FB: Dwarf Thane BsB ja paljon muuta..
- Rosvosektori
FB: Dwarf Thane BsB ja paljon muuta..
Tein tässä Thane BsB:n tänään. Thane on tehty Miner Standard bearerista, toinen on tulossa tehtynä Miner leaderistä (se ei ole BsB). Sitten vielä paljon muita kuvia jotka olisi pitänyt laittaa paljon aikasemmin, mutta ei tullut laitettua.
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Dwarf/than ... edesta.jpg
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Dwarf/
Kommentteja!!
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Dwarf/than ... edesta.jpg
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Dwarf/
Kommentteja!!
Times are tough, huh, bud!
Kuvat olivat jotkin hieman suttuisia. Ehkäpä kunnon tuki ja makromoodi saisivat ihmeitä aikaan. Sitten toisena, rajaa kuvia hieman. Tossa oli monessa kuvassa hieman ylimääräistä, joten siis helpohkolla rajauksella saisi kuvien koosta puolet pois ja ne olisivat käyttäjäystävällisempiä.
Kuvia voisi myös pienentää siinä samalla kun muokkaa. Joku joskus sanoi, että tollanen 2-3 kertaa figun kokonen kuva olisi hyvä koko.
Noh, se kuvaamisesta. Figut on ihan OK, siis hyvin pelikelpoisia. Kääpiöiden parroista olen itse saanot suttuisia mostalla pohjamaalilla ja siihen valkosella drybrushilla. Ei ole mielestäni näyttänyt parhaimmalta mahdolliselta, ja siksipä mielestäni ruskeammat parrat näyttää paremmilta, sillä kun partaa ei viitsisi blendailla 20 layerin kautta mustasta vaaleanruskeaan, niin mielestäni parhaimman jäljen käytettyyn aikaan nähden sai mustalla ja ruskealla. Onpahan yhdellä slayerillä kultainen parta (ja fleda), eikä ole ollenkaan hassumpi.
Iron breakerit näyttää aikas harmailta, paljon metallia. Vaikka niinhän ne ovatkin. Peltipurkkeja, olisiko kenties säilykepurkit oikea sana?
Ovathan nuo loputkin aivan yhtälailla pelifiguiksi hyviä. Tässä vaan rupee_meneen_hermot noiden kuvien latailussa, joten nyt on pakko_vaihtaa_foorumia, ennenkuin kone kärsii.
Kuvia voisi myös pienentää siinä samalla kun muokkaa. Joku joskus sanoi, että tollanen 2-3 kertaa figun kokonen kuva olisi hyvä koko.
Noh, se kuvaamisesta. Figut on ihan OK, siis hyvin pelikelpoisia. Kääpiöiden parroista olen itse saanot suttuisia mostalla pohjamaalilla ja siihen valkosella drybrushilla. Ei ole mielestäni näyttänyt parhaimmalta mahdolliselta, ja siksipä mielestäni ruskeammat parrat näyttää paremmilta, sillä kun partaa ei viitsisi blendailla 20 layerin kautta mustasta vaaleanruskeaan, niin mielestäni parhaimman jäljen käytettyyn aikaan nähden sai mustalla ja ruskealla. Onpahan yhdellä slayerillä kultainen parta (ja fleda), eikä ole ollenkaan hassumpi.
Iron breakerit näyttää aikas harmailta, paljon metallia. Vaikka niinhän ne ovatkin. Peltipurkkeja, olisiko kenties säilykepurkit oikea sana?
Ovathan nuo loputkin aivan yhtälailla pelifiguiksi hyviä. Tässä vaan rupee_meneen_hermot noiden kuvien latailussa, joten nyt on pakko_vaihtaa_foorumia, ennenkuin kone kärsii.
-
Slann Mage priest
Testaa ottaa uudestaan, hieman kauempaa. Kun katsoin noita Ironbreakereita (etukuva) olivat takanaolevat juuri hyvältä yksityiskohta etäisyydeltä ja äijät olivat selkeitä kuin... öö... selkeitä.
Mutta hyvältähän nuo näyttivät. Väriteemasta en oikein saanut kunnolla kiinni, mutta vihreät, tummat punaiset ja paljon metallia ja ruskeaa korvasivat aika mukavasti. Minä ainakin tykkäsin.
Mutta hyvältähän nuo näyttivät. Väriteemasta en oikein saanut kunnolla kiinni, mutta vihreät, tummat punaiset ja paljon metallia ja ruskeaa korvasivat aika mukavasti. Minä ainakