Pegasos
-
SupraJohde
Pegasos
Miten Empiren pegasoksen voisi maalata tällä tavalla? Itse ajattelin vielä lisätä vähän kiiltoa harjkseen ja siipiin varmaan kuivaharjauksella jollain mithril silverillä? Samala vosin kysyä että olisiko tuo hyvä väri balhasariin? Vaikka kepn laitan eri värillä. Miksi muuten pegasoksen taka kavioissa on sellaiset "tapit"?

-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
En hakisi kiiltoa mithril silverillä tai muullakaan vastaavalla, ennemmin vaikka kiiltävällä lakalla. En tosin ymmärrä miksi kiiltoa haluat. Warlocken Balthazar on aivan mielenkiintoisen värinen, ja periaatteessa aivan passelin värinen myös (kontrasti on hyvä, ja tuo väri sopii alkemiaan erikoistuneelle velholle).
Pegasuksen koivissa on tapit beissiin kiinnittämistä varten. Monster basessa on pyöreitä leegomaisia koloja, puhkaiset näistä haluamasi ja virität pegasuksen kavion koloon. Tämä ei tietenkään ole millääntavalla pakollista mutta näin saumasta pitäisi tulla kestävämpi.
Pegasuksen koivissa on tapit beissiin kiinnittämistä varten. Monster basessa on pyöreitä leegomaisia koloja, puhkaiset näistä haluamasi ja virität pegasuksen kavion koloon. Tämä ei tietenkään ole millääntavalla pakollista mutta näin saumasta pitäisi tulla kestävämpi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
SupraJohde
Siis haluaisin että sen siivet eräänlailla kimaltelevat, kuivaharjaisin sitä älyttömän hennosti jollain hopealla jolloin siinä ei näy iste metallia vaan se vain kimaltelisi. Samanlailla tein blazinsuneilleni jotka ovat 5.edikan joten niillä on sellaiset siivet kypärässään, maalasin ne keltaiseksi inkkasin oranssilla kuivaharjasin keltasella ja sitten kuivaharjasin todella vähän burnished goldilla, jolloin siivet eräänlailla kimaltelivat. Itse ainakin pidin lopputuloksesta.
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.