ja jos joku vastais mun allekirjotukseen niin olis kiva
hjelp
-
Wannabe Lord Kroak
hjelp
aloitin just kääpien keräämisen ja tuhlasin niihin aika paljon rahaa... ja nyt vähän ajan kuluttua toinen rotu kiinnostaa enemmän et mitä kannattais tehä ja "hyväksyisiköhän" kaverit sen??? 
mistäs sais
"ilmasen kotisivu palvelimen" vastaa YV plz...
vois väsätäkin jotain
"ilmasen kotisivu palvelimen" vastaa YV plz...
vois väsätäkin jotain
-
zakug_the_insane
Mielestäni ei kannata ainakaan myydä pois. Ne kiinnostaa vielä joskus.
Mitä sitten voisi tehdä tässä tilanteessa? -Joko talletat figut jonnekin ja alat keräämään sitä toista armeijaa (se kyllä piristää) tai sitten pidät taukoa, eli et osta uutta armeijaa, vaan talletat vanhat johonkin ja annat ajan puhua, josko ne vielä kiinnostaisivat. Kyllä varmasti kaverit hyväksyvät. Tietysti voit ne myydä, mutta usko pois, ne kiinnostavat vielä joskus (tapahtunut itselleni)
Itsekin säädän tällä hetkellä kahden armeijan parissa, joten vaihtelu saattaisi olla hyvä ratkaisu, jos rahapuoli on ok.
Mitä sitten voisi tehdä tässä tilanteessa? -Joko talletat figut jonnekin ja alat keräämään sitä toista armeijaa (se kyllä piristää) tai sitten pidät taukoa, eli et osta uutta armeijaa, vaan talletat vanhat johonkin ja annat ajan puhua, josko ne vielä kiinnostaisivat. Kyllä varmasti kaverit hyväksyvät. Tietysti voit ne myydä, mutta usko pois, ne kiinnostavat vielä joskus (tapahtunut itselleni)
Itsekin säädän tällä hetkellä kahden armeijan parissa, joten vaihtelu saattaisi olla hyvä ratkaisu, jos rahapuoli on ok.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
Wannabe Lord Kroak
-
zakug_the_insane
Voi ei! Mä muutin maailmaa...tai no en ehkäWannabe Lord Kroak kirjoitti:oon vielä niin nuori etten pääse "kunnon" työhön mutta kesätöihin kyllä nyt pitäis päästä...
joo toi rohkaisi mua
varokaa lizardmenit mä tulen....
Ennen kuin ottaa minun vinkeistäni rohkaisua, kannattaa kuitenkin tarkoin harkita, koska tämä on kallista hommaa. Ei siinä kyllä mitään, itse asiassa uuden armeijan hankinta on mielestäni lähes mielenkiintoisinta koko pelissä.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
Wannabe Lord Kroak
Kannattaa kuitenkin varoa ettei käy kuin monille aloitteleville pelaajille. He aloittavat ensin yhtä, mutta vaihtavat pian toiseen ja niin edelleen. Lopputulos on se, että heillä on kasa epämääräisiä eri armyjen figuja, eli ei pelattavaa armeijaa, eikä rahaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
No...
Minäkin vaihoin tosa 5 kk sitten armeijaa. Kaverit ei aluks tykänny mut sitte ne alko vaan hyväksyy sen. No sitte mä tylsistyin niihin ja alotin taas ne vanhat... (hyvä, etten myynnyt niitä vanhoja.) Niin ja ilmaista nettitilaa saa: http://www.sunpoint.net ja esim mulla on siellä sivut ( http://www.sunpoint.net/~nisse321 )
-
Herra juusto
Ilmasta tilaa saa http://www.freewebs.com
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
-
Wannabe Lord Kroak