"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tähänastinen tuotantoni

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Neurotic

Tähänastinen tuotantoni

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Heipä hei.

Tässä seuraa siis suomeksi sanottuna lyhyt kehityskaareni (kyllä, kuten huomasit, herra Salavaa törkeästi, häikäilemättömästi ja röyhkeästi matkien).

Joku voi ihmetellä, miksi pelifiguja ei näy enempää. No, niitäkin on kyllä tullut maalailtua, mutta olen antanut/myynyt ne pois.

Ja asiaan:

Tämän Fanaticin maalasin vuoden 2002 jouluna lahjaksi vanhemmille :). Tein tämän puoli vuotta harrastuksen aloittamisen jälkeen. Ensimmäistä kertaa blendailin, mutta maali ei ollut tällöin vielä kovin ohutta ja kerroksiakin oli vain muutama.

Necron Lordin maalasin 2003 keväällä Porvoon maalauskilpailuun. Blendeissä oli huomattavasti enemmän kerroksia verrattuna Fanaticciin, mutta maali oli edelleen varsin kuivaa. Metallikaan ei näytä kovin upealta.

Viime vuoden 'Coniin maalasin tämän Nurglen pedon. Alkuperäiset värit olivat kirveen vartta ja riepua lukuunottamatta samat (Ropeconissa varsi oli vihreä ja rätti iloisen vaaleansininen, mitäköhän ajattelin väriteemaa miettiessäni?). Kokeilin ensimmäistä kertaa NMM:ää, joka ei tässä mielestäni kovin hyvin toimi. Maali oli jo hieman ohuempaa, mutta nykyiseen verrattuna edelleen kuivaa.

Syksyllä tuli maalattua Porvoon kilpailuun tämä herra Valedius. Maalia oli ohennettu reippaasti ja väriteema toimi mielestäni mukavasti. Hauska puoli tätä maalatessa oli se, että kokeiden takia figua piti maalata viimeisenä päivänä kymmenen tuntia yö kolmeen asti. Eivät enää oikein freehändit luonnistuneet :roll:.

Myöhemmin syksyllä pikamaalaattu Executioner on ehkäpä suosikkini. Blendeistä tuli vähällä vaivalla miellyttävät, tosin metallit olisivat kaivanneet vielä jotakin.

Sitten lopuksi tämän vuoden puolella maalattuja luurankoja (tai oikeastaan niiden eturivi, seuraava rankki on metalleja vaille valmis, jee). Tällaista perusmaalailua.

Tuossapa nuo. Puolitoista vuotta siis maalaamista ja pelailua takana (toivottavasti monta vuotta vielä edessä), ja hauskaa on ollut, eikä vähiten Sotun ansiosta.

Maalausta ja vähän kaikkea saa kritisoida, ja pitäisin jonkinlaisista neuvoista tulevaa varten (mitä pitäisi tehdä värivalinnoissa ynnä muissa toisin, jne.). Sana olkoon vapaa.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

tosi kivoja!!! kehityksen huomaa selvästi. oma suosikkini oli tuo inquisitor... voititko maalauskilpailut? =)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Neurotic

Terminator kirjoitti:tosi kivoja!!! kehityksen huomaa selvästi. oma suosikkini oli tuo inquisitor... voititko maalauskilpailut? =)
Tulihan ne kilvat vissiin voitettua, tosin ketään huippumaalaria siellä ei ole ollut, joten eipä noita voittoja niin merkittävinä voi pitää. Ja eniten mulle tuottaa iloa nähdä vaivalla konffattu ja maalattu figu valmiina (varsinkin inkvisiittorissa tämä tunne oli voimakas, syy varmaan selvä).
Kaleth

Viesti Kirjoittaja Kaleth »

NIIIICEEEE veri nais! ..lemppari tais olla nurglen peto, tosi hyvin tehty nurgle figu ja nmm oli ihan hyvää myös....
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

äläs nyt, voitto on aina voitto! =)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Kyllä vain kehityksen huomaa. Toinen toisensa jälkeen parempia minejä. Suosikkini oli beast, mutta inkvisiittori oli kanssa upea. Good work! Jos kehitys jatkuu pian sitä ollaan golden deamoniin maalaamassa :wink:!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Neurotic

Enpä nyt usko että mihinkään Demoneihin olen ikinä menossa, tai mistäs sen tietää, ehkä 10 vuoden päästä...

