"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

MAUGAN RA

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Eleanor

MAUGAN RA

Viesti Kirjoittaja Eleanor »

elikkä onko tää Maugan Ra hyvä vai paha?
ja minkä rodun edustaja se on?
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

neutraali, sanoisin. Edustaa eldareita.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Vader
Viesti:

Re: MAUGAN RA

Viesti Kirjoittaja Vader »

Eleanor kirjoitti:elikkä onko tää Maugan Ra hyvä vai paha?
ja minkä rodun edustaja se on?
Omien mielestä varmaankin hyvä, vastustajien mielestä paha, ja kuuluu siis Eldar-kansaan kuten mainittiin.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Kun tämä ei kerran ole fluffipuolella, niin sitten täytyy kai vastata, että Maukka on paha. Yli satasen maksava shuriken cannon? Jos tämä joutuisi lähikseen, se lahtaisi mahtavavalla initiativella ja strenallaan kaikki.... panssaroimattomat krootit siis. Mutta jos örkkiä kovempia tappelijoita tulisi vastaan, niin jopa alkaisi maukka kaivata power asetta...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Amazing Slug kirjoitti: Mutta jos örkkiä kovempia tappelijoita tulisi vastaan, niin jopa alkaisi maukka kaivata power asetta...
Ja silläkö ei ole sellaista?

*Tavaa Eldar Codexia*
Maugan Ra ...
Wargear: The Maugetar (shuriken cannon with built-in Executioner)

s. 34 (Wargear)
Executioner: The Executioner is a long-bladed power weapon... adds +2 to the wieklder's Strength and ignores normal armour saves.

Korostukset omiani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Captain veikin jalat suustani.

Maugan Ra on sanotaanko neutraali. Auttaahan mies eldareita siinä missä pystyy, mutta hänen tuloaan Webwaysta pidetään pahana enteenä.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Eep.

Ei pitäisi viettää leirielämää vesisateessa ja lumihangessa, heti alkaa unohtumaan kaikki elämän perusasiat. Muistelin että maugetar antoi vain +2 strenaan...
Volmanen

Viesti Kirjoittaja Volmanen »

Minä pidän Maugania hyviksenä, onhan se kumminkin eldari
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Tässä pelissä kaikki ovat pahiksia, paitsi Tau, Tyranids ja Necrons.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
GreenOwl

Viesti Kirjoittaja GreenOwl »

Oikolukumariini kirjoitti:Tässä pelissä kaikki ovat pahiksia, paitsi Tau, Tyranids ja Necrons.
millä perusteella määrittelet necronit hyviksis ne haluu tuhota kaikki muut?
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Tai Tyranidit????

Ja periaatteessa hippeyskään ei tee olennosta hyvää. Taut vain valloittaa rauhan ja rakkauden nimissä planeettoja ja tappaa samalla tuhansia muita olentoja, tosi hyviksiä! Propaganda puree muihinkin, kuin 40K:n universumin olentoihin...
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

GreenOwl kirjoitti:millä perusteella määrittelet necronit hyviksis ne haluu tuhota kaikki muut?
Onkos Space Marinet ja Keisarikunta sitten hyviksiä, kun ne haluaa tuhota kaikki muut? Hyvyys ja pahuus ovat subjektiivisia, riippuu siis näkökulmasta. Jos itse olet tau niin pidät itseäsi hyvänä ja poistat vain maailmasta pahuutta.
Zyder

Viesti Kirjoittaja Zyder »

Hm, voisin itse sanoa että ainoastaan ultimate paha = ultimate hyvä. Koska se joka haluaa tuhota kaiken on tasa-arvoinen eikä näin ollen säästä itseäänkään. Eli ultimate evil tuhoaa kaiken myös itsensä, joten tuhoaa myös pahan.
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

GreenOwl kirjoitti:
Oikolukumariini kirjoitti:Tässä pelissä kaikki ovat pahiksia, paitsi Tau, Tyranids ja Necrons.
millä perusteella määrittelet necronit hyviksis ne haluu tuhota kaikki muut?
Eihän Oikolukuhyypiö määritellyt noita hyviksi, vain ei-pahoiksi, ja olen melko lailla samoilla linjoilla. Necronit ovat sieluttomia koneita, joten niillä ei ole käsitystä hyvästä ja pahasta. Ne vain toteuttavat sitä, mihin ne on tehty. (Muinaiset necrontyrit sen sijaan olivat aikas ilkeää sakkia, mutta eipä niillä ole enää mitään sanomista.)
Tyranidit eivät ole pahoja sen enempää kuin vaeltajamuurahaiset ovat pahoja. Eläimet tappavat elääkseen, se on luonnon laki.
Tau on vähän vaikeampi juttu. Selvästikään ne eivät tahdo pahaa muille, mutta kyllähän niiden ekspansionistinen ulkopolitiikka hieman epäilyttävältä vaikuttaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Zuzter

Viesti Kirjoittaja Zuzter »

Maugan Ra on Eldareille hyvis ja kaikille muille pahis ja muista joukoista sanottakoon että kaikki ovat omalla tavallaan hyviä ja pahoja
Minä

Viesti Kirjoittaja Minä »

Maugan ra.lla ja muilla phoenix lordeilla on monta sielua sanotaan codexissa. Sielut ovat sen aspectin ikivanhojen exarchien ja sitähän ei tiedä kuka niistä entis-exarcheista on ollu hyviksiä ja kuka pahiksia. Se on neutraali sanon minä. Mutta kyllähän se näyttää pahikselta.
IO

Viesti Kirjoittaja IO »

"The Harvester of Souls"

Jos nyt jonkun mielestä kuolema ja etenkin "viikatemies" tuntuvat pahoilta, niin varmasti on Maugan Rakin. Itse olen sitä mieltä, että äijä on ihan hyvis. Eihän kuolemassa mitään pahaa ole, päinvastoin. Mitä siitäkin tulisi jos kaikki eläisivät ikuisesti? Elämästä menisi elämisen maku.. Kuolema auttaa meitä ymmärtämään elämän ihanuuden. Joten periaatteessa Maukkakin on loppupeleissä ihan hyvis. Kuolemaahan se vain tuo.

Ja niistä exarcheista vielä sen verran, että käsittääkseni he eivät ole hyviksiä eivätkä pahiksia: kunhan toteuttavat aspectiaan, eli pohjimmiltaan tappavat. Tai siis näin olen itse käsittänyt. Olisi itse asiassa ihan mukava, jos joku hieman enemmän asiaan perehtynyt voisi korjata jos/kun olen väärässä...
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”