fb: pari bretonnian ritaria
Niinpä. Ainakin uusimmassa WD:ssä kovasti mainostettiin (piilomainontaa...) noita transfereita, mutta eivätpä arvon kirjoittajat maininneet että tuleeko niitä rykmenttiboksien mukana. Mutta kukaan (toistan: ei kukaan) ole noin hyvä freehandissa.An15 kirjoitti:Ovatko nuo kilpien kuviot siirtokuvia? Luulis ainaki, tai sä oot ihan saamarin hyvää freehandis:D Empä keksi suurempaa valittamista.
Nättejä nappeja.
Oho, kiitos weekender, hyvin sait ton keltasuuden pois tosta kuvasta. PSP:llä olin koittanu kuvaa muokata, muttei siitä oikeen hyvää saanut.
Kyllä nuo kuviot ovat ihan niitä paketissa tulleita siirtokuvia, tosin hieman maalasin niiden päälle, jotta sain reunarajat peittoon ja transferin kiiltelyn kuriin.
Pelifiguiksi nuo on tehty juu. Tasaisten blendien sijaan keskityin riittävien kontrastierojen tekemiseen jotta figujen piirteet erottuisivat pelikentällä paremmin.
Kyllä nuo kuviot ovat ihan niitä paketissa tulleita siirtokuvia, tosin hieman maalasin niiden päälle, jotta sain reunarajat peittoon ja transferin kiiltelyn kuriin.
Pelifiguiksi nuo on tehty juu. Tasaisten blendien sijaan keskityin riittävien kontrastierojen tekemiseen jotta figujen piirteet erottuisivat pelikentällä paremmin.
-
Slann Mage priest
Todella mallikkaita. Ainoa asia mikä pisti silmään (tai siis ei pistänyt) oli, että kuolaimiet/suitset ovat täysin saman sävyisiä kuin itse hevoset. Mielestäni ne jotenkin häviävät. Ja kuten sanottua, ehkä hieman enemmän kontrastia toisi eläväisemmän vaikutelman. Yksi ajatus olisi maalata siirtokuvien päälle pieniä varjostuksia/sävytyksiä. Väreistä pidän todella paljon, aloitin itse viikko sitten kelta-sinisen bretonnia armeijan. Saa vaan olla todella varovainen.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
-
hyytelöperuna
Ritarit
No huh huh! Joku taitaa pitää kankaan highlightauksesta! Maalaappa noin koko armeijasi niin hienoa tulee! Loistavat värivalinnat, ei liian räikeät.
Alusta on muuten myös tyylikäs, mutta onko se toinen ritari ruotsista???
Alusta on muuten myös tyylikäs, mutta onko se toinen ritari ruotsista???