"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space Wolffien panssarin maalaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Rosvosektori

Space Wolffien panssarin maalaus

Viesti Kirjoittaja Rosvosektori »

Tuossa mietiskelin mitä 40k armeijaa sitä aloittaisi, ja nuo Space wolffithan ne alkoi kiinnostaan (jälleen). Minullahan on jo niitä aimo kasa, mutta kun ne maalasin, taitoa ei ollut ja brushasin vaan panssarit. Nyt kysynkin teiltä veteraaneilta, miten te maalaatte Susien panssarit?

Sitten vielä kysymys Susista (varmaankin kuulusi "säännöt" osioon, mutta turhaan sitä kahta topicci tehdä :)): Grey Huntterit saavat Boltgunin ja CCW:n ja saavat siitä vielä lisähyökkäyksen (true grit). Okei. Mutta Grey huntter boxissa ei tule näitä Close combat weaponeja, ja Optionissa lukee että Hunttereilla on alussa jo bolt pistol ja CCW ja ne voivat vaihtaa bolt pistolin bolt guniin. Okei. Mutta olen nähnyt kaikissa mahdollisissa kuvissa grey hunttereilla pelkän boltgunin, juuri niinkuin tavallisilla Marineilla. Kysymys kuuluu: Pitääkö Hunttereille maksaa se 1 piste että saan niille pelkän boltgunin vai voinko "swapata" bolt pistolin ja CCW:n ilmaiseksi boltguniin?

(Huhhuh, tulipa sekavaa tekstiä, saikohan edes joku selvää)
Times are tough, huh, bud!
tneva82

Re: Space Wolffien panssarin maalaus

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

vkohola kirjoitti: Kysymys kuuluu: Pitääkö Hunttereille maksaa se 1 piste että saan niille pelkän boltgunin vai voinko "swapata" bolt pistolin ja CCW:n ilmaiseksi boltguniin?

(Huhhuh, tulipa sekavaa tekstiä, saikohan edes joku selvää)
+1 piste bolttereille pakko, et voi swapata kahta asetta boltteriin.

Maalauksesta en sano mitään kun en maalaile. Itse varmaan vetäisisin space wolf greyllä, mahdollisesti codex greyn päälle drybrushattuna mutta en pyrikkään huippujälkeen, pelikelpoinen riittää :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Kaleth

Viesti Kirjoittaja Kaleth »

skull white pohjamaali ---> monta melko ohutta ja vetistä kerrosta shadow greytä näin pitäis melko hyvä jälkee tulla...
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Hmm, ei saa pellkkiä bolttereita, ihmiset on liimaillut jotain closisaseita figuihin, vaikka ei käsissä olisi (miekkoja hotrassa ja puukkoja joita tulee wolffispruen mukana ainakin).

Omissa wolffeissani (joista tulee kuvia joskus) olen... drybrushannut armot. *kuulee kun ihmiset pyörtyilevät* Mutta olen käyttänyt väriskeemaa joka ehkä auttaa tuossa (harmaata jota on murrettu lukuisilla väriellä) ja maali jota kuivaharjaan armoreihin on ohuempaa kuin inkki, normaaleja värejä olen ohentanut joko jollain maaluas mediumilla (retarder, extender, geelimediumi, lakkakin kävisi) tai ihan vedellä. Tykkäsin siitä "pölyttyneestä" ilmeestä mitä kuivaharjaus toi haarniskan pintaan.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Rosvosektori

Viesti Kirjoittaja Rosvosektori »

Kitooss! Pitääpä heti kokeilla nuita maalausvinkkejä...
Times are tough, huh, bud!
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Omani ovat Aivän "hirveitä" Mutta itsen olen tehnyt seuraavasti:
1Ohennetulla space wolffi greyllä Ensin koko panssari.
2 Sitten blue 'Inkill päälle/ ensin käytin LOTR maalausetin sinist ohennettunu
3 Sitten tein Tumman sinisell maalilla raitoja niihin ukkoihin *kuulen kuinka joku mutisee: Jätkä raiskaa kaikki maalaus perinteet*

Älä kummiskaan tee tälläsiä Ne on niiiiiiiiiiiin "rumia"
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Tim the Enchanter

Viesti Kirjoittaja Tim the Enchanter »

Mulle ehkä tuskaisin osio on kasvot. Varmaan moni on kokenut saman, joten mitä vinkkejä olisi siihen? Silmiä ei saa melkein millään samannäköisiksi...
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Silmät voi tietty jättää maalaamatta mutta silloinkin kannattaa sutia naamaan jotain washia varsinkin silmien kohdalle, jotta se ei näytä siltä että silmät olisi kiinni. Ei niiden silmien nyt tarte olla 100% samanlaiset kunhan ne ei ole hehtaarisilmät tai ei mielellään niin että toinen katsoo vasemmalle ja toinen oikealle.

Eikö wolffien codeksista löydy hyvää maalaus opasta. Örkeillä ja IG:lla ainakin on.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Itse en ole pahemmin Russin poikia maalaillut, mutta tuli tuossa muutama kuukausi takaperin tuli maalattua sellainen Wuffen boxi. Näin se tapahtui:

1. Musta pohjamaali.
2. Suoraan mustan päälle: Wuffi panssarit Shadow Greyllä ja jollain tumman punasella ne kaaosarmourpalaset (Beserkereistä nääs...)
3. Kasvot (tai kuonot...) ja kädet Scorched Brownilla.
4. Riimut, luut ja muut härpäkkeet Bestial Brownilla.
5. Siitä maaleihin sekoitin aina hieman valkoista ja nostin kohokohdat esiin. Neljän highlightin jälkeen tulos oli mielestäni hyvä.
6. Metallitrimmaukset alustettiin Tin Bitzillä. Eka highlight Boltgun Metallilla ja viimeinen silaus Mithril Silverillä.
7. Tosi ohut Chesnut Ink metalliosiin ja lähinnä panssareiden reunoihin. Anna kuivua hyvin.
8. Yksityiskohdat eli silmät, luut, kynnet, jne sopivilla väreillä.
9. Lopuksi hieman karkea kuivamaalaus Bleached Bonella, jota tulisi sellainen "likainen" efekti.
10. Maanvärisillä ruskeilla ja tosi räjähtäneellä pensselillä mutalaiskia jalkoihin ja polviin.
11. Sitten vaan beissi maalaukseen ja lakka pintaa.

Suht työläs projekti, mutta ainakin omaa silmää miellyttää.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

NetDiver kirjoitti:5. Siitä maaleihin sekoitin aina hieman valkoista ja nostin kohokohdat esiin. Neljän highlightin jälkeen tulos oli mielestäni hyvä.
Itse en suosittele valkoisella highlightaamista, siitä tulee sellanen "epäluonnollinen". Suosittelen bleached bonea.
Ainoa minkä voit korostaa valkosella, on panssari.
Kannattee kokeilla mihin pelkkä valkoinen sopii, ja mihin bleached bone.
Work out, in case future happens.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Ghen'tos kirjoitti:
NetDiver kirjoitti:5. Siitä maaleihin sekoitin aina hieman valkoista ja nostin kohokohdat esiin. Neljän highlightin jälkeen tulos oli mielestäni hyvä.
Itse en suosittele valkoisella highlightaamista, siitä tulee sellanen "epäluonnollinen". Suosittelen bleached bonea.
Ainoa minkä voit korostaa valkosella, on panssari.
Kannattee kokeilla mihin pelkkä valkoinen sopii, ja mihin bleached bone.
No se valkoisen määrä oli tosi mitätön ja vika highlight oli kyllä vielä kaukana puhtaasta valkoisesta. Mutta, kyllä tuo Bleached Bone valkoisen sijaan toimii paremmin. Valkoista sekoittaessa tuppaa väri usein mennä liian vaaleaksi, vaatii siis hieman taitoa ja kokeilua.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”