world eater-armeija...
world eater-armeija...
kun olen itse vielä aika uusi näissä armeijan kasausasioissa, niin ajattelin että jotkut konkarit voisivat minua vähän valistaa. Eli tänään huomasin häviäväni 6-0 kaverini IG- armeijalle, joukkoni eivät päässeet puusta pitkään kun ne jo lahdattiin aloitusruutuun. voisiko joku kokenut pelaaja antaa neuvoja toimivan khorne armeijan kasaamiseen?
No jos vaadit puhdasta world eater jengiä niin berserkkereitä rhinoon ja paljon ja sitten vain rukoilet ettet heitä ykkösiä ja kakkosia. Plus 3 predatoria tuhoamaan russit ASAP.
Eipä paljon muuta voi, khorne jengit on niin pahuksen noppa tuurista riippuvaisia. Heität vähän blood ragea ja vastustajalla ei ole turhan paljon tankkeja, pärjäät. Heität liikaa ykkösiä tai kakkosia ja/tai vihollisella on paljon ajoneuvoja ja voit heittää voitonmahdollisuuksille hyvästit. Varsinkin jos vastustaja tietää miten blood rage toimii...
Eipä paljon muuta voi, khorne jengit on niin pahuksen noppa tuurista riippuvaisia. Heität vähän blood ragea ja vastustajalla ei ole turhan paljon tankkeja, pärjäät. Heität liikaa ykkösiä tai kakkosia ja/tai vihollisella on paljon ajoneuvoja ja voit heittää voitonmahdollisuuksille hyvästit. Varsinkin jos vastustaja tietää miten blood rage toimii...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- The Captain
- Valvoja
Niin, ja maaston tuomaa suojaa kannattaa käyttää edukseen. Millä tahansa shooty-armeijalla on joulu, jos pääsee pelaamaan lentokentällä Maailmansyöjiä vastaa. Eli kulje suojasta suojaan, jos suinkin saat päättää, minne olet menossa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Periaattella halpa on hyvää kannattaa mennä. World eatterit on niin pahuken kalliita että määrää pitää ottaa missä pystyy. Varsinkin jos lantikkaa haluaa käyttää.zamppu kirjoitti:tällä hetkellä armeijaani kuuluu 12 berzerkeriä, rhino, dreadnought ja kharn the betrayer sekä landrider
Entäs millaisia itemeitä, veteran skillejä sun muuta sellaista sälää niille voisi antaa
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi