Hommasin tuollaisen Battle Forcen. Eli siinä tuli 20 cadiania, Leman Russ ja kolme heavy weapons tiimiä. En 40k vielä kuitenkaan pelaa, mutta saatan tulevaisuudessa pelata.
Eli en tiedä 40k säännöistä hölkäsen pöläystä, joten kaipaisin hieman neuvoja miten nuo kannattaisi koota. Kun käsittääkseni sillä on vähän väliä mitä asetta sedän käteen liimaa. Varsinkin neuvoja noiden raskaiden aseiden kanssa kaipaisin, mitä kannattaisi koota?
IG millä olis hyvä aloittaa
http://uk.games-workshop.com/40kunivers ... t/core.htm
GW:n sivuilta löytyi tuollainen aloituslista. Aika iso osa noista yksiköistä minulta jo löytyy, joten kannattaisiko hankkia vielä mm. Chimera ja tuollaiset HQ-yksiköt?
GW:n sivuilta löytyi tuollainen aloituslista. Aika iso osa noista yksiköistä minulta jo löytyy, joten kannattaisiko hankkia vielä mm. Chimera ja tuollaiset HQ-yksiköt?
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Uuden Cadian Command HQ:n officeri. Itse ostan sen boxin vain ja ainoastaan kyseisen figun takia...niin ja tietysti medicin.jullevi kirjoitti:IG metallifiguista ainoat joista pidän ovat Komissaarit ja Kasrkinit, ja ainakaan jälkimmäisiä en taida käyttää.
Kukaan koskaan kokeillut command HQ:ta täysillä plasmoilla ja medicilllä? (ehkä carapace armoureilla...)
Juip. Itse ainakin hommasin mielummin pari boxia cadianeita ja ainakin yhden boksin Hwy weaponseja, sillä muovifiguista saa konvattua helposti HQ:n etc. Nuo "valmiit" metallifigut ovat minulla aika lailla boikotissa. Ehkäpä sen takia etten tykkää konvata metallifiguja, liikaa sahaamista ja viilaamista usw. 
One shot, 34 kills. Always aim at the fuelbarrow 
Saad. Die Fakten sprechen für uns.
Saad. Die Fakten sprechen für uns.
taisi pikku virhe lipsahtaa. kaartin raketin heitin on missile launcher ja Örkeillä on rokkit launcha. tais olla vähän OTAmazing Slug kirjoitti: boltterit . Siispä 3 lascannonia, 3 mortaria, 3 rokkit launchaa, 3 heavy boltteria, 3 autocannonia...
-J
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi