http://koti.mbnet.fi/zaruman/wip.JPG
40k: WIP chief librarian Tigurius
40k: WIP chief librarian Tigurius
Kommentteja ja vinkkejä kiitos. On vielä kesken joten älkää kovin haukkuko
.
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
Hyvältä näyttää. Muutamasta asiasta on sanottavaa:
Luu: Mun mielestä luuosat voisi blendata bleached boneen asti, tuollainen puhdas luu sopisi tähän figuun suhtellisen hyvin. Vai ovatkos nämä osat vielä kesken?
Iho: Iho kaipaisi vielä rajumpaa korostusta, voisi blendata vaikkapa Elf Fleshiin päin, tulisi jotenkin puhtaampi lookki.
Oranssi: Tästä ei oikein saa selvää, että onko tämä keltaista, joka on varjostettu orannsilla, vaiko oranssia jota on korostettu keltaisella. Veikkaisin tosin jälkimmäistä, jolloin tuo siirtyminen keltaiseen voisi olla varovaisempi, esimerkiksi oranssiin voisi sekoittaa aina pieniä määriä keltaista ja Bleached Bonea.
Mutta pelifigutasolla näyttää hyvältä, varsinkin kun ottaa huomioon, ettei figu ole valmis. Samalla mallilla eteenpäin
Luu: Mun mielestä luuosat voisi blendata bleached boneen asti, tuollainen puhdas luu sopisi tähän figuun suhtellisen hyvin. Vai ovatkos nämä osat vielä kesken?
Iho: Iho kaipaisi vielä rajumpaa korostusta, voisi blendata vaikkapa Elf Fleshiin päin, tulisi jotenkin puhtaampi lookki.
Oranssi: Tästä ei oikein saa selvää, että onko tämä keltaista, joka on varjostettu orannsilla, vaiko oranssia jota on korostettu keltaisella. Veikkaisin tosin jälkimmäistä, jolloin tuo siirtyminen keltaiseen voisi olla varovaisempi, esimerkiksi oranssiin voisi sekoittaa aina pieniä määriä keltaista ja Bleached Bonea.
Mutta pelifigutasolla näyttää hyvältä, varsinkin kun ottaa huomioon, ettei figu ole valmis. Samalla mallilla eteenpäin
ur ballz r p3ndul0us & w34k
- Jänkäkoira
-
Slann Mage priest
Joo tosiaankin niin kuin olen jo maininnut tämä figu on vielä WIP.
Kiitos kehuista ja kommenteista.
Mutta sanottekos vielä miten tuosta KELTAISESTA vaatteesta saa keltaisemman näköisen? (kenties korostamalla lisää vai?)
Laitan sitten kuvia kun tulee valmista.
Kiitos kehuista ja kommenteista.
Mutta sanottekos vielä miten tuosta KELTAISESTA vaatteesta saa keltaisemman näköisen? (kenties korostamalla lisää vai?)
Laitan sitten kuvia kun tulee valmista.
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
Vaikea mitään oikeastaan WIP:istä sanoa jos ei kerrota mikä on kesken ja mikä vamlista. Mutta keltaisesta saisi keltaisemman käyttämällä varjostukseen keltasävyistä ruskeaa (tai vastavärivarjostuksessa violettia) oranssin sijasta, maalaamalla keltaiset alueet suuremmiksi ja highlightaamalla keltaista vaaleampaan väriin (valkoinen tai luunväri).
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Zarkku kyllä sie maalata ossaat mutta et kuvata yhtä hyvin! 
Kuten en minäkään mutta on nuo sun kuvat aina mun kuvii parempii!
Niin ukosta mie tykkään tosi paljon musta se toimii tosi komeesti varsinki toi oranssi antaa kivaa "potkua" tuohon figuun... siis livenä tykkään
Parannuksia oon vähän ehkä huono neuvvoon mutta sanoisin sen että jos jotain saís tossa parantaa niin se on toi naama joka jää vähän turhan tummaksi tai jotenki punaseksi?? tai jotain... hih
mutta siis tosiaanki on se oikeen hyvä tommosenaanki.
Onko sulla muuten ollu tuo figu jo kauan kesken? Sie kun et oo mikään maailman ripein maalari
Kuten en minäkään mutta on nuo sun kuvat aina mun kuvii parempii!
Niin ukosta mie tykkään tosi paljon musta se toimii tosi komeesti varsinki toi oranssi antaa kivaa "potkua" tuohon figuun... siis livenä tykkään
Parannuksia oon vähän ehkä huono neuvvoon mutta sanoisin sen että jos jotain saís tossa parantaa niin se on toi naama joka jää vähän turhan tummaksi tai jotenki punaseksi?? tai jotain... hih
Onko sulla muuten ollu tuo figu jo kauan kesken? Sie kun et oo mikään maailman ripein maalari
Niin no figuhan on ollu kesken jo pitkän aikaa (yli puoli vuottaOnko sulla muuten ollu tuo figu jo kauan kesken? Sie kun et oo mikään maailman ripein maalari
Olen nyt kumminkin alkanut sitä parantelemaan... (kiitos parannus ehdotuksista Bansku)
Naamaa, luuosia ja tota oranssia/keltasta oon korjaillu.
Figu tulee varmaan täysin valmiiksi tässä ens viikolla. (Riippuu ihan siitä miten jaksan maalailla...)
(ja mummoankalle sanottakoon että en ole konvertoinu tota figua pätkän vertaa... Käsi vaan oli tuolloseksi tehty.)[/quote]
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
-
Link
Toi on ihan hieno figu, mutta kyll se on aika sottusen näkönen vielä. Mä odotin paljon "rumemman" näköstä figuu, mutt huomasin heti et kyll sä maalata osaat(paremmin ku mä). Ton sauvan pääoli jotenkin outo ja sit toi vasen käsi oli ihan varmaan kesken ainakin toi ranne, toivottavasti et unohda maalata mitään kohtaa (toisin ku mä) sill tost tulee todella upee figu.=)
Hmm... Perustele miten en ole nähnyt vaivaa tohon.Lateksimajava kirjoitti:Joo, ihan ok pelifigu... et oo kovin paljon panostanu tohon, ehkä kannattais... silleen saisit siitä ihan hienon... ehkä....
Ja sitäpaitsi se on WIP. Jos älyät mitä se tarkoittaa...
Hmph.
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .