Olen sen verran delffi bookkia lukenut että muistaakseni Malekithin stoorissa oli jotain semmosta, että se olis haavottunu kuolettavasti jossain taistelussa helffejä vastaan ja häipyny johki toisee mualimaan ja sitten morathi tuli ja parans sen muiden haqien kanssa ja sou loong... Tää tapahtu kai ennen ku se sai pyllylle Eltikalta joten ei se varmaan minkään kuoleman pelossa lähteny kiitää. Pahiksilla vaan on tapana että oma etu ensin, eikä muiden ollenkaan.
Kaikki voi olla vaan mun omia fantasioita, koska en kerää delfejä...
Eltharion
-
zakug_the_insane
Ei voi pitää paikkaansa, koska Ainoastaan Eltharion on häntä pystynyt haavoittamaan, ei kukaan muu. Tarkotat varmaan sitä, kun Male sai "hieman" palovammoja astuttuaan Asyruanin (noinko se menee) liekkeihin. Morathi hänet paranti sen jälkeen. Ei se kylläkään mitään maailmaa vaihtanut tietääkseni...Nacharias kirjoitti:Olen sen verran delffi bookkia lukenut että muistaakseni Malekithin stoorissa oli jotain semmosta, että se olis haavottunu kuolettavasti jossain taistelussa helffejä vastaan ja häipyny johki toisee mualimaan ja sitten morathi tuli ja parans sen muiden haqien kanssa ja sou loong... Tää tapahtu kai ennen ku se sai pyllylle Eltikalta joten ei se varmaan minkään kuoleman pelossa lähteny kiitää. Pahiksilla vaan on tapana että oma etu ensin, eikä muiden ollenkaan.
Kaikki voi olla vaan mun omia fantasioita, koska en kerää delfejä...
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Teclisin ja Malekithin magic duelissa teclis nakkas sen megastaffista sen jumpetun kokoisen magic boltsin malekithia päin joka ei onnistunut torjumaan sitä.. siinä vaiheessa kun se alko jo polttaa herra dark elffiä se teleporttas chaos mestaan ja dark elffit päätti lähtee häntä koipien välissä poish..
Ja tosta goblinherrasta sen verran että kyllä ne ihan oikeasti oli ulthuaniin menossa.. miten joku voi eksyä sinne jos on matkalla empireen? Ne marssi sen penteleen empiren läpi, pisti kaikki palasiks, pohjoisrannalla teki ne penteleen purkit ja seilas ulthuaniin..
Ja tosta goblinherrasta sen verran että kyllä ne ihan oikeasti oli ulthuaniin menossa.. miten joku voi eksyä sinne jos on matkalla empireen? Ne marssi sen penteleen empiren läpi, pisti kaikki palasiks, pohjoisrannalla teki ne penteleen purkit ja seilas ulthuaniin..
Eye is green.
Jos goblineista on kyse niin voi tapahtua ihan mitä vaan.Eraphion kirjoitti:Ja tosta goblinherrasta sen verran että kyllä ne ihan oikeasti oli ulthuaniin menossa.. miten joku voi eksyä sinne jos on matkalla empireen? Ne marssi sen penteleen empiren läpi, pisti kaikki palasiks, pohjoisrannalla teki ne penteleen purkit ja seilas ulthuaniin..
- Cannonball
Lueppa chronicles 2004 s.80 kyseisen gobbo-herran fluffi...Blackmane kirjoitti:Jos goblineista on kyse niin voi tapahtua ihan mitä vaan.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.