Maalaus?
Maalaus?
Pitääkö turnauksessa olla kaikki figut maalattuja???
Riippuu turnauksesta, mutta jos ei tarvitse olla niin siitä tulee rankasti miinuspisteitä.
Joissain turnauksissa saa vielä maalauksesta plussapisteitäkin, joita ei tietysti sitten saa jos on maalaamattomia
Mutta kyllä ne kannattaa olla maalattuja vaikka sais olla eikä menis miinuspisteitäkään... Vähän ikävä sitä on pelata itse maalaamattomilla ja varsinkin maalaamattomia vastaan
Joissain turnauksissa saa vielä maalauksesta plussapisteitäkin, joita ei tietysti sitten saa jos on maalaamattomia
Mutta kyllä ne kannattaa olla maalattuja vaikka sais olla eikä menis miinuspisteitäkään... Vähän ikävä sitä on pelata itse maalaamattomilla ja varsinkin maalaamattomia vastaan
No ainakin useimmissa. Jossain pikkuisessa paikallisturnauksessa saattaapi olla eri meininkiDeetwo kirjoitti:Riippuu turnauksesta, mutta jos ei tarvitse olla niin siitä tulee rankasti miinuspisteitä.
Amen. Ei se maalaaminen niin kauheata voi ollaMutta kyllä ne kannattaa olla maalattuja vaikka sais olla eikä menis miinuspisteitäkään... Vähän ikävä sitä on pelata itse maalaamattomilla ja varsinkin maalaamattomia vastaan
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ja suuren katumuksen turnauksen jälkeen kun tuli maalattua hätiköidystitneva82 kirjoitti:Amen. Ei se maalaaminen niin kauheata voi ollaAjattele turnausta maalausmotivoijana. Toimii ainakin minulla. Vimmattu kasa maalattavaa ennen turnausta saa aina varsinaisen maalauskuumeen päälle ja saankin maalatuksi käsittämättömän määrän figuja
Jos on pirun kiire (turnaus painaa niskaan seuraavana päivänä) niin voihan sitä maalata sillään, että kaikissa figuissa on silleen perusvärit jne. Ei kuitenkaan aivan viimeisteltyjä. Rumilta näyttää, mutta niitä voi jatkaa turnauksen jälkeen ja tuoda seuraavaan turnaukseen kahta komeampina. Ei ainakaan miinuspisteitä pitäisi tulla, mutta pluspisteistä ei kannata haaveilla. Itse kyllä kannatan valmiiksi maalattuja armeijoita. Ja kyllä, turnaukset toimivat todella hyvinä maalausinnoittajina (painting fever?).tneva82 kirjoitti:Amen. Ei se maalaaminen niin kauheata voi ollaAjattele turnausta maalausmotivoijana. Toimii ainakin minulla. Vimmattu kasa maalattavaa ennen turnausta saa aina varsinaisen maalauskuumeen päälle ja saankin maalatuksi käsittämättömän määrän figuja
Comebackia pelaamisen eturintamaan...