Uruk hain maalaaminen
Uruk hain maalaaminen
eli alotin tässä lotrin pelaamisen ja evil tottakai
mutta kun aloitin maalaaman urukkeja ja katoin minkäliseks ne pitäs maalata. niin en teidä miten niitten iho piitäs tehdä. kertokaas miten se maalataan 
- I.C. Wiener
- Viesti:
Viimeksi muokannut I.C. Wiener, Ke 18.02.2004 18:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
GW:n sivuilta (yllätys yllätys) löytyi ainakin yksi Uruk-Hai maalausohje, ei tosin kovin hyvä.
Mutta kysynpä, voiko Uruk-Hain ihoa maalata väärin ? Ovatko kaikki Uruk-Hait ihonväriltään samanlaisia ? Kyllä varmaan osaat itsekin erilaisia ruskean sävyjä testailla, ja kokeilla mistä itse pidät eniten.
Mutta kysynpä, voiko Uruk-Hain ihoa maalata väärin ? Ovatko kaikki Uruk-Hait ihonväriltään samanlaisia ? Kyllä varmaan osaat itsekin erilaisia ruskean sävyjä testailla, ja kokeilla mistä itse pidät eniten.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Mikäli niitä Sarumanin urukkeja maalailet, niin aloita panssarista (paitsi berserkereissä). Koita saada sellainen kulunut efekti siihen panssariin. Kuivamaalauksella Tin Bitziä tai jotain bronssin väristä mustan pohjamaalin päälle. Sitten Boltgun Metallia kuivaharjalla siihen bronssin päälle. Mithril Silverillä sitten nostat panssareiden reunat esiin.
Se urukkien iho ei ole ihan tasavärinen. Aloittaisin siis tummalla ruskealla ja lähtisin siitä vaalentamaan pikkuisen punaista lisäillen. Inkkejä käyttämällä saa ihoon sopivan kuonakerroksen. Sitten nahkapanssarit, yksityiskohdat, jne...
Näin siis itse maalaisin, vaikka yhteen urukkia en ole maalannut. Nuo GWn ohjeet kannattaa kurkata..
Se urukkien iho ei ole ihan tasavärinen. Aloittaisin siis tummalla ruskealla ja lähtisin siitä vaalentamaan pikkuisen punaista lisäillen. Inkkejä käyttämällä saa ihoon sopivan kuonakerroksen. Sitten nahkapanssarit, yksityiskohdat, jne...
Näin siis itse maalaisin, vaikka yhteen urukkia en ole maalannut. Nuo GWn ohjeet kannattaa kurkata..
Comebackia pelaamisen eturintamaan...