"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Far North Figut

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Bansku kirjoitti:Porohan on todella lyhytkarvainen, joten ehkä sen karvan voi ihan maalausvaiheessa toteuttaa.
Mut leikkaa sen karvan ihan siiliks (?)
Äh ... en mä tiedä ... tää nyt vaan oli ehdotus ... kaikista lukisista ehdotuksista.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Static grass ei toimi karvana, se pitää skulptia. Ramonin esitelmä slideissä on neuvvoja karvan / turkiksen tekemiseen.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itse sain juuri poron maalattua loppuun. Haltiahepasta se tuli tehtyä ja on jopa ihan poron näkönen. Harmikseni en omista kameraa, joten...

Lyhytkarvaisen turkin sain tehtyä painelemalla GS:ia hammasharjalla, jonka seurauksena pinnasta tuli hieman epätasainen. Sen sai sitten suht helposti drybrushattua hyvän näköiseksi.
Viimeksi muokannut Garoth, Ke 28.01.2004 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Icar0s

Garoth kirjoitti:Itse sain juuri poron maalattua loppuun. Haltiahepasta se tuli tehtyä ja on jopa ihan poron näkönen. Harmikseni en omista kameraa, joten.

Lyhytkarvaisen turkin sain tehtyä painelemalla GS:ia hammasharjalla, jonka seurauksena pinnasta tuli hieman epätasainen. Sen sai sitten suht helposti drybrushattua hyvän näköiseksi.
Haa! Voisi kokeilla itekkin :D
Kiitti!
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
templar

Viesti Kirjoittaja templar »

Tuolla tavalla olen minäkin tehnyt GSturkiksiani mm. karvahattuihin ja vastaaviin, jos joskus olen tarvinnut. Sanokaas, tulisiko minun tehdä lordille semmoinen iso karvalakki päähän? Vai tekisinkö sellaisen crofter herolle? Axe of Lalli ja ISO karvalakki voisivat olla hieno yhdistelmä. xD
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Templar, improvisoi nyt jonkinnäköinen hero ja laita sille sellaiset varusteet, jotka sinun mielestäsi ovat hienot. Ei tarvitse kokoajan kysellä, mitä sillä pitäisi olla. Laita sitten kuvia tänne.
templar

Viesti Kirjoittaja templar »

Juu-juu, hyvä on. Vaan niinkuin olen sanonut, pääsen hommiin vasta viikonlopun jälkeen koska muutan, ja sen takia nyt vain olen pyöritellyt eri ideoita mielessäni..
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Hmmm. Jep jep. Minäkin voisin ottaa jotain jos yhteis tilaus tuolta Black Treestä tehtäisiin, kun itse en sieltä pääse tilaamaan. Mutta nyt olisi varmaankin hyvä paikka kertoa mistä saisi hyvät poronsarvet: http://www.black-tree-design.com/pictur ... =fi#hm1054

Sieltä Barbarian Warriors 1 ja se eka figu. Nuita ainakin minä voisin ostaa.
Garoth
Valvoja

Sarvet ova minusta liian peuramaiset. Porollahan eivät sarvet ole välttämättä edes noinkaan suuret ja moninaiset, mutta niistä lähtee aina sellaiset pienemmät sarvet eteenpäin.

Pari esimerkkiä: Tämä ja tämä. Itse tein sarvet tuon jälkimmäisen kuvan mukaan, koska ne olivat helpot toteuttaa. Niistä tuli vielä hieman pienemmät kuin mitä tuolla porolla on.
Phil Kelly says "No!"
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Milloinkas Garoth saamme nähdä kuvia poro(i)stasi?
Garoth
Valvoja

Kamerattomuus tässä ompi tässä se suuri ongelma. Voisin käväistä viikonlopppuna pikkuveljen luona nappaamassa pari kuvaa halppisdigikameralla, mutta kuvista tulee järkyttävän huonoja. Ehkä niistä jotain silti näkee paremman puutteessa.

Tuossaon esimerkkikuva laadusta. Ihan hyvin sinällään, kun ottaa huomioon, että kamera on tulitikkuaskin kokoinen. Mutta ei sillä vakavasti voi kuitenkaan kuvia ottaa.

Pitää kuullostella, jos saisin paremman kameran käsiini...
Phil Kelly says "No!"
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Garoth kirjoitti:Sarvet ovat minusta liian peuramaiset.
tuota tuota... eikös poro ole jonkinnäköinen peura ;) ainakin mun eläinkirjassa, mistä oon ottanu mallia, niin poroa ei löydy erikseen vaan se on ala juttuna kohdassa peura.

mut yks asia mikä kannattaa ottaa huomioon on se että porolla [img]http://www.amanita.fi/punainentupa/ kuvat/poro.jpg [/img]menee niska suorassa suhteessa selkään ja hevosella [img]students.cs.byu.edu/~wilsonphish/ Virtual%20Zoo/Horse.jpg [/img]toi pää on tollen hyvinkin pystyssä. että niitä kannattaa tosissaan muutella, muuttuu ulkonäkö todella paljon.

edit:elkööt sitten kuvat toimiko... petskules... mutta ettikää jostain ittellenne poron ja hepan kuvat ;)
Järjenkäyttö sallittu!
Garoth
Valvoja

Tuo kaulan uudelleen suuntaaminen on nyt ihan itsestään selvyys, ei siitä muuten poroa tule. Mutta jos taas ajatellaan peuraa, on sen kaula samalla tavalla pystyssä kuin hevosella. Metsäpeura on taas hyvinkin poron oloinen otus, jolla sekä kaulan asento että sarvetkin ovat poro-malliset. Eli jos teitte peuran, metsään meni, mutta ei, jos teitte metsäpeuran...
Phil Kelly says "No!"
Icar0s

Garoth kirjoitti:Kamerattomuus tässä ompi tässä se suuri ongelma. Voisin käväistä viikonlopppuna pikkuveljen luona nappaamassa pari kuvaa halppisdigikameralla, mutta kuvista tulee järkyttävän huonoja. Ehkä niistä jotain silti näkee paremman puutteessa.

Tuossaon esimerkkikuva laadusta. Ihan hyvin sinällään, kun ottaa huomioon, että kamera on tulitikkuaskin kokoinen. Mutta ei sillä vakavasti voi kuitenkaan kuvia ottaa.

Pitää kuullostella, jos saisin paremman kameran käsiini...
Heh ... sattumoisin minäkin omistan sellaisen tulitikkuaskin kokoisen kameran ... :D
Ja todella järkyttäviä kuvia tulee ;)
Garoth
Valvoja

Eli laitan siis huomenna niitä todella järkyttäviä poro-kuvia.
Phil Kelly says "No!"
Garoth
Valvoja

Ne eipä niistä kummoisia kuvia taas tullut. Tämä lienee havannollistaa lopputulosta parhaiten, siitä selviää edes tuo ruumiinmuoto, jota hain. Turkki ei oikein erotu, mutta siinä ei nyt ollut mitään ihmeellistä, se oli vain hammasharjan avulla tehtyä epätasaista GS-pintaa.
Phil Kelly says "No!"
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Mitä tuosta kuvasta saa nyt selvää, niin ihan hyvältä näyttää.

Oletko kenties käyttänyt L'Espion Xtra- kameraa (Pulju.net)?
Garoth
Valvoja

En minä tiedä mikä se oli tai mistä broidi on sen hommannut. Kyllä sillä on toisinaan saatu parempiakin kuvia, mutta ei ollut silloin aikaa paljon säätää. Palaan asiaan jos minulla on esittää parempia kuvia.
Phil Kelly says "No!"
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Varsin realistinen ulkomuoto ääriviivojen perusteella. Hienoa. Minulta tulossa kohta Lappi Shamaani, sen jälkeen FN-figut jäävät joksikin aikaa paitsioon, kun aloitin Bretonnia-armeijan kokoamisen.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Onkos sinulla Garoth tuolle porolle ratsastajaa? Minulla olisi yksi shamaani ratsailla, mutta ratsu puuttuu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”