"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: IG, DH, Chaos

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

40k: IG, DH, Chaos

Viesti Kirjoittaja Abu »

Juuh, eli on taas tullut tartuttua pensseliin. Sivuilta löytyy vasta-aloittamaani IG:tä, hiukan vanhempaa DH:ta ja onpa mukaan vielä ängennyt suhtkoht vanha Chaos Sorcererkin.

Kuvien laatu on mitä on, digivideokameralla otettuja. Pitäisi investoida kunnolliseen kameraan...

Eli kommenttia pesään.

http://www.pbase.com/abu_san
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Tyylikkään nälöisiä pelifiguja. Vaikutti tosin että kaikilla olisi ollut sama väriteema. Noh, mutta hienoja ne kaikki on.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

tosiaan! näyttää hyvältä kentällä. Näinkö tosiaan sinisiä imperial guardeja?! vänkä idea!

hyvin olit muuten beissannut!
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
JiimK

Viesti Kirjoittaja JiimK »

Juu ei mitään vikaa....

Henchmanien ihon pistäisin vähän tummemmaksi, kuten olen jo sinulle moneen kertaan sanonut ja vähän saisi ehkä olla enemmän eroa joissain highlighteissa... Tosiasiahan on että mitä "räikeämpi" figu on, sitä paremmalta se kentällä näyttää...

Keep gouin', good work! :D
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Juuh, kiitos kommenteista. Voisinhan minä Raketti-rapU tosiaan noiden henchmanien ihon harmaaksi parmaaksi muuttaa.
Ja kiitos basetus-kehuista. Olen itsekin niihin varsin tyytyväinen, varsinkin storm troopereiden baseista. Ja kaikista kiitos Hiekkalaatikko(tm)-hiekan :)
Puuh, jo 10 guardsmania maalattu, n. 90+ jäljellä.

Pitäisi kyllä parempi kamera hankkia, petskules!
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”