Taas tällainen hullu idea vkoholan suusta, mutta ihmettelin vaan että miksi tällaista ei jo ole.
Lopetan ennen kuin alkaa tulla vaahtoa suusta...
Että siitä vaan kirjottamaan27.12.2003
Sotavasara.net etsii sisällöntuottajia.
Jos olet etevä ja kiinnostunut kirjoittamaan uutisia ja artikkeleita, pystyt kirjoittamaan lähes täydellistä äidinkieltä niin, että pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet ovat paikoillaan, sekä kaiken päälle vielä olet kiinnostunut miniatyyripeleistä, niin ota ihmeessä yhteys Sotavasara.net ylläpitoon.
Et kait vaan tuolla tarkoita että minä alkaisin itse kirjoittamaan ja kuvaamaan kaikki maalausoppaat? Jos et niin mitä tarkoitit?No mitäköhän siellä etusivulla lukee
Lainaus:
27.12.2003
Sotavasara.net etsii sisällöntuottajia.
Jos olet etevä ja kiinnostunut kirjoittamaan uutisia ja artikkeleita, pystyt kirjoittamaan lähes täydellistä äidinkieltä niin, että pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet ovat paikoillaan, sekä kaiken päälle vielä olet kiinnostunut miniatyyripeleistä, niin ota ihmeessä yhteys Sotavasara.net ylläpitoon.
Että siitä vaan kirjottamaan
Sitäpä juuri. Mitens sitten ite ajatelit?vkohola kirjoitti: Et kait vaan tuolla tarkoita että minä alkaisin itse kirjoittamaan ja kuvaamaan kaikki maalausoppaat? Jos et niin mitä tarkoitit? :)
Nojaa tarkoitin vain sitä että siitä vaan teet maalaus oppaan ja lähetät Weekenderille.vkohola kirjoitti: Mutta tuossa viestissähän minä juuri sanoin että kaikki voisivat tehdä niitä oppaita, en vain minä. U see?
Mitä hyötyä tästä todella olisi? Artikkelit olisivat käytännössä täysin identtisiä, vain maalien nimet vaihdettaisiin. Eikö olisi kätevämpää antaa yksi ainoa blendausopas ja jokainen voisi itse päättää millä väreillä nappinsa maalaa. Väriteeman voi ryöstää vaikka pakkauksen kannesta, tekniikkaneuvot löytyvät well of miniaturesista.vkohola kirjoitti:Mutta jos tänne tekisi lähes joka armeijan perusyksiköstä sellaisen helpon ja nopean maalausoppaan, niin aloittelijatkin pääsisivät jyvälle. Sitten voisi tehdä vähän vaikeampia juttuja. Tuolla http://www.wellofminiatyres.com jutussa on kyllä todella hyvä opas, mutta siellä ei ole muita fihuja kuin tuo yksi (eihän?)
Mut eiks näitä "maalaa näin ja näin" oppaita ole jo netti ja white dwarffit pullollaan.vkohola kirjoitti:Mutta jos tänne tekisi lähes joka armeijan perusyksiköstä sellaisen helpon ja nopean maalausoppaan, niin aloittelijatkin pääsisivät jyvälle. Sitten voisi tehdä vähän vaikeampia juttuja. Tuolla http://www.wellofminiatyres.com jutussa on kyllä todella hyvä opas, mutta siellä ei ole muita fihuja kuin tuo yksi (eihän?)
Mutta olisi sille silti kysyntää. Tuleehan täälläkin vähän väliä miten maalaan X armeijan figut, vaikka maalaustekniikat ovat identtiset esim.DEldarit voisi maalata Eldarien oheiden mukaan.Day kirjoitti: Mitä hyötyä tästä todella olisi? Artikkelit olisivat käytännössä täysin identtisiä, vain maalien nimet vaihdettaisiin. Eikö olisi kätevämpää antaa yksi ainoa blendausopas ja jokainen voisi itse päättää millä väreillä nappinsa maalaa. Väriteeman voi ryöstää vaikka pakkauksen kannesta, tekniikkaneuvot löytyvät well of miniaturesista.