"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Salamoiden tekoa

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
rapalA

Salamoiden tekoa

Viesti Kirjoittaja rapalA »

Eli miten tehdä salamoita esim. miekkaan, panssariin ym. Mitkä värit sopis hyvin ja jne.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ehkäpä jos laittaa ensin storm bluen (tai mikä onkaan tosi tumma, regal?) ja siitä sit blendaa aina lightning bluehen ja siitä valkoseen asti. Se valkonen voi kai näkyä aika hyvin siinä salaman keskellä. Mutta salamat on kai sellaisia sinisiä, ainakin se tunnelma tulee aika hyvin sinisillä esiin.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Natunen

Viesti Kirjoittaja Natunen »

Ainakin minä tein aluksi mustan pohjan sitten Encanted blueta ja sitten vain sekoitin hiukan valkoista joukkoon ja uusi kapeampi kerros ja niin edelleen.
Tietysti voisi maalata miekan aluksi kokonaan todella tummalla sinisellä. Ja muista että älä tee salamista liian paksuja, tulee hölmön näköisiä.
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Odotas nyt... Miten minä sen olen aina maalannut... Olikohan se Storm Blue (tausta?), siihen päälle valkoiset salamat, siihen sininen muste (en muista kuinka laimeana ja miten monta kerrosta) ja sitten niiden nyt sinertävien salamoiden sisään ohuemmat valkoiset viivat. Sinnepäin, mielestäni tulee varsin uskottavia salamoita.
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”