Basilisk ongelma
Basilisk ongelma
Mitä toi basiliskin range tarkoitaa 36 minimun ja max. 120 eli eikö bassulla saa quessata lähemmäksi kuin 36"?
Re: Basilisk ongelma
No eikö siinä juuri noin sanota?Juukend kirjoitti:Mitä toi basiliskin range tarkoitaa 36 minimun ja max. 120 eli eikö bassulla saa quessata lähemmäksi kuin 36"?
Mitä muuta tuo voisi tarkoittaa?
-
ShortFatBaldingGuy
Kun ammut epäsuorasti basiliskillasi, niin pistät sen ordnancelätyn sinne kohteen päälle. Tämän jälkeen mitataan etäisyys lätyn keskipisteeseen. Etäisyyden ollessa alle 36" laaki menee hukkaan.Juukend kirjoitti:Mitä toi basiliskin range tarkoitaa 36 minimun ja max. 120 eli eikö bassulla saa quessata lähemmäksi kuin 36"?
Käsittääkseni sama pätee myös, jos lätty scatteroituu alle tuon minimikantaman.
Ja tämähän vain siinä tapauksessa että käytetään uusia ajoneuvosääntöjä. Vanhoilla et voi arvata pienempää kuin 36"ShortFatBaldingGuy kirjoitti:Kun ammut epäsuorasti basiliskillasi, niin pistät sen ordnancelätyn sinne kohteen päälle. Tämän jälkeen mitataan etäisyys lätyn keskipisteeseen. Etäisyyden ollessa alle 36" laaki menee hukkaan.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Oberon
- The Captain
- Valvoja
Siinä tapauksessa ehdotan, että tutustut Sotavasaran sääntöihin (linkki löytyy tuolta ylempää). Siellä on mm. tämmöinen kohta:White fang kirjoitti:Sori typerästä kommentistani. Se ei tule toistumaan! Anna armoa olen vain viaton Space Wolves fani.
(Korostus minun.)Sotavasaran säännöt kirjoitti:6. Tarkista viestisi ainakin kerran ennenkuin painat Lähetä -nappia. Korjaa kirjoitusvirheet, katso liittyykö otsikko aiheeseen ja mieti onko postauksessasi asiaa (esimerkiksi turhat "lol" huudahdukset ja pelkät hymiöt tulee jättää postaamatta).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Lex_et_Annihilato
- The Captain
- Valvoja
Jos ei tiedä, ei kannata arvailla.Vader kirjoitti:En vanno, mutta taitaa tulla täysi huti siitä silloin.Lex_et_Annihilato kirjoitti:mitä jos arvaa sen minimin 36 tuumaa ja sitte se scätteröi taakkepäin..voiko se sitten mennä alle 36 tuuman?
MIETTIKÄÄ nyt hitto vieköön ennen kun painatte sitä Lähetä-nappia, että onko teidän postauksissanne mitään itua. Tässä oli taas yksi kilpailija maailman turhimman viestin tittelistä.Juukend kirjoitti:ei kaikki voi tietää kaikkea.
Vastaus yllä olevaan kysymykseen: guess range -aseiden kantamalla olo mitataan ennen scatteria, eli jos kuti on alun perin sijoitettu lailliselle etäisyydelle, se osuu sitten sinne, minne scatter sen vie, vaikka se tulisikin likemmäs tai menisi kauemmas kuin aseen range sallii. Sillä vain ei voi tähdätä lähemmäs kuin 36".
Sääntökirjan sääntöjä en muista, mutta TVR:n mukaan Ordnance barrage scatteroituessaan alle minimikantaman menee automaattisesti ohi.The Captain kirjoitti:Vastaus yllä olevaan kysymykseen: guess range -aseiden kantamalla olo mitataan ennen scatteria, eli jos kuti on alun perin sijoitettu lailliselle etäisyydelle, se osuu sitten sinne, minne scatter sen vie, vaikka se tulisikin likemmäs tai menisi kauemmas kuin aseen range sallii. Sillä vain ei voi tähdätä lähemmäs kuin 36".
- The Captain
- Valvoja
Meillä ei TVR:ää tueta... Sääntökirjassa ei ainakaan mainita mitään automaattisesti huti menemisestä. TVR on niin buginen kasa Sitä-Itteään (TM), ettei siihen kannata vielä ainakaan yleisesti vedota.Vader kirjoitti: Sääntökirjan sääntöjä en muista, mutta TVR:n mukaan Ordnance barrage scatteroituessaan alle minimikantaman menee automaattisesti ohi.
Siihen en sen kummemmin ota kantaa, mutta tässäkin ketjussa on TVR:n ja sääntökirjan eroista kyselty, joten ajattelin siitä ainakin mainita. Itse olen koittanut juuri noita TVR:n sääntöjä sisäistää, siksi sääntökirjan säännöt ovat hieman unholassa.The Captain kirjoitti:Meillä ei TVR:ää tueta... Sääntökirjassa ei ainakaan mainita mitään automaattisesti huti menemisestä. TVR on niin buginen kasa Sitä-Itteään (TM), ettei siihen kannata vielä ainakaan yleisesti vedota.
-
ChildGamez
TVR...
Chapter Approved 2004, sieltä löytyvät TVR:n ja TAR:n säännöt.
Itse olen myös yrittänyt sisäistää TVR:n sääntöjä ihan senkin takia kun nuo nyt kuitenkin tulevat olemaan osa Neljännen laitoksen sääntöjä jotka tulevat piakkoin. Toivottavasti kyseisiin sääntöihin tulee parannuksia
Itse olen myös yrittänyt sisäistää TVR:n sääntöjä ihan senkin takia kun nuo nyt kuitenkin tulevat olemaan osa Neljännen laitoksen sääntöjä jotka tulevat piakkoin. Toivottavasti kyseisiin sääntöihin tulee parannuksia
(\ _ /)
( o.0 ) Yuriel's Legion
(") (")
( o.0 ) Yuriel's Legion
(") (")