.
- Rosvosektori
.
.
Viimeksi muokannut Rosvosektori, Ma 06.10.2008 17:57. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Times are tough, huh, bud!
- Rosvosektori
Ette sitten millään saaneet vielä kireämpää aikataulua? Muiden töiden ohella saattaisin ehtiä suunnittelemaan moisen vehkeen viikossa, mutta rakentamisesta ei kannata edes haaveilla. Kuukauden varoitusajalla voitte jo varovasti toivoa, että kisaan tulee muitakin vehkeitä kuin omanne.
Onko muuten "Trebutchet"-kirjoitusasu jonkinlainen sisäpiirin vitsi?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Mita mita mita sinä sanoa, onko kisassamme jotain muka vikana, älä ala meidan sääntöjämme haukkua.Dolmot kirjoitti:Ette sitten millään saaneet vielä kireämpää aikataulua? Muiden töiden ohella saattaisin ehtiä suunnittelemaan moisen vehkeen viikossa, mutta rakentamisesta ei kannata edes haaveilla. Kuukauden varoitusajalla voitte jo varovasti toivoa, että kisaan tulee muitakin vehkeitä kuin omanne.
Ahhah, noh pitänee katsoa Vkoholan kanssa vielä tuota aikataulua (hieman nyrpeissään kun olisi ehkä pitänyt suunnitella hiukan enemmän tuota ennen kuin laittaa topicin). Trebuchet, se kai on eka joka tulee mieleen.
Tämä kilpailu ei ole mitenkään Sotavasara.netin hyväksymä, tosin ei kyllä ole kieltämäkään.
Ette saa pyytää mitään palkintoja Sotavasara.net kilpailun järjestäjän nimissä, eikä ylläpidolta välttämättä tule kilpailuun minkäänlaista tukea.
Mysterous lähetti jo minulle viestin asiasta pyytäen hyväksyntääni kilpailulle, jolloin asia olisi ollut toinen, mutta kun vkohola otti asiat omiin käsiinsä ja käynnisti kilpailun ilman pyydettyä hyväksyntääni, ei tämä liity mitenkään Sotavasaraan muuten kuin että se on täällä.
Jos jotain meinaa joku jatkossa järjestää jotain niin, että siihen haluaisi Sotavasara.netin mukaan, on paras odottaa siihen asti kisan julkaisua kunnes itse olen sen hyväksynyt.
Ette saa pyytää mitään palkintoja Sotavasara.net kilpailun järjestäjän nimissä, eikä ylläpidolta välttämättä tule kilpailuun minkäänlaista tukea.
Mysterous lähetti jo minulle viestin asiasta pyytäen hyväksyntääni kilpailulle, jolloin asia olisi ollut toinen, mutta kun vkohola otti asiat omiin käsiinsä ja käynnisti kilpailun ilman pyydettyä hyväksyntääni, ei tämä liity mitenkään Sotavasaraan muuten kuin että se on täällä.
Jos jotain meinaa joku jatkossa järjestää jotain niin, että siihen haluaisi Sotavasara.netin mukaan, on paras odottaa siihen asti kisan julkaisua kunnes itse olen sen hyväksynyt.
ja kukas sanoi että kaikki kertoo totuuden siitä pituudesta??
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
-
Badruk ´eadsplitta
Pikkukivi, öh, eh,,, pieni kivi? sellainen puolet peukalosta, väittäisin. 20*20 on korkeus ja leveys maximissaan, kai. Vkohola olisi ehkä parempi selittelemään tämän.IGCaptainLegolas kirjoitti:Saako kysyä minkä kokoinen on PIKKUKIVI ja kuinka korkea tuo saa olla? Ja onko mitat siis 20*20 pohjan mitat?
- Rosvosektori
.
Viimeksi muokannut Rosvosektori, Ma 06.10.2008 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse voisin tohon varmaankin osallistua, mutta tiukkaa tekee aikataulun kanssa. Kun kokeisiin pitäisi lukea ja tutkielma kirjotella harrastusten ohella niin voi olla että ei tule tuo projekti valmiiks... =/
Voisko sitä aikataulua siirtää johonkin vaikka tämän kuukauden loppuun. 2vk on todellakin aika lyhyt aika jos pitää koulu hoidella...
Voisko sitä aikataulua siirtää johonkin vaikka tämän kuukauden loppuun. 2vk on todellakin aika lyhyt aika jos pitää koulu hoidella...
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
-
Badruk ´eadsplitta
- Rosvosektori
.
Viimeksi muokannut Rosvosektori, Ma 06.10.2008 17:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sitten pari sääntökysymystä kilpailuun. Mistä kohtaa nopan lentomatka lasketaan? laskeutumispiste vai se mihin se rullaa?
ja että pitääkö vempeleen olla rakenteeltaan niinkuin trebuthcet aivan täysin? vai saako esim. se mihin panos laitetaan vaihtaa samantapaiseen kuin katapultissa? voi olla vähän hankalampi toteuttaa se avautuva säkki josta kuula sinkoaa ulos =)
ja että pitääkö vempeleen olla rakenteeltaan niinkuin trebuthcet aivan täysin? vai saako esim. se mihin panos laitetaan vaihtaa samantapaiseen kuin katapultissa? voi olla vähän hankalampi toteuttaa se avautuva säkki josta kuula sinkoaa ulos =)
Nopat & Taktiikka Ry
- Rosvosektori
.
Viimeksi muokannut Rosvosektori, Ma 06.10.2008 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.