Ja tarkentaakseni, voitin Porvoon maaluskilpailut, en Ropeconin. Mitenkäs tuollaisella Nurgleräpellyksellä nyt mahtimiesten joukossa pärjäisikään?
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Cool...:)
Kyllä huomaa eron ekan ja "viimeisimmän" figuurin välillä.
Huima on ollut kehitys, toivottavasti se jatkuu samalla vauhdilla tulevaisuudessakin. Saa nähdä mitä kuvia tänne lähettelet 1,5 vuoden päästä?:D

Figuista itse tykkäsin eniten Valediuksesta, eikä niissä freehandeissa mitään vikaa ole, ainakaan omiini verrattuna!:P
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Ou jee mahtavaa! Joo eli ois se ihan kiva jos osais itekki:D
wat
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Oikein tyylikkäitä!

Kuvat on tuolla kovin pieniä, onko sulla isompia versioita kuvista?
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Oho... Todella hienoja figuja. Olet näköjään päässyt puolessatoista vuodessa siihen mihin minä ehkä pääsen hamassa tulevaisuudessa. Innkvisiittori oli ehdoton lempparini, en nähnyt siinä minkäänlaista suurta ja kauheaa virhettä.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

harmi kun noista skelluista on noin pieni kuva vaan..
eikä koko-metallinen executioneri tee oikein taidoilles oikeutta.
Toi coniin maalattu tais olla miustaki hienoin. Miten teet noi blendit? uskaltaisin sanoo et glazeeminen on paras tekniikka siihen.
Maalaa nyt vaan lisää et saat vielä tähän samaan threadiin.
Kiva katella noin hyvännäkösii figuja. (kaikki noista oli hienoja)
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Kyllähän sinä nuo aitan maalauskisat olet ihan asiallisesti voittanut :) Näin tuon inkvisiittorisi livenä, ja täytyy sanoa että se oli paljon hienompi livenä vielä kuin tuossa kuvassa. Itse voitin silloin sen alle 13v. sarjan :) tosin nyt en enää pääse sinne.
Neurotic

Weekender kirjoitti:Kuvat on tuolla kovin pieniä, onko sulla isompia versioita kuvista?
Tuolla Geocitiecissä on se huono puoli, että ainoastaan albumin omistaja saa katsella suurempikokoisia kuvia, jokin väkisinväännetty selitys siihen taisi olla. Maksua vastaan (tietenkin) siasi päivityksen, jolla muutkin näkisivät isompia kuvia. Ärsyttää.

Mälis: Conin pedon blendit on tehty siten, että kärsivällisesti lisäsin pieniä määriä kirkkaampaa väriä maalisekoitukseen. Vielä kun olisi älynnyt ohentaa maalia runsaammin, niin lopputulos olisi sulavampi. No, tällaistahan tämä on, aina oppii jotain uutta. Hyvä niin.

Kiitos vastanneille, lisääkin saa toki kritisoida.
Slann Mage priest

Viesti Kirjoittaja Slann Mage priest »

Tosi hienoja oma sousikkini on Valedius..
Älä itke ruma lapsi,ota rusina!
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

No kylläpäs on kehitystä tapahtunut. Oot mun nielestä ollut aina hyvä maalari, ja toi nurglelehmä on jotenkin vaan mukavan oloinen. NMM ei kaikkein parasta mutta mukavan vaikutelman antaa.

Muutenkin kaikki on aivan loistavia. Ny kuule poeka mualaahan lissee figua näätille. :)
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Voi harmi, ku et saanu niistä sun ekoista empireistä kuvia :D
Nojoo ... oot kehittyny ihan perkuleesti puolessatoista vuodessa ... mun lemppari on kans toi Valedius (tai mikä nyt olikaan ;) ) ainut mikä siinä häiritsee on ton ihon kiilto ... muuten se on ihan tyylikäs :) (kenen vanha figu? :D )

Olisit tehny tohon Executioneriin NMM:llä noi metallit ... nytten se näyttää vähän hassulta (mun mielipide ... TAAS).

