"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rappeutunut talo

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
SupraJohde

Rappeutunut talo

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

Olen tehnyt sellaista rappeutunutta taloa fb:hen josta olisi jäljellä enää muutaman rikkinäinen seinä ja niidenkin päällä ruohoa. Tein seinät pahvista vanerilevylle ja laitoin levyyn hiekkaa ja pahvin päälle tasoitetta, maalasin koko höskän mustaksi mutta nyt tuli ongelma. Miten nuo seinät pitäisi maaltata että ne olisivat sellaset kuluneet bubonicin valkoiset? mikä pohjaväriksi ja millä päälle? jos voistitte auttaa olisin hyvin kiitollinen.

EDIT: millä värillä ton katon vois laittaa?
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
SupraJohde

Tässä samalla voisi kysysä että millä värillä vois maalata tuon alotus boksissa tulevan talon muovisivut?
Viimeksi muokannut SupraJohde, Su 08.02.2004 18:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

SupraJohde kirjoitti:Tässä samalla voiskysysä että millä värillä vois maalata tuon alotus boksissa tulevan talon muovisivut?
Varmaan joku codex gray on ihan hyvä pohjalle ja sitä sitten vaalentamaan highlighteja maalatessa. Nyt en kyllä tarkkaan muista...mutta kai ne kiveä oli ne raunat.
SupraJohde

Hei eikö muka kukaan tiiä? Tän viestin on sentään lukenu yli 100 ihmistä!
Granhaus

Viesti Kirjoittaja Granhaus »

Tos oli puhetta tost alotus boxin talost. Tuliko siit jotkut seinät mukan kun ostin sen käytettynä siin ei ainakaan ollu.

Vai pitääkö ne tehä ite?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”