Panic kysymys
Panic kysymys
Olemme muuttamassa ja sääntökirjani jäi muuttokuormien alle ,joten ei kukaan voisi vastata yksinkertaiseen kysymykseen ,että voiko unitti joutua pakokauhuun jos niitä ammutaan? Siis jos esim.
Clanratit kulkevat jonossa tietä pitkin kun kukkulalle ilmestyy 20 DElffien jousiampujaa ,jotka kaikki ampuvat doubleshotin repeater crossbowlla joten 40 nuolta lähtee. Puolet skaven unitista kaatuu jousiammuntaan ,sitten seuraa kysymys: Voivatko rotat joutua pakokauhuun ja täten leadership testiin?
Olen ymmärtänyt ,että vain lähitaistelussa voi käydä näin ,mutta viime pelissä tästä tuli erimielisyyksiä ja sääntökirja oli muuttokuormassa (taulukot olemme tulostaneet jo aiemmin) joten emme voineet tarkistaa...
Tämän tiedätte ihan varmasti jokainen ja niin luulin minäkin tietäväni ,mutta pelikaverini onnistui saamaan minut epäilemään joten?
Clanratit kulkevat jonossa tietä pitkin kun kukkulalle ilmestyy 20 DElffien jousiampujaa ,jotka kaikki ampuvat doubleshotin repeater crossbowlla joten 40 nuolta lähtee. Puolet skaven unitista kaatuu jousiammuntaan ,sitten seuraa kysymys: Voivatko rotat joutua pakokauhuun ja täten leadership testiin?
Olen ymmärtänyt ,että vain lähitaistelussa voi käydä näin ,mutta viime pelissä tästä tuli erimielisyyksiä ja sääntökirja oli muuttokuormassa (taulukot olemme tulostaneet jo aiemmin) joten emme voineet tarkistaa...
Tämän tiedätte ihan varmasti jokainen ja niin luulin minäkin tietäväni ,mutta pelikaverini onnistui saamaan minut epäilemään joten?
How ironic that the greatest forge of civilization is battle
- The Captain
- Valvoja
Paitsi että tekee kuitenkin, eihän kukaan niitä vanhoja postauksia lue.Runefang kirjoitti:Miksi poistaa? Jos jollakin muulla olisi sama kysymys, niin ei tarvitse uutta tehdä.Sea~Horde kirjoitti:Sitähän minäkin! Nahnah olipas kaveri väärässä kerrankinKiitos runefang. Tämän topicin voi vaikka lukita tai poistaa asia on nyt aivan selvä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Sen pitää minun tietämykseni mukaan kuolla kertaammunnasta. Elikkä jos on 20 äijää, ja niistä ammutaan ensin 4 (ei vielä 25%), ja samalla kierroksella vielä toisesta yksiköstä 3 lisää, niin ei tule paniikkia. Seitsämänhän olisi yli 25% yksiköstä, mutta tämän olisi pitänyt tulla yhdestä yksiköstä saman tien, ei kahdesta erikseen. Olenko väärässä?Eraphion kirjoitti:Mutta muistaakken että jos magic phasella kuolee 20 vahvuisesta unitista 4 [ei paniikkia] ja shooting phasella 3 niin paniikkia ei tule..25% pitää kuolla yhdessä magic/shooting phasessa..
Hmmm... enpä osaa tuohon vastata, kirjassa on taas vaihteeksi kirjoitettu asiat NIIIN selkeästi että varmasti kirkastuu
.
Eli toisin sanoen asiasta minulla ei ole varmaa tietoa mutta olettaisin että
menetykset lasketaan vasta shooting phasen lopussa kaikesta ampumisesta ja sitten otetaan (mahdollisesti) paniikkia.
Eipä minulla paljon ole väitteeni tueksi mutta niin meillä pelataan ja ihan hyvin on mennyt.
Eli toisin sanoen asiasta minulla ei ole varmaa tietoa mutta olettaisin että
menetykset lasketaan vasta shooting phasen lopussa kaikesta ampumisesta ja sitten otetaan (mahdollisesti) paniikkia.
Eipä minulla paljon ole väitteeni tueksi mutta niin meillä pelataan ja ihan hyvin on mennyt.
- Amazing Slug
Ihan phasen aikana 25% "Huh vielä yks ja olis tullu paniikki." "Ai mutta toi ei vielä ampunu" *heittää* "EEeeih!" *failed panic check* "Eeeih!"Rune kirjoitti:Sen pitää minun tietämykseni mukaan kuolla kertaammunnasta. Elikkä jos on 20 äijää, ja niistä ammutaan ensin 4 (ei vielä 25%), ja samalla kierroksella vielä toisesta yksiköstä 3 lisää, niin ei tule paniikkia. Seitsämänhän olisi yli 25% yksiköstä, mutta tämän olisi pitänyt tulla yhdestä yksiköstä saman tien, ei kahdesta erikseen. Olenko väärässä?Eraphion kirjoitti:Mutta muistaakken että jos magic phasella kuolee 20 vahvuisesta unitista 4 [ei paniikkia] ja shooting phasella 3 niin paniikkia ei tule..25% pitää kuolla yhdessä magic/shooting phasessa..
Eye is green.