"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau kysymyksiä.

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Saad

Viesti Kirjoittaja Saad »

Minä olen pariin kertaan, ja annas kun kerron että stealthit hakkaavat ihmismosaa niin että huh ;) Kannattaa pitää kahta tai yhtä tiimiä niitä, ja yleensä minulla oli yksi shielddrone mukana, ihan vain varmuuden vuoksi...
One shot, 34 kills. Always aim at the fuelbarrow ;)

Saad. Die Fakten sprechen für uns.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Mondolf kirjoitti:Onko muuten battlesuittien aseita pakko liimata?Voiko ne kiinnittää jollain muulla aineella, vaihdellen vastustajasta?
Sinitarra lienee varsin yleisesti käytetty mystinen sidosmateriaali.
Saad

Viesti Kirjoittaja Saad »

Teräratas kirjoitti:
Mondolf kirjoitti:Onko muuten battlesuittien aseita pakko liimata?Voiko ne kiinnittää jollain muulla aineella, vaihdellen vastustajasta?
Sinitarra lienee varsin yleisesti käytetty mystinen sidosmateriaali.
Kunhan pidät huolta ettei se sinitarra näy. Ei mitään hirveämpää kuin animetyylinen supersankari jolla on vielä isketty aseet sinitarralla ;)
One shot, 34 kills. Always aim at the fuelbarrow ;)

Saad. Die Fakten sprechen für uns.
Ix

Viesti Kirjoittaja Ix »

Necroneita vastaan hammerhead ion cannonin kanssa, tappaa 2+:lla ei armor saveja. Toisin kuin railgun, tällä kerkeät ampua 3 kertaa.
IG:tä vastaan hammerhead railgun submunitioneilla. Crisis suitit voivat ampua ohjuksia tankkien kylkiin, pari broadsideä tuhoamaan tankkeja on myös hyvä idea (muista pistää niiden eteen fire warrioreita riviin ettei niitä ammuta)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”