High Elffejä -Jälleen uutta: Dragon!- Päivitetty: 13.4.04
-
--DeadMan--
Highelf prince
joo ihan hieno. pelifiguina noita on kaunis katsella, mutta ehkä muutama highlight? ei tekis pahaa neljä tai viis kerrosta lisää.. Silt jos maalaat armeijas noin niin hienohan siitä tulee! 
Maalausjälki näyttää jotenkin sarjakuvamaiselta:) Ehkäpä nuo kirkkaat värit ja selvät rajaukset aiheuttaa sellaisen vaikutelman... Mutta ei siten että se mitenkään paha asia olisi:)
Tosta hiekan hakemisesta jäätyneestä hiekkalaatikosta:
kokeiltu on, rautalapiolla vaan hommiin, ja sit klöntti sitä kuivumaan jonnekin, ihan hyvin toimii kun vaan sisua löytyy;)
Tosta hiekan hakemisesta jäätyneestä hiekkalaatikosta:
kokeiltu on, rautalapiolla vaan hommiin, ja sit klöntti sitä kuivumaan jonnekin, ihan hyvin toimii kun vaan sisua löytyy;)
OHHOH! Jee ... oot ihan hemmetin hyvä maalaamaan pelifiguja! Millonka teet ensimmäisen showcasen (tai emmä tiiä ootko jo tehnyt?), ku mulla toi maalaus jää aina puoliväliin ... 
Noh ... highlighteja jäin kaipailemaan vähän lisää ja myös ohennetumpia maalejakin ... no eipä mulla muuta.
Hienoja todellakin.
Noh ... highlighteja jäin kaipailemaan vähän lisää ja myös ohennetumpia maalejakin ... no eipä mulla muuta.
Hienoja todellakin.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
No tuo Eltharion figuhan julkaistiin muiden HElffien jälkeen ja runsaasti niiden jälkeen. Luulisin, että tuota saa kaikista esim. pääkaupunkiseudun suurista figukaupoista kuten fantasiapeleistä. Itse kun täällä Kuopiossa kävelin kauppaan (Crazy Station), jossa on aina joskus satunnaisesti joitain HElffi figuja, niin siinähän se hyllyllä möllötti yksinäisenä ja korjasin parempaan talteen
.
-
Slann Mage priest
No sitten on työni tehty jos sain jonkun asenteen muuttumaan haltioista parempaan, on se vaan niiin epämukavaa kun kuulee sanan sukkahousuhaltia. Blacklinet on nyt sitten mitä on, joidenkin mielestä liikaa joidenkin liian vähän, minusta ihan hyviä pelifiguiksi, vaikka kaverieni armeijat onkin paremmin maalattuja kuin omani.
Älä huoli! et oo ainoa kenen kaverit maalaa parempia pelifiguja, mutta harjotusta vaan, ni sillä selviääScott kirjoitti:Blacklinet on nyt sitten mitä on, joidenkin mielestä liikaa joidenkin liian vähän, minusta ihan hyviä pelifiguiksi, vaikka kaverieni armeijat onkin paremmin maalattuja kuin omani.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
No niin, sainpa nyt sitten väkrättyä sen jalan kulkevan Heron / Lordin josta aina on pula, se vaan on niin kätsy tukemassa esim. Swordmasters unittia. Myös kotka valmistui tänään.
Viime editionin lordi tuo on, kyllä sitä vieläkin kaupoissa myydään.
mikäs figu toi prinssi muuten on? Onko toi joku konversio vai myydäänkö tommosia ihan kaupoissa?
Viime editionin lordi tuo on, kyllä sitä vieläkin kaupoissa myydään.
Kiitos kehuista! Väsäämiseen olen käyttänyt yhden Korhil figun (5th editionista, pään käytin yhteen maagikonversioon jota en ole vielä maalannut), osasia muovi Elffeistä sekä lost an' lots of tha Green Stuff.ooh! Tuo herohan on hiiiieno!:O Mites tarkalleen ottaen oot väsännyt tuon? Meinaatkos sinäkin ottaa herolle lion guard honourin ja pistää swordmasterit stubborneiks?
Jaloiksi spearelffien jalat, torso on silverhelmin, kädet myös hopeakypärältä, kirves ja viitta Korhililta ja unohtamatta yhdeltä White Lionilta riistettyä kypärätupsua. Siitä sitten vaikeimpaan vaiheeseen, nimittäin kirveen sovittamista käsiin... Siitä tuo oikean käden epämuotoisuus johtuu.
Tuolla on kyllä yleensä Lion Guard Honour olipa se Lordi tai Hero, on se vaan niin veikeetä kun Empiren spearmannet ei saa enää tapettua kahdenkymmenen swordmasterin unittia pursuessa.