"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tyrion ja green knight

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Biibob HElf

tyrion ja green knight

Viesti Kirjoittaja Biibob HElf »

nämä pojat ainakin näyttävät aika vaikeilta maalata. mitä mieltä olette pystyykö tämmönen tosi alussa oleva maalaamaan noista ollenkaan käyttökelposennäkösiä? mua ainakin kiinnostaa toi tyrion ( yllätys yllätys pelaan helfeillä ), miten vaikee tää on maalata? sitten mua vielä kiinnostaa silleen ihan yleisesti miten vaikeaa on green knightin hevosen viitan maalaus? ne vihreä/valkoinen kuviot näyttävät aika hienoilta
Ostler

Viesti Kirjoittaja Ostler »

sitten mua vielä kiinnostaa silleen ihan yleisesti miten vaikeaa on green knightin hevosen viitan maalaus? ne vihreä/valkoinen kuviot näyttävät aika hienoilta
No eihän se ole aen vaikeampaa kuin kynälläkään piirrustus ;) Ei vaan, kyllähän tuollaiseen 'Eavy Metal tasoon tarttee harjoitella paljon, vaikkakin lahjat voivat alussa auttaa. Mutta, jos käsi ei tärrää, niin mikä ettei noita maalaisi :)
Nopeat elävät, kuolleet eivät.
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Joo no jee ei ainaskaa iha heti kantsi maalata sellasta figua.
wat
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

No tarviiko sitä heti ruveta kaiken maailman detaileja maalaamaan. Itse en ikinä pystyisi maalaamaan noita kuvioita Green Knightille, mutta voisin kyllä tehdä jotain helpompaa. Vaikka vain kolme kerrosta vaalenevia dryburhauksia tuohon hepan kaapuun. Se olisi jo enemmän kuin riittävästi, jos kyseessä on ensimmäisiä figuja.
Phil Kelly says "No!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”