http://www.mbnet.fi/~gow/pics/101_0184.JPG
Ja tällä kertaa kuvanlaatu on kohtuullinen, tosin salaman kun viellä onnistuisi poistamaan siskon kamerasta...
Joissakin digi kameroissa on sellainen erillis zoom, jolla saa siihen näyttöön rajattua neliöllä tietyn kohdan, jonka se sitten suurentaa (siis neliön sisältä) Ihan kätevä, mutta vaati erittäin hyvän tuen siihen.Rutabaga kirjoitti:varmaankin se on tarkoitus että nuo ovat 6mm korkeita (vai mitä ovatkaan?), mutta mielenkiinto heräsi että millä kameralla saa noin läheltä otettua kuvia?
Hyvä kysymys(sori että vastaus kesti. Kyllästyin katselemaan onko vastauksia kun ei kuulunut). Tarkistan illalla mikä kamera malli oli ja ilmoitan sitten.Rutabaga kirjoitti:varmaankin se on tarkoitus että nuo ovat 6mm korkeita (vai mitä ovatkaan?), mutta mielenkiinto heräsi että millä kameralla saa noin läheltä otettua kuvia?
Juh kettumaista saada värit paikalleen + niitä on vimmattu kasa joten en turhan tarkkaan pyrkinytkään maalaamaan(kunhan on suht.oikeissa paikoissa jolloin horde ilmiö parantaisi ilmettä). Lisäksi kamera näyttäisi vaikuttavan hitusen. Ei se mielestäni noin paha ole livenä katsellessa ja ehdottomasti kiiltää liikaa(lienee salamavalon syytä).Aasimar kirjoitti:Itse noista nappuloista, näyttäisi kumminkin saaneen turhan paksun kerroksen noi nappulat, mutta onhan noi kettumainen maalata ylipäätänsä (itse aikoinaan turhauduin noihin epicin nappuloihin, taisin viskata mäkeen silloin kauan aikaa sitten) Mutta on kumminkin onnistunut siinä missä minä en onnistunut (eli saada loogisesti laitettua noihin värejä, taisin saada vain paria väriä tungettua ennen epäonnistumista)
Tuo taso nyt ei ole kovinkaan vaikeata kunhan on ehjä pensseli. Goblin greeniä iholle, dark green ink, bestial brown tunikka, snakebite leather kengät, boltgun metalli bayonettiin, sitten chestnut inkkiä brown, leather ja boltgun osiin ja viimeiseksi ase punaisella.NetDiver kirjoitti:Itse epicin figuja hieman maalanneena tiedän sen olevan yhtä helvettiä. Jos itse pääsisin samaan tulokseen, .
Juu, ei varmaan vaikeata. Silloin niitä Epicejä maalatessani olin vasta aloittamassa figuharrastusta ja siitä tosiaan on vuosia. Taisi olla ensimmäisiä lootia mitä ostin, kun niitä tuli niin paljon ja oli halpoja warhammereiden rinnalla. Sen jälkeen en ole epicin figuihin koskenut. Hyvä jos muistaa miltä ne näytti kädessä (ei siis kuvissa...). On tossa reilussa kymmenessä vuodessa se maalaustaito kyllä karttunut joten pitää varmaan taas kokeilla, mikäli sitä Epic: Armageddonia mielii pelata.tneva82 kirjoitti:Ei vaikeata(tai muuten en itse saisi sitä aikaan) ja julmetun vikkelää(mikä onkin paras puoli
). ~20 basea eteen ja sarjatuotannolla vaan, parissa tunnissa maalattu
Kannattaa kokeillaNetDiver kirjoitti:On tossa reilussa kymmenessä vuodessa se maalaustaito kyllä karttunut joten pitää varmaan taas kokeilla, mikäli sitä Epic: Armageddonia mielii pelata.