"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

High Elf Torni

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Scythas

High Elf Torni

Viesti Kirjoittaja Scythas »

No sain nyt tälläisen tornin väkrättyä. Tämä on sitten ensimmäinen kunnon maastopalanen jonka olen tehnyt joten parannuksia aina riittää. Kuitenkin tahtoisin kommenttia ja erityisesti kunnollisia ehdotuksia rakennuksen statseiksi eli Toughnessiksi ja Damage Pointseiksi eli woundeiksi. Muitakin sääntöjä saapi torn(e)ille ehdottaa! Kiitoksia :).

Elven Tower:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

ÄÄÄÄÄ. Päheetä aika siisti.
wat
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Hienohan tuo on, ei sinä mitään. Itse en pitänyt kuitenkaan seinistä, syynä voidaan pitää hassua tekstuuria, i prefer tiiliskivi to rappaus tai jotain sellaista, eli olisin itse tykännyt enemmän sellaisesta kivilohkareista rakennetusta linnasta. Sitten väri, eli olisin myös tykännyt enemmän harmaasta, joka blendailtu 50 layerin kautta valeanharmaaseen ;) (noh, lähes valkoiseen..)
Tuon isomman tornin juurella maa nousee oudosti seinää pitkin, vai onko kyse näköhäröstäni? Samalla lailla itse realistisuuteen edes jossain määrin pyrkivänä ihmisenä olisin tykännyt paksummista muureista, nytkun nuonäyttävät "hieman" ohuehkoilta.
Mutta jos ideana on pelimaasto, niin erittäin hienohan tuo on. (aina voittaa kirjat, joiden päällä on lakana, kansiot ja pringles-purkit ;) )
SupraJohde

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

Ihan hieno! Mutta maan väri on minusta vähän hassu tuon torinin kanssa, ehkä liian vaaleanruskea, ja tuon tornin seinät ovat hitusen liian ohuet. ja ovenkamin maalaus oli vähän epätasainen muuten kyllä hieno :D.
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
Scythas

Tänäänpä tuli pelattua sitten ensimmäiset pelit tuon tönön kanssa, ja hyvinhän se ainakin elffien kannalta meni (kolme maagia asuu tornissa ja tykittelee sieltä taikojansa). Tuo maa taasen on ainakin yritetty tehdä samalla tavalla kuin armeijani ukkojen beissit eli siitä tuo väri johtuu ja olisihan tuon nyt voinut siistimminkin maalata, mutta pelikäytössä ei nyt kummemmin rupea ovenkaamia tutkiskelemaan :). Seinien paksuudesta: ei ne seinät nyt mitään hirmu kivenlohkareita ole vaan hennosti ja hienosti rakennettu, elffitekoa nääs, ja eihän ne seinät tykinpauketta muuten kuin taialla kuitenkaan kestä ;).
Jussi Nurro
KuoFi.net
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Kaunis....
Mi_Py

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

Hieno on mutta mieleeni tuli ensin hiekkalinna
tarkkaa jälkeä mielestäni kun en itse maastoa niin kauhean tarkkaan maalaa
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Menisiköhän tuo tuosta Stone housesta, kun stone towerista olis aika jotenkin pieni... eli T9 Damegepoints 5
Scythas

Eilen ainakin kaverien kanssa pelattiin silleen, että T9 ja pienemmällä tornilla damagepoints 4 ja isommalla 5, jos jompikumpi tuhoutuu niin myös siltakin. Ihan hyvin toimi.
Jussi Nurro
KuoFi.net
Atuan

Viesti Kirjoittaja Atuan »

Ei pahalla mutta toi näyttää vähän joltain barbie linnalta mutta hyvin tehty sen sanon.
Scythas

Niinpäs muuten näyttääkin x), enpäs aikaisemmin huomannutkaan. Kuitenkin tuo oli vain osa kokeellista rakentamista sillä hiihtolomalla tehdään kaverien kannsa kunnon siege-linna, pistän sitten kuvia kun valmistuu, ja jos valmistuu.
Jussi Nurro
KuoFi.net
Atuan

Viesti Kirjoittaja Atuan »

Kylla siitä varmaan hieno tulee. Pidä sama vauhti päällä. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”