"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kääpiöt veti taas mu linjan läpi

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Lord Khaziy

Kääpiöt veti taas mu linjan läpi

Viesti Kirjoittaja Lord Khaziy »

eli miten delffeillä voi voittaa kääpiöt joilla on ainakin slayereitä,katapultti 1-2 tykkii,ehkä organ gun. rune smith yhellä rune of spell breakingillä ja loput eliittii ja minereitä mun bolt throwereita vastaan. en viittis oikein vaan chargata kaikella päin (ei toimi). Ajattelin ehkä noblee deathmaskilla ja pegasoksella rynnäämään sivustaan mut ku lähes puolet o unbreakable tai immune to psychology.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Luulisi tuon järjestyvän suhteellisen helposti. Riittävästi riittävän nopeaa kalustoa tuhoamaan vihollisen urkupyssy - kevyttä ratsuväkeä, harpyijoja, shadeja tai monsulla ratsastava lordi.

Sen jälkeen murretaan vihollinen sopivan heikosta kohdasta Cold one Knighteilla ja vaunuilla. Witch elffejä voi myös halutessan marssittaa tulitukseen, eiväthän ne siitä välitä. Useat poison hyökkäykset pitäisi purra kääpiöihinkin.
Poerisija

Viesti Kirjoittaja Poerisija »

Uuh? Kääpiöt on hitaita, ja pääset elffeillä kiertämään sivuille erittäin helposti, ja ei niillä puolet voi olla immune to psychology tai unbreakable.
(Tietääkseni ainoastaan slayerit ovat unbreakableja). Stubborneja kyllä löytyy, mutta en ole vielä itse hävinnyt kertaakaan kääpiöille liskoilla, olen kokeillut jopa kaikkea hullua kuten southlandslistaa ja all-saurus listaa, mutta silti aina ne on kuolleet tehokkaasti. En tajua miten ne voivat jyrätä jonkun linjan läpi, movement 3:lla se olisi lähinnä linjan läpi rullaamista.

Ota kaikkea ilkeää, ja sitten hakkaat ne ;). Kätevä neuvo eikös totta?
En ole mikään Delf asiantuntija kun moisia ei ole vielä kävellyt vastaan.
Evolution was never true
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Mun High Elffeillä ei ole seitsemän vuoden aikana kierretty yhtään kertaa kääpiö-armeijaa, koska:

a) niitä ei voi kiertää, kun armeijan LOS on melkein koko kentällä

b) armeija ylettyy kummallekin neutral table edgelle (48" x 48" pöydällä)

c) niillä on ihanat kivat kääpiöpyssyt ja ihana kiva varasto dispelliä ja rune of spellbreakingia. Mun armeija ammutaan hengiltä. Ne jotka jäävät eloon eivät saa mitään tehtyä kääpiöille lähiksessä.

Minusta kääpiöt ovat vaan ihan epäreiluja. Rotatko muka ampuvat eniten? HAH!
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Oikolukurölli kirjoitti:Mun High Elffeillä ei ole seitsemän vuoden aikana kierretty yhtään kertaa kääpiö-armeijaa, koska:
a) niitä ei voi kiertää, kun armeijan LOS on melkein koko kentällä
b) armeija ylettyy kummallekin neutral table edgelle (48" x 48" pöydällä)
Jos vaikka hankkisit standardikokoisen pöydän ja ehkä hieman maastoakin?
it is apparent the intent has been revealed
Lord Khaziy

Viesti Kirjoittaja Lord Khaziy »

ehdotukset on hyviä mutta maasto on aika avoin ja kulmassa kukkula jolla kääpien sota koneet. Jalkaväki ja eliitti joukot taas on kukkulan ympärillä joten tiiviissä puolikuussa joten sivuille ei pääse. kyllä ne käävätkin voi marssia linjan läpi (2 vuoroa closiksessa ja kääpiä tuli parisenkymmentä läpi linjasta). Ne taas chargas cold onien sivulle ja se oli sitten terve menoa. Sitä paitsi käävät marssii ainaki kaverin mukaan 8 tuumaa ja voivat marssia vaikka vihollinen olis ihan vieressä.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Lord Khaziy kirjoitti:Sitä paitsi käävät marssii ainaki kaverin mukaan 8 tuumaa ja voivat marssia vaikka vihollinen olis ihan vieressä.
Kannattaa sitten ehkä luetuttaa kaverilla kääpiökirja. Ne kyllä marssivat vihollisen vieressä, mutta ei ainakaan minun kirjani mukaan 8 tuumaa. Ja tietääkseni Gav Thorpe ei sitä ole ehtinyt mennä muuttamaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”