Ja kerran kun olin saanut oikean älynväläyksen, ja olin konverttaamassa bretonnialaisista longbowmeneistä swordmenien command grouppia, niin kuinka ollakkaan, valmis figu tipahti. Ei se hajonnut, mutta siitä on jo pari viikkoa, eikä ole vieläkään löytynyt...
Kuinka usein rikot kalliita figujasi?
- Cannonball
Eipä siinä paljon mitään, mitä nyt joka kuljetuksesta vähintään yheltä spear-tai halberdmaniltä katkee ase. Mitään isoo ei oo tapahtunut, mitä nyt kerran istuin(!!)maagin päälle ja siltä katkes miekka.(!!!!)
Ja kerran kun olin saanut oikean älynväläyksen, ja olin konverttaamassa bretonnialaisista longbowmeneistä swordmenien command grouppia, niin kuinka ollakkaan, valmis figu tipahti. Ei se hajonnut, mutta siitä on jo pari viikkoa, eikä ole vieläkään löytynyt...
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
-
MangaReaper
Pre-war casualtyt ovat luonnollinen osa hammeria, sopivat jopa omalla kierolla tavallaan TK:hin. Isommista figuista olen tiputellut ahkerimmin Imrikkia, kaverin lohikäärmes on kuollut jo useampaan otteeseen. Ihmettelen kyllä suuresti miten dragon princen (Helf versio..?) voi saada vyötäröstä poikki, figuhan on metallia hevosen (päätä lukuunottamatta) ollessa muovia.
Viimeksi muokannut MangaReaper, La 24.01.2004 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
On se helppoa kun ei paljon omista figuja, mitä nyt pari kääpää ja nekin koristavat säilytysrasiaa kaappini perällä.
Siitä johtuen en ole omia figujani tiputellut paljoa, mutta kerran putosi kaverin boneripper, kun on vaan niin ääretön nakkisormi. Sitten pudotin toisen kaverin kotkaratsastajan, joka oli konvertoitu, ja jalat oli 6 eri palassa. Sitten se putos lattialle, ja sellasia 2mm pitkiä jalankappaleita etsimään. Oli kivaa.
Siitä johtuen en ole omia figujani tiputellut paljoa, mutta kerran putosi kaverin boneripper, kun on vaan niin ääretön nakkisormi. Sitten pudotin toisen kaverin kotkaratsastajan, joka oli konvertoitu, ja jalat oli 6 eri palassa. Sitten se putos lattialle, ja sellasia 2mm pitkiä jalankappaleita etsimään. Oli kivaa.
No näitähän tapahtuu usein..
Itse tiputtelen ukkojani mutta eivät rikki siitä mene.
Joskus aina käy niin että pelaamme kaverilla 2v2 ottelua ja yksi kaverini rupeaa vuoroa odotellessaan pyörittelemään raskasta avainnippuaan.. Ja kuinka ollakkaan, kuuluu "swips" ja nippu lentää siististi yhden close combatin päälle murskaten figuja altaan.
(Toistunut useasti)
Hyvä on kun jokaista edeltävää tilannetta koristaa ääni: "Voi perkele!" Tai "Oh shit!" jonka jälkeen voi kuulla kun tina ja muovi paukkuu.
Parasta oli kun olimme kaverilla pelaamassa taas ja pelasimme jättipeliä jotain.. 4v5 tyyliin ja sitten kahdella kavereistani tuli leikkimielistä sanasotaa keskenään ja sitten kaveri1 otti nopan ja heitti sillä kaveri2:n figua joka levisi nätisti pitkin seiniä täydellisesti!
Se oli railakasta katsottavaa 
Itse tiputtelen ukkojani mutta eivät rikki siitä mene.
Joskus aina käy niin että pelaamme kaverilla 2v2 ottelua ja yksi kaverini rupeaa vuoroa odotellessaan pyörittelemään raskasta avainnippuaan.. Ja kuinka ollakkaan, kuuluu "swips" ja nippu lentää siististi yhden close combatin päälle murskaten figuja altaan.
(Toistunut useasti)
Hyvä on kun jokaista edeltävää tilannetta koristaa ääni: "Voi perkele!" Tai "Oh shit!" jonka jälkeen voi kuulla kun tina ja muovi paukkuu.
Parasta oli kun olimme kaverilla pelaamassa taas ja pelasimme jättipeliä jotain.. 4v5 tyyliin ja sitten kahdella kavereistani tuli leikkimielistä sanasotaa keskenään ja sitten kaveri1 otti nopan ja heitti sillä kaveri2:n figua joka levisi nätisti pitkin seiniä täydellisesti!
"Täl on tämmönen juttu"
Minulla ei ole vielä ehtinyt mitään kamalaa hajoamisprosessia figut kärsineet, mutta kyllä niitä silloin tällöin hajoilee. Etenkin metallisia, kun metalliliimani ei ole mitä parhain, niin liimattuja päitä irtoilee aika mukavasti. Muoviset on tähän asti pysyneet ehjinä.
Kerran kävi tosin niin, että pelaillessani (pelasimme lattialla) siirryin paikasta toiseen kontaten ja istuin kuolleiden susiratsastajieni päälle (siirrän ne aina vain pelialustan sivuun.) Tietysti niiden keihäät osoittivat ylöspäin ja pistivät suoraan persauksiini. Ihme kyllä vain kaksi keihästä katkesi ja yksi gobbo tipahti ratsailta.
Kerran kävi tosin niin, että pelaillessani (pelasimme lattialla) siirryin paikasta toiseen kontaten ja istuin kuolleiden susiratsastajieni päälle (siirrän ne aina vain pelialustan sivuun.) Tietysti niiden keihäät osoittivat ylöspäin ja pistivät suoraan persauksiini. Ihme kyllä vain kaksi keihästä katkesi ja yksi gobbo tipahti ratsailta.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
MangaReaper
Ehkä tuo sitten onnistuu, suurimmat pahoitteluni mitä epämiellyttävimmän sattumuksen johdosta. Onneksi tuollaista ei voi sattua kenellekään kovin usein...kai.LooPe kirjoitti:No kokeile vääntää kyllä pokkeaa.Ukkeli oli hepan selässä ja hyvin liimattu tai jotain ei irronnu ja *naps* sanoi figu kappas ja se oli poikki.
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
Ei saa unohtaa Black Orc stanukkaa ja sen kavereiden päitä eikä myöskään eikä myöskään kolmea raajatonta Kaaos nihtiä, jotka hajosivat kaikki samalla pelikerralla.Grom Hardhammer kirjoitti:Kerran kävi tosin niin, että pelaillessani (pelasimme lattialla) siirryin paikasta toiseen kontaten ja istuin kuolleiden susiratsastajieni päälle (siirrän ne aina vain pelialustan sivuun.) Tietysti niiden keihäät osoittivat ylöspäin ja pistivät suoraan persauksiini. Ihme kyllä vain kaksi keihästä katkesi ja yksi gobbo tipahti ratsailta.
(Pelasimme joskus kahden aikaan yöllä ja tuhosimme enemmän figuja kuin mihin Khorne koskaan pystyisi
U fail.
Kaaos kärry kärsii kun nacharias on paikalla... se oli aika huvittavaa kun olin saanut kärryni vähän aikaa sitten maalattua ja otin sitä juuri pois kuljetuslaatikosta. Laskin sen pöydälle, menin tekemään jotain muuta, palasin takaisin ja kuinka ollakkaan! Tein komean pyörähdyksen ja huitaisin kärryn kyynärpäällä komeaan ilma lentoon. No se kärry oli niin pirullinen liimata kokoon, että vaikka tapaturmasta on jo melkein vuosi, en ole liimannut sitä kunnolla kokoon.(laiskuus voitti)
Veljeni welffi maagille on joskus käynyt sillä lailla, että hän piti sitä kädessän ja ihmetteli että miten maagin sauvan pää oli yhtäkkiä vinossa. Sitten sauvan pää alkoi yhtäkkiä taipua ja "naps!" , sauvan pää katkesi mystisesti( eipä ollut minun ukkoni
).
No kaverieni ukoille en ole tehnyt vielä pahaa, mitä nyt kaverin kanssa keksimme että rullamitta voi käyttää katapulttina ja noppia ammuksina!
siinä mesitten iloisesti ammuskelimme omia tyyppejämme ja jälkeenpäin huomassimme, että muoviukoilta oli lähtenyt runsaasti osia irti ja kaverini yksi dark raider oli hajonnut.
Veljeni welffi maagille on joskus käynyt sillä lailla, että hän piti sitä kädessän ja ihmetteli että miten maagin sauvan pää oli yhtäkkiä vinossa. Sitten sauvan pää alkoi yhtäkkiä taipua ja "naps!" , sauvan pää katkesi mystisesti( eipä ollut minun ukkoni
No kaverieni ukoille en ole tehnyt vielä pahaa, mitä nyt kaverin kanssa keksimme että rullamitta voi käyttää katapulttina ja noppia ammuksina!
Kyllästyin edelliseen
-
settra the allmighty
mä ja mun pikkuveli tapeltiin isoon ääneen, ja isä, joka nukku olohuoneessa heräs ja juoksi mun huoneeseen ja löi nyrkillä pöytään"turpakiinni kun minä yritän nukkua", no siinä tietenki sattu olemaan mun warhammerit ja kun pöytä tärähti niin ukot lensi suoraan lattialle! onneksi mitään kovin pahaa ei tapahtunut, vain parilta haltiaponilta katkes häntä ja bolttrower vähän väänty!
Mi_Py kirjoitti:isoveljeni on kyllä telonut yhden figun ja
koristellut sen verellään... mitäs uhmasi dark eldareitten incubia...
tosin lääkäri sen vasta rikkoi![]()
mutta sain uuden
Selitäppäs vähän enemmän. Söikö se sen ja piti mennä lääkäriin rikkomaan se. Tuon tarinan haluan kuulla
Kyllästyin edelliseen