Beasti on hieno, ei siitä sen enempää ....

Ja toi Fanaatikko on kans hieno ....

Ja noi luurankot on kanssa hemmetin hienoja ...

Joopajoo ... Helvetin hienoja kaikki ... onneksi olkoon :)
En ite pääse kenties koskaan tolle tasolle ... ;)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Neurotic

Nightwish kirjoitti:Voi harmi, ku et saanu niistä sun ekoista empireistä kuvia :D
Nojoo ... oot kehittyny ihan perkuleesti puolessatoista vuodessa ... mun lemppari on kans toi Valedius (tai mikä nyt olikaan ;) ) ainut mikä siinä häiritsee on ton ihon kiilto ... muuten se on ihan tyylikäs :) (kenen vanha figu? :D )

Olisit tehny tohon Executioneriin NMM:llä noi metallit ... nytten se näyttää vähän hassulta (mun mielipide ... TAAS).

Beasti on hieno, ei siitä sen enempää ....

Ja toi Fanaatikko on kans hieno ....

Ja noi luurankot on kanssa hemmetin hienoja ...

Joopajoo ... Helvetin hienoja kaikki ... onneksi olkoon :)
En ite pääse kenties koskaan tolle tasolle ... ;)
Kyllähän tälle tasole nyt kuka vain pääsee, eri asia onkin päästä tästä ylöspäin. Itsellä kun junnaa maalaaminen nyt vähän paikoillaa (tosin solmu alkaa hiljalleen purkautua).

Tuo Executioner oli eräänlainen metallimaaliharjoitus, mutta olisihan tuossa tosiaan voinut NMM:ääkin yrittää.

Valediuksen ihon kiilto johtuu lakasta, kun ei viitsi kauheasti roudata maalauskisaentryä ympäriinsä ilman jonkinmoista suojaa. Kyllä se tosin muakin häiritsee.

Jälleen kiitos muillekin vastanneille.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Bansku kirjoitti:
Kyllähän tälle tasole nyt kuka vain pääsee, eri asia onkin päästä tästä ylöspäin. Itsellä kun junnaa maalaaminen nyt vähän paikoillaa (tosin solmu alkaa hiljalleen purkautua).

Tuo Executioner oli eräänlainen metallimaaliharjoitus, mutta olisihan tuossa tosiaan voinut NMM:ääkin yrittää.

Valediuksen ihon kiilto johtuu lakasta, kun ei viitsi kauheasti roudata maalauskisaentryä ympäriinsä ilman jonkinmoista suojaa. Kyllä se tosin muakin häiritsee.

Jälleen kiitos muillekin vastanneille.
Mä luulen,et tällä tahdilla mitä mä nyt maalaan, ni en koskaan pääse tolletasolle tai siitä ylöspäin ... nääs skeban soitto vie aikaa, eikä sitä voi rajoittaa ku on jotain alottanu, ni siinä sit pysyy :P

Jooh ... en mäkään mitää kisaentryjä lakkaamatta jätä, ellei se sit oo ihan paska ;) ....
Vois seuraavaan skabaan vähä panostaakki :)

Ja toi fanaatikko oli siis sun vanhemmille? :) heh .. ite en kehtaa näyttää omiani edes vanhemmilleni :D

Katotaan, mitä niistä mun breteistä sit tulloopi :) (alkaa pikkuhiljaa ärsyttää noi hymiöt :) aargh taas :D )

Noh ... edelleen toitotan, että helvetin hienoja on ja kehitys näkyy ilmi selvästi :D
GREAT JOB!!
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
blizard

Viesti Kirjoittaja blizard »

Executionerin silmä paras silmä mitä olen nähnyt,näytti vaan niin aidolta ja puhtaalta.
In An Hour Of Darkness A Blind Man Is The Best Guide.
In A Age Of Insanity Look To The Madman To Show The Way
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”