jos et jaksa lukee kirjaa niin tässä tietoa: se on siis niin sanottu "sauronin suu" joka on myös Barad-durin eli mustan tornin komentaja, ja hänenhän siis olisi pitänyt tulla mustan portin eteen aragornia ja muuta joukkoa tapaamaan ja lannistamaan heidät. tiedolla siitä että frodo olisi vankina barad-duriss. sillä cirith unggolista toimitettu mithril paita on hänellä ja se näytettyään alkaa epätoivoinen taistelu portin edustalla. eli siis leffasta leikattu. toivottavasti riitti tämä vastaus.
Sama tuo minulle koska moinen tulee ulos - pitäkööt vaikka maailman loppuun asti varastossa... Sen verran mitään sanomaton figu, että sillä ei tuu muuta kuin heittele "Stand fast!" ja saa kelpo kapteenin hevosella...*shrug*...jotenkin jäi kakan maku suuhun tuon herran tiedoista...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Deceased kirjoitti:Sama tuo minulle koska moinen tulee ulos - pitäkööt vaikka maailman loppuun asti varastossa... Sen verran mitään sanomaton figu, että sillä ei tuu muuta kuin heittele "Stand fast!" ja saa kelpo kapteenin hevosella...*shrug*...jotenkin jäi kakan maku suuhun tuon herran tiedoista...
niin minullekkin.. vaikka kakkaa en olekkaan syönyt.. mutta figu itse on paperilla ainakin tosi hyvä. toivotaan että qw ei ole sitä rumaksi tehnyt
nimenomaan, kapteeni jolla on vieläpä aika hyvä mahis halvaannuttaa kohteensa pari kertaa taistelussa... taikomiskyky on oikein hyvä bonus, williä tosin on aika vähäsen... mutta ees vähän!
Mokoman auran päälle pistäminen maksaa yhden Willin ja ylläpitäminen toisen, joten vie HIEMAN liikaa Williä tämän sankarin vähistä Willeistä ollakseen vaivan arvoinen... eli eli...
Hyötyä tietenkin, mutta onko se hyöty kahden Will-pisteen arvoinen... :s Itseasiassa Troll Chieftain, joka on massan seassa, kärsii Terroristaan - ei saa tarpeeksi massaa kimppuun, että saisi taottua 3 heppua kierroksessa...