"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

hjelp

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Wannabe Lord Kroak

hjelp

Viesti Kirjoittaja Wannabe Lord Kroak »

aloitin just kääpien keräämisen ja tuhlasin niihin aika paljon rahaa... ja nyt vähän ajan kuluttua toinen rotu kiinnostaa enemmän et mitä kannattais tehä ja "hyväksyisiköhän" kaverit sen??? :)

ja jos joku vastais mun allekirjotukseen niin olis kiva :)
mistäs sais
"ilmasen kotisivu palvelimen" vastaa YV plz...
vois väsätäkin jotain :)
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Mielestäni ei kannata ainakaan myydä pois. Ne kiinnostaa vielä joskus.
Mitä sitten voisi tehdä tässä tilanteessa? -Joko talletat figut jonnekin ja alat keräämään sitä toista armeijaa (se kyllä piristää) tai sitten pidät taukoa, eli et osta uutta armeijaa, vaan talletat vanhat johonkin ja annat ajan puhua, josko ne vielä kiinnostaisivat. Kyllä varmasti kaverit hyväksyvät. Tietysti voit ne myydä, mutta usko pois, ne kiinnostavat vielä joskus (tapahtunut itselleni)

Itsekin säädän tällä hetkellä kahden armeijan parissa, joten vaihtelu saattaisi olla hyvä ratkaisu, jos rahapuoli on ok.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Wannabe Lord Kroak

oon vielä niin nuori etten pääse "kunnon" työhön mutta kesätöihin kyllä nyt pitäis päästä...

joo toi rohkaisi mua :)

varokaa lizardmenit mä tulen.... :D
mistäs sais
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Wannabe Lord Kroak kirjoitti:oon vielä niin nuori etten pääse "kunnon" työhön mutta kesätöihin kyllä nyt pitäis päästä...

joo toi rohkaisi mua :)

varokaa lizardmenit mä tulen.... :D
Voi ei! Mä muutin maailmaa...tai no en ehkä :).

Ennen kuin ottaa minun vinkeistäni rohkaisua, kannattaa kuitenkin tarkoin harkita, koska tämä on kallista hommaa. Ei siinä kyllä mitään, itse asiassa uuden armeijan hankinta on mielestäni lähes mielenkiintoisinta koko pelissä.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Wannabe Lord Kroak

niin...
miten sen nyt ottaa koht tää topicci on kuitenkin lukittu...
mut kyl mä nyt alan kerää lizzuja jos uskallan :D
mistäs sais
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kannattaa kuitenkin varoa ettei käy kuin monille aloitteleville pelaajille. He aloittavat ensin yhtä, mutta vaihtavat pian toiseen ja niin edelleen. Lopputulos on se, että heillä on kasa epämääräisiä eri armyjen figuja, eli ei pelattavaa armeijaa, eikä rahaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Toi armeijan vaihtaminen piristää kyllä!Keräsin 4 vuotta Hordes of Chaosta ja vaihdoin Orcs&Goblineihin.Kyllä on tullu taas maalaus into ja peli into takas!
Nasse R
Viesti:

No...

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Minäkin vaihoin tosa 5 kk sitten armeijaa. Kaverit ei aluks tykänny mut sitte ne alko vaan hyväksyy sen. No sitte mä tylsistyin niihin ja alotin taas ne vanhat... (hyvä, etten myynnyt niitä vanhoja.) Niin ja ilmaista nettitilaa saa: http://www.sunpoint.net ja esim mulla on siellä sivut ( http://www.sunpoint.net/~nisse321 )
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Ilmasta tilaa saa http://www.freewebs.com
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Wannabe Lord Kroak

joo kiitos kaikille jostain
mistäs sais
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Ja, jos ei figut miellytä niin ainahan voi yrittää vaihtaa niitä päikseen jonkun toisen kanssa. Ei välttämättä helposti toteutuva, mutta yrittämisen arvionen vaihtoehto.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”