"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

big mek örkeillä

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Sopuli

big mek örkeillä

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

eli mistä tehdä kyseinen henkilö, kun ei kaupasta löydy ja eikä haussa löytyny tietoo.

onko ideoita?
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Wurzzag
Viesti:

Re: big mek örkeillä

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

sopuli kirjoitti:eli mistä tehdä kyseinen henkilö, kun ei kaupasta löydy ja eikä haussa löytyny tietoo.

onko ideoita?
Itse ainakin käytän normaalia warbossia hieman muunneltuna. Big Mekille ei ole omaa figua.
Omnia mors aequat - Death equals all things
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Itse olen tässä kyhäillyt omaani ihan ork nobista. Selkään survoo kaikenlaisia työkaluja vaan ja tietenkin jonkun virittimen esittämään kustom force fieldiä (jos sitä käyttää). Eli runkona on ihan normaali nobi ´eavy armourissa, päänä mega-armoured nobin pää (jossa bionic eye). Tässä on siis omani perusta. Aseistuksena big mekilläni tulee olemaan power klaw ja toisessa kädessä luultavasti jokin työkalu tai jotain...

Lyhyesti: nobista saa tehtyä tyylikkään big mekin.
Wurzzag
Viesti:

Tuli tässä muuten mieleen, että kumpikohan alusta 'mekillä kuuluisi olla? Tämä normaalialusta vaiko se astetta suurempi, eli muilla HQ:illa käytettävä? Itse olen ainakin käyttänyt isompaa.
Sopuli

kiitoksia ja lisää ehdotuksia saa antaa
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
DerAlte

Wurzzag Mastakilla kirjoitti:Tuli tässä muuten mieleen, että kumpikohan alusta 'mekillä kuuluisi olla? Tämä normaalialusta vaiko se astetta suurempi, eli muilla HQ:illa käytettävä? Itse olen ainakin käyttänyt isompaa.
Eipä sitä kai missään ole määritelty. Itse istutan sen pienemmälle alustalle, sillä big mek on stateiltaan nob -----> päättelen että se on myös nobin kokoinen... Samoin pain bossin laittaisin pienelle alustalle samasta syystä kun big mekin.
Boltteri

Viesti Kirjoittaja Boltteri »

Kyllä mekille figu pitäis löytyä. Mulla ainaki on gw: tekemä mekki.
Sopuli

mistäs oot saanut sen?
-HP
DerAlte

Boltteri kirjoitti:Kyllä mekille figu pitäis löytyä. Mulla ainaki on gw: tekemä mekki.
Eli toisin sanoen, sinulla on niitä ex-GorkaMorkan mek figuja. Nykyään niitä myydään ihan 40k orkkien mekkeinä. Ne ovat niitä pienehköjä kavereita lannevaatteilla. Itse en niistä oikein pidä, ne vain näyttävät mielestäni "sopimattomilta" tavallisten orkien rinnalla. Niiltä kyllä saa työkaluja (mm. selkäkantamukset + käsistä työkalut.

p.s. Löytyvät GW:n online storesta.
Wurzzag
Viesti:

DerAlte kirjoitti:Eli toisin sanoen, sinulla on niitä ex-GorkaMorkan mek figuja. Nykyään niitä myydään ihan 40k orkkien mekkeinä. Ne ovat niitä pienehköjä kavereita lannevaatteilla. Itse en niistä oikein pidä, ne vain näyttävät mielestäni "sopimattomilta" tavallisten orkien rinnalla. Niiltä kyllä saa työkaluja (mm. selkäkantamukset + käsistä työkalut.
Kuten varmastikin tiedät, on olemassa sekä Big Mek sekä Mekboy, ja edellä kirjoitetun perusteella tarkoitat Mekboyta. Mekboy on myynnissä suomessakin, Big Mekiä taas ei missään.
DerAlte

Wurzzag Mastakilla kirjoitti:
DerAlte kirjoitti:Eli toisin sanoen, sinulla on niitä ex-GorkaMorkan mek figuja. Nykyään niitä myydään ihan 40k orkkien mekkeinä. Ne ovat niitä pienehköjä kavereita lannevaatteilla. Itse en niistä oikein pidä, ne vain näyttävät mielestäni "sopimattomilta" tavallisten orkien rinnalla. Niiltä kyllä saa työkaluja (mm. selkäkantamukset + käsistä työkalut.
Kuten varmastikin tiedät, on olemassa sekä Big Mek sekä Mekboy, ja edellä kirjoitetun perusteella tarkoitat Mekboyta. Mekboy on myynnissä suomessakin, Big Mekiä taas ei missään.
Jeps jeps, kyllähän minä sen tiedän. Lainaamasi viestini oli tarkoitettu tähän viestiin vastaukseksi:
Boltteri kirjoitti:Kyllä mekille figu pitäis löytyä. Mulla ainaki on gw: tekemä mekki.
Ja äskeisellä viestillä tarkoitettiin juuri tavallsita mekboy figua, joka oli alunperin GorkaMorkasta. Big Mekille ei ole varsinaista figua (ainakaan mielestäni), vaan Big Mekistä käyvä GorkaMorkan scrap kollekrot special orkki (herra lierihatussa)... Oikaise jos olen väärässä...
Wurzzag
Viesti:

Juuri tuota tarkoitin, että ei ole olemassa mitään "The Official Games Workshop Big Mek"-modelia, vaan on itse valittava jokin muu tarpeeksi kuvastava figu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”