"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

rackham?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
swamphead

rackham?

Viesti Kirjoittaja swamphead »

haluisin tietää että mistä noita järjettömän kauniita miniatyyrejä saa?
ja mistä saa niiden säännöt ja maalit?
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Rackhamin figuja saa monestakin paikasta, varsinkin jos on luottokortti. Epäilen kuitenkin, ettei Suomesta.

Itse olen käyttänyt saksalaista Beutelsendiä, joka ei oikeastaan taida muita figuja edes myydäkään kuin Confrontationia. Melko samoihin hintoihin pitäsi päästä myös tilaamalla Britanniasta Spirit Gamesilta, joka muuten on hyväksi havaittu kauppa. Molempien valikoima kannattaa kysellä etukäteen sähhöpostilla (sankarishoppailija voi tietenkin jopa soittaa ;)), molemmat paikat osaavat välttävästi enklannin kieltä. Ellei muu auta, voinee kokeilla ranskalaista Starplayeriä tai sitten voi ottaa yhteyttä suoraan Obersdorfiin (sieltä pitäisi saaman jopa bitzejä). Noista viimemainituista ei itselläni ole kokemuksia. Väittävät, että ainakin ensinmainitussa ymmärrettäisiin jopa anglosaxien inhaa molotusta.

Säännöt, niin figun kuin Confrontation-pelinkin, on mukana boxeissa, mutta kannattaa varautua osaamaan ranskaa. Toisinaan, Saksasta ostaessa, pärjää saksalla. Ja englanninkieleksi löytyy säännöistä enemmän tai vähemmän epävirallsia käännöksiä. Ilmeisesti nyt ihan uutena asiana enklantia puhuvista maista tilattaessa saattaa saada säännöt myös "toiseksi kotimaiseksi", mutta sen varaan en paljon vielä laskisi, sillä tieto on maanantailta ja sen välitti yksittäinen jenkkikauppias (joka muuten ei käytännössä myy Eurooppaan). Moisen ihanuuden laajempi leviäminen vienee hetkisen.

Maaleista en tiä mittää.
Viimeksi muokannut tnjrp, Ke 18.09.2002 09:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Joo Suoemsta ei saa, yritetty on... :-(

Kauheesti promottu Fantsulle mutta ei kuulma ole tulossa valikoimiin. Harmi sinällään... Mä olen aivan myyty noihin figuihin, omaan niitä varmaan yli 200 euron varastollisen... :roll:

Saksasta ja Ranskasta olen niitä tilannut.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
swamphead

mutta entäs sitten maalit?
swamphead

mitä te muuten keräätte? ite aattelin ruveta noita wulffeneita keräämään
Ninnu
Viesti:

swamphead kirjoitti:mutta entäs sitten maalit?
Mitkä maalit?

Mulla on kaikki kaniit napit. Eli peliä en ole pelannut, mutta ostanut vain kaikki hyvännäköiset figut... :roll: :roll: :roll:
Jag känner en bot
swamphead

siis millä ne ois tarkotus maalata
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

swamphead kirjoitti:siis millä ne ois tarkotus maalata
Millä tahansa figumaalilla. Ei kaikilla figufirmoilla omia maalejaan oo.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
swamphead

sori mä en tienny...mut mitä kannattais käyttää?
Ninnu
Viesti:

jullevi kirjoitti:
swamphead kirjoitti:siis millä ne ois tarkotus maalata
Millä tahansa figumaalilla. Ei kaikilla figufirmoilla omia maalejaan oo.
Mä maalaan GW:n ukkoja muillakin kuin GW:n maaleilla... :-) Heretic! Purge, purge!!! :-D
Jag känner en bot
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Ninnu kirjoitti: Mä maalaan GW:n ukkoja muillakin kuin GW:n maaleilla... :-) Heretic! Purge, purge!!! :-D
Varo ettei Figupoliisi tule ja ottaa sinut kiinni!
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Semmosia kuin Vallejo Paints ne kovasti netissä kehuu. Ja silloinhan niiden on pakko olla hyviä :D

Mitä tuohon Suomeen tuontiin tulee, niin Rackhamilla on ranskalaiseen tapaan kai joku aika ikävä politiikka jälleenmyyjille lähtevän minimierän koon suhteen. Että esim. ihan pientä korvamerkittyä erää ei FP välttämättä edes suoraan pääkallonpaikalta saa, vaikka kuinka mankuisi. Pitäisi sitten tilata kuluttajahinnalla webbikaupasta, ja sitten taas kateprosentti rupee ikävästi tippuun :roll:
Viimeksi muokannut tnjrp, Ke 18.09.2002 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Rackhamin miniatyyrejä voipi onnella huudella itsellen eBaystä!
Jos siis on halukas maksamaan jenkkilän törkeitä postikuluja. Jos huutaa itelleen sen verran suuren erän, että postikulut jäävät järkeväksi, ja tulli ei halua osaansa välistä, niin eBay on melko hyvä vaihtoehto. Tietenkin valikoima vaihtelee ajan hetken mukaan. Saksan eBay:n kautta saksankielentaitoiset voivat myösten yrittää.
Ninnu
Viesti:

No kyllä jokaisella minivalmistajalla joku minimierä on mikä pitää tilata. Muuten kuluttajat tilailisivat kavereiden kanssa niitä suoraan valmistajalta... :-)

Saako e-baysta halvemmalla Rackhamia kuin kaupasta, itse ainakin olen vaan nettikaupoista tilaillut...
Jag känner en bot
swamphead

http://www.fantization.com/Rackham/Alch ... L01_v2.jpg käykää tuolla ja kertokaa miten saan tollasen panssarin maalattua? sairaan hieno ja sarjakuvamainen.
Ninnu
Viesti:

swamphead kirjoitti:http://www.fantization.com/Rackham/Alch ... L01_v2.jpg käykää tuolla ja kertokaa miten saan tollasen panssarin maalattua? sairaan hieno ja sarjakuvamainen.
Non-metallic metallic. Elikkä imitoidaan metallia muilla väreillä, käyttämättä varsinaisia metallivärejä.

http://www.voidgamers.com/channel/minia ... .r.86.html

Tuolla ohje, ohjeessa mainutut värit ovat kyllä sitten Vallejon värejä. Parhaiten tekniikan oppii kokeilemalla itse. :-)
Jag känner en bot
Kapteeni K.

Viesti Kirjoittaja Kapteeni K. »

Kokeilulla oppii, mutta ensin kannattaa käydä http://www.coolminiornot.com saitilla ja kahtella sieltä Top Artists ja niiden kuvista sitten yrittää saada selkoa miten tuo tehdään niin kuin ihan oikeasti :)
Paras tapa aloittaa on ottaa ehkä Jennifer Haleyn aikaisimpien figujen kuvia ja yrittää ensin päästä siihen tasoon (ei vie oikeasti paljoa aikaa) ja sitten vasta alkaa yrittää ihan tosissaan jotain niitä hienompia tekniikoita.
"The only legimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis
swamphead

http://www.coolminiornot.com/index.php?id=1100 kattokaa tota miekan terää!!! WAU!!! miten tollaset tehään miten tollaset tehään miten miten???
Ninnu
Viesti:

swamphead kirjoitti:http://www.coolminiornot.com/index.php?id=1100 kattokaa tota miekan terää!!! WAU!!! miten tollaset tehään miten tollaset tehään miten miten???
Harmailla väreillä blendaamalla. Kokeile itse, mielti miten ja mistä kohtaa metalli heijastaa valoa ja maalaa sinne vaalemapaa harmaata, tummempaa varjokohtiin. Kuullostaa vähän epämääräiseltä mutta ei sitä oikein opi muutenkuin kokeilemalla. Ensi Ropeconiin tarkoitus saada joka aihetta koskeva luento tai jotain.
Jag känner en bot
swamphead

kiitos! hei tiiättekö mitään nettiliikettä mistä sais tilattuu euroilla mutta se saitti ois kuitenkin englanniksi kirjoitettu kun tosta beutelsendin saksasta on "hieman" vaikea saada selvää
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”