"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empire vs. lizardmen??

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
elector
Viesti:

Empire vs. lizardmen??

Viesti Kirjoittaja elector »

Mun kaveri rupee toisena armeijana kerää lizardmeniä mikä ois hyvä taktiikka? Sil on varmaan aika taikapohjanen armeija tai ainaki se sen chaos armeija on.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

enpä tiedä lissuista paljoa mitään Mutta Skinkit menee kyllä mortarilla ja otapa vielä WhiteWolffeja 8 tai 10 ja niille Knights-of-the-inner-circlet
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Slanni on koko pelin taitavin taikuri, jos vastustajasi armeijassa on kyseinen sammakko, ota taikapuolustusta... Ja nopeat yksiköt voivat olla myös ihan ok! Lissujen heikkouksiin kuuluu myös niiden surkea intiative.
Possu
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

DJ_Silverpig kirjoitti:Slanni on koko pelin taitavin taikuri, jos vastustajasi armeijassa on kyseinen sammakko, ota taikapuolustusta...
Tämä riippuu hyvin vahvasti siitä katsooko fluffin mukaan vai ihan pelimekaniikaltaan ;)
Vaikka Slannin väitettäisiin kirjoissa olevan paras maagi, ei se tarkoita että näin välttämättä olisi.

Mutta totta on, lissut taikovat kyllä kovaa.. joten olisi syytä ottaa magiapuolustusta vaikka sammakkoa ei olisi, kuitenkin skink priistejäkin saa ison kasan yhteen listaan ängettyä :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”