"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko Egrimm hintansa väärti?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
theunholybeast

Onko Egrimm hintansa väärti?

Viesti Kirjoittaja theunholybeast »

Haluaisinpa vain tietää että toimiiko Egrimm van Horstmann laisinkaan? Siis nykyisin? Tai entäs Aekold Helbrass, jos jollakulla sattuis semmonen olemaan.
theunholybeast

....

tai siis, onko jollakulla kokemuksia näistä kahdesta hepusta tai Chaos special charruista laisinkaan?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

En yleensä special charactereita käytä, mutta Helbrass ja Horstmannin käärme ovat hienoja modeleita, suosittelen hankkimaan jos jostain löydät inhimilliseen hintaan. Baudros nyt luonnollisesti menee kaaoslohikäärmeestä ja Aekold Helbrass on selvästi Tzeentchin kaaoslordi Great Weaponilla.

Älä mieti ovatko ne hyviä spessuja, katso modeleita ja mieti saako niistä hyviä normaaleja charruja. Esimerkiksi Luthor Huss ja Grimgor Ironhide löytyvät usealta Empire -ja Örkkipelaajilta, mutta ei niitä kovin moni käytä Luthorina tai Grimgorina, paitsi ehkä aloittelevat pelaajat joilla on pisteistä pulaa tai pyrkivät kompensoimaan jotain..
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
theunholybeast

....

Liänet oikeassa...
mutta olis niitä silti ainakin KERRAN kiva käyttää :P
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Mielestäni Egrimmille, Arbaalille, Scyla(? Ei varma, jos on), Dechalalle ja Azazelille on luotu säännöt 6. editioniin. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta muistaakseni ne julkaistiin Citadel Journalissa aikoinaan. Ainakin jotkut sain GW:n sivuilta.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Tähän osotteeseen meet ja pyydät kaverilta lupaa pelata näillä:

http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... acters.pdf
Qhayshu

Re: Onko Egrimm hintansa väärti?

Viesti Kirjoittaja Qhayshu »

*gollum* kirjoitti:Haluaisinpa vain tietää että toimiiko Egrimm van Horstmann laisinkaan? Siis nykyisin? Tai entäs Aekold Helbrass, jos jollakulla sattuis semmonen olemaan.
Mä oon sitä mieltä et sä saat tehtyy yhtä hyvät tiedot tavalliselle tzeench lordille dragonilla, kenties paremmalla piste/laatu suhteella. Aekoldista en osaa sanoo ku en oo vielä testannu vaikka senki figu löytyy.
Life is only a game...
Viiksu

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Itse käytän Special Charruja yleinsä vain sen tyyppisissä peleissä missä vihollisellakin on niitä. Esim kun pelattiin kaverin kanssa mättöö (minä Empire hän VC) niin otettiin Empireltä Balthasar Gelt ja Vc:ltä Kemmler.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”