big mek örkeillä
big mek örkeillä
eli mistä tehdä kyseinen henkilö, kun ei kaupasta löydy ja eikä haussa löytyny tietoo.
onko ideoita?
onko ideoita?
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Re: big mek örkeillä
Itse ainakin käytän normaalia warbossia hieman muunneltuna. Big Mekille ei ole omaa figua.sopuli kirjoitti:eli mistä tehdä kyseinen henkilö, kun ei kaupasta löydy ja eikä haussa löytyny tietoo.
onko ideoita?
Omnia mors aequat - Death equals all things
Itse olen tässä kyhäillyt omaani ihan ork nobista. Selkään survoo kaikenlaisia työkaluja vaan ja tietenkin jonkun virittimen esittämään kustom force fieldiä (jos sitä käyttää). Eli runkona on ihan normaali nobi ´eavy armourissa, päänä mega-armoured nobin pää (jossa bionic eye). Tässä on siis omani perusta. Aseistuksena big mekilläni tulee olemaan power klaw ja toisessa kädessä luultavasti jokin työkalu tai jotain...
Lyhyesti: nobista saa tehtyä tyylikkään big mekin.
Lyhyesti: nobista saa tehtyä tyylikkään big mekin.
Eipä sitä kai missään ole määritelty. Itse istutan sen pienemmälle alustalle, sillä big mek on stateiltaan nob -----> päättelen että se on myös nobin kokoinen... Samoin pain bossin laittaisin pienelle alustalle samasta syystä kun big mekin.Wurzzag Mastakilla kirjoitti:Tuli tässä muuten mieleen, että kumpikohan alusta 'mekillä kuuluisi olla? Tämä normaalialusta vaiko se astetta suurempi, eli muilla HQ:illa käytettävä? Itse olen ainakin käyttänyt isompaa.
Eli toisin sanoen, sinulla on niitä ex-GorkaMorkan mek figuja. Nykyään niitä myydään ihan 40k orkkien mekkeinä. Ne ovat niitä pienehköjä kavereita lannevaatteilla. Itse en niistä oikein pidä, ne vain näyttävät mielestäni "sopimattomilta" tavallisten orkien rinnalla. Niiltä kyllä saa työkaluja (mm. selkäkantamukset + käsistä työkalut.Boltteri kirjoitti:Kyllä mekille figu pitäis löytyä. Mulla ainaki on gw: tekemä mekki.
p.s. Löytyvät GW:n online storesta.
Kuten varmastikin tiedät, on olemassa sekä Big Mek sekä Mekboy, ja edellä kirjoitetun perusteella tarkoitat Mekboyta. Mekboy on myynnissä suomessakin, Big Mekiä taas ei missään.DerAlte kirjoitti:Eli toisin sanoen, sinulla on niitä ex-GorkaMorkan mek figuja. Nykyään niitä myydään ihan 40k orkkien mekkeinä. Ne ovat niitä pienehköjä kavereita lannevaatteilla. Itse en niistä oikein pidä, ne vain näyttävät mielestäni "sopimattomilta" tavallisten orkien rinnalla. Niiltä kyllä saa työkaluja (mm. selkäkantamukset + käsistä työkalut.
Omnia mors aequat - Death equals all things
Jeps jeps, kyllähän minä sen tiedän. Lainaamasi viestini oli tarkoitettu tähän viestiin vastaukseksi:Wurzzag Mastakilla kirjoitti:Kuten varmastikin tiedät, on olemassa sekä Big Mek sekä Mekboy, ja edellä kirjoitetun perusteella tarkoitat Mekboyta. Mekboy on myynnissä suomessakin, Big Mekiä taas ei missään.DerAlte kirjoitti:Eli toisin sanoen, sinulla on niitä ex-GorkaMorkan mek figuja. Nykyään niitä myydään ihan 40k orkkien mekkeinä. Ne ovat niitä pienehköjä kavereita lannevaatteilla. Itse en niistä oikein pidä, ne vain näyttävät mielestäni "sopimattomilta" tavallisten orkien rinnalla. Niiltä kyllä saa työkaluja (mm. selkäkantamukset + käsistä työkalut.
Ja äskeisellä viestillä tarkoitettiin juuri tavallsita mekboy figua, joka oli alunperin GorkaMorkasta. Big Mekille ei ole varsinaista figua (ainakaan mielestäni), vaan Big Mekistä käyvä GorkaMorkan scrap kollekrot special orkki (herra lierihatussa)... Oikaise jos olen väärässä...Boltteri kirjoitti:Kyllä mekille figu pitäis löytyä. Mulla ainaki on gw: tekemä mekki.