Beast of Chaos alottaminen..
-
Zelekendel
-
Zymeth Salkir Dkhan
Epäluotettavia, koska ovat kännissä\pilvessä. Menevät metässä ilman penaltyä, siksi manuuverikelpoisia.Esko Rae kirjoitti:Voisitko hiukan tarkentaa, millä tavalla epäluotettavia? Ja eiks ne saa mennä metsässä ilman panaultyä?
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Nyt piti jo puuttua kun rakkaita Centsujani haukutaan! Centigorit ovat ehkö uuden BoC kirjan kovimmat jannut, puoli-ilmaisia M8 fast cavalya, jolla on kaksi (2!) hyökkäystä S4:llä (rynnäkössä toinen S5!) ja T4, vielä saven saa helposti 5+:n ja kulkevat metsien läpi ilman mitään haittaa! Ok, luotettavuus ei ehkä ole ihan hallussa, mutta n. 80% ajasta tekevät juuri mitä haluat (ja jos eivät tee, luota niihin, niillä on paljon parempi suunnitelma kuin sinulla). Kun lisää vielä halvat heittokirveet (pisteen halvemmat kuin Marauder Horsemaneilla) S5:llä, yksi kovimpia support/flanker yksiköistäö on käsilläsi.
Itsellläni on 5 kokoinen yksikkö muusikolla ja kilvillä varustettuna ja viimeaikoina olen myös antanut niille heittokirveet. Erittäin tehokkaiksi ovat osoittaustuneet, viime pelissä esim pitivät n. kaksi kertaa kalliimpaa Kroxigor yksikköä pilkkanaan heitellen kirveitä ja juosten ympyrää. Jos Frenzy olisi tullut, 10xS5+5xS4 hyökkäystä olisivat hoidelleet jo valmiiksi heikennetyn yksikön, stupidityn tullessa tilanne olisikin sitten ollut vähän pahempi. Harkitsen muuten vakavasti jo toisen yksikön konvertointia, jos vain ne Special slotit antaisivat myöten.
Sananen vielä figuista: kertaakaan en ole vielä peliarmeijoissa nähnyt aitoja figuja, vaan kaikki on konvertoitu muovisista goreista/ungoreista ja elf steedien/boarien tai vaikka susien torsoista. Tämä onkin hyvä ja halpa tapa tehdä omat Centigorisi, sillä itse en pidä "virallisista" figuista, vaikka eivät niin kauheita olekkaan kuin Chaos Ogret ja Chaos Trollit.
Itsellläni on 5 kokoinen yksikkö muusikolla ja kilvillä varustettuna ja viimeaikoina olen myös antanut niille heittokirveet. Erittäin tehokkaiksi ovat osoittaustuneet, viime pelissä esim pitivät n. kaksi kertaa kalliimpaa Kroxigor yksikköä pilkkanaan heitellen kirveitä ja juosten ympyrää. Jos Frenzy olisi tullut, 10xS5+5xS4 hyökkäystä olisivat hoidelleet jo valmiiksi heikennetyn yksikön, stupidityn tullessa tilanne olisikin sitten ollut vähän pahempi. Harkitsen muuten vakavasti jo toisen yksikön konvertointia, jos vain ne Special slotit antaisivat myöten.
Sananen vielä figuista: kertaakaan en ole vielä peliarmeijoissa nähnyt aitoja figuja, vaan kaikki on konvertoitu muovisista goreista/ungoreista ja elf steedien/boarien tai vaikka susien torsoista. Tämä onkin hyvä ja halpa tapa tehdä omat Centigorisi, sillä itse en pidä "virallisista" figuista, vaikka eivät niin kauheita olekkaan kuin Chaos Ogret ja Chaos Trollit.
Galleriaan pääsee tästä.
-
Musta Setä
heh
omasta mielestäni Centigorien figut taas ovat muovisten beastmenejen kanssa parhaat beasts of chaos figut...kivaa olla erilainen, sitten kait.
Mutta itse liityn edelliseen henkilöön, centigorit ovat erinomaisia, kirous ja kuolema niille jotka haukkuvat.
Mutta itse liityn edelliseen henkilöön, centigorit ovat erinomaisia, kirous ja kuolema niille jotka haukkuvat.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
-
Zymeth Salkir Dkhan
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008