Catachan Hevari tiimi
Catachan Hevari tiimi
Noh tässä ois tämmönen Catachan Heavy Weapon tiimi.
Saa haukkua ja kehua ihan vapaasti.
Kuva on nyt vähän mitä sattuu mutta...
Ei oo maalattu näytille panemista varten mutta kun mulla on toi kameran käytön harjottelu menossa niin otinpa tästäki kuvan ja aattelin sen nyt tännekki pistää.
EDIT: Ja lisää kuvii on Catachaneista tulossa kunhan kerkiää...
http://www.angelfire.com/hero/svehla/Ca ... Weapon.htm
Saa haukkua ja kehua ihan vapaasti.
Kuva on nyt vähän mitä sattuu mutta...
Ei oo maalattu näytille panemista varten mutta kun mulla on toi kameran käytön harjottelu menossa niin otinpa tästäki kuvan ja aattelin sen nyt tännekki pistää.
EDIT: Ja lisää kuvii on Catachaneista tulossa kunhan kerkiää...
http://www.angelfire.com/hero/svehla/Ca ... Weapon.htm
Viimeksi muokannut Nólimon, Su 25.01.2004 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin tuota... kiitos kaikille jokka on vaivautunu kirjottaan. On mukava kuulla edes jotain noista omista jutuista. 
Niin no ei tosta(-kaan) kuvasta paljon sanota kun ei näy kuin tuo yks ukko kunnolla mutta... pistän Catachaneista omaa topicii kun saan armeijan maalattuu loppuun tässä jonku ajan päästä(lue: vuoden kuluttua)

Niin en oo vaivautunu tuomaan mitään yksittäistä ukkoo tai muuta sellasta näytille kun haluan tuua noi Catachanit vasta kun on koko armeija maalattu ja viidakko terrain niille tehtynä. On paljon siistimpi tuua koko uus maalattu armeija kerralla paikalle ni saa tehtyä paljon isomman vaikutuksen.
Ja Delfit mie tuon kans vasta ku oon saanu mun kaikki Corsairit ja Warriorit maalattua.
Niin no ei tosta(-kaan) kuvasta paljon sanota kun ei näy kuin tuo yks ukko kunnolla mutta... pistän Catachaneista omaa topicii kun saan armeijan maalattuu loppuun tässä jonku ajan päästä(lue: vuoden kuluttua)
Kröhm... über? Noh tuota kai tuo nyt pittää kohteliaisuutena ottaa.Ghen'tos kirjoitti:Hienohan tuo, varsinkin pelifiguksi.
Kuva on vain aika tumma, mut hieno silti.
Miksi et ota muuten ikinä näitä sun über-töitä mukaan kerhoon ?
Saatais me muut vähän tavotetta...
Niin en oo vaivautunu tuomaan mitään yksittäistä ukkoo tai muuta sellasta näytille kun haluan tuua noi Catachanit vasta kun on koko armeija maalattu ja viidakko terrain niille tehtynä. On paljon siistimpi tuua koko uus maalattu armeija kerralla paikalle ni saa tehtyä paljon isomman vaikutuksen.
Ja Delfit mie tuon kans vasta ku oon saanu mun kaikki Corsairit ja Warriorit maalattua.
-
Ursarkar E. Creed