Minä VAADIN päästä projektiin mukaan, mutta rahatilanteeni on hiukan heikko, joten en voi esim. suurta rykmenttiä ruveta kokoamaan. Voisinko saada tehtäväkseni jonkin heron tai lordin? mieluummin vaikka muutaman.
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
Kyllä ainakin minun puolestani. Ja mitä enemmän henkilöitä figuja tekemässä, sitä enemmänhän niitä tulee. voisit kyllä aivan hyvin konvertoida jotain heroja ja lordeja. Jos saisit pari kappaletta aikaiseksi niin lähetäpä sitten kuvia tuonne galleriaan.
Juu, olen nyt vaan tosiaan muuttamassa, joten pääsen hommiin vasta ensi viikonlopun jälkeen. Hammerit, osat, maalit jne. ovat nimittäin kaikki jo paketissa.
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
Vega kirjoitti:niin ja wood elffien ratsastavan maagin kepissä on hirveet sarvet tai jotain sinneppäin siitä sais hienot ja komiat sarvet porplle.
*selaa 2003 katalogia* No niinpä näkyy, enää vaan tarvitaan itse eläin . Toisaalta, miksi tilata WE maagia, kun sormistaan näppärä voi tehdä sarvet GS:sta?
tuolta muuten löysoin taas mustapuusta tämmösiä hyvinkin pohjalaisen näköisiä ukkeleita joita vois pienellä konffauksela käyttää vaikka minä shamaaneina tai croftereina
Näitä viestejä selaillessani olen törmännyt rahaongelma-viesteihin ja varsinkin isojen rykmenttien kanssa voi tosiaan tulla ongelmia. En tiedä onko joku jo ehdottanut, mutta here goes: Perustakaa Far Northille tili, jonne voi lähettää avustuksia. Itse ainakin mielelläni auttaisin, mutta kun olen laiskahko figujen maalailussa, niin jätän sen puolen mielelläni muille. Maksumiehen rooli sopii meikäläiselle paremmin...
pamp-pu kirjoitti:Ei yhtään paha idea, Bigfinga. Kenen nimiin tämä tili sitten laitettaisiin? Rune nyt ekaksi mieleen tulee.
Anotaan samantien valtiolta avustuksia
Juuh, taiteilija-apurahaa, taidettahan tässä tehdään ... Jos ei kukaan jaksa uutta tiliä tehdä, niin käyhän jonkun "johtoportaan" jäsenen olemassa olevakin tili. Mutta kyllä se uusi tili aina parempi vaihtoehto on.
pamp-pu kirjoitti:Ei yhtään paha idea, Bigfinga. Kenen nimiin tämä tili sitten laitettaisiin? Rune nyt ekaksi mieleen tulee.
Anotaan samantien valtiolta avustuksia