"Quod scripsi, scripsi"

-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
Nakai

Viesti Kirjoittaja Nakai »

aivan mahtava stoori ja tottakai kirjotat samantapasia tarinoita lisää
Olen kuuluisa roskakori Nakai :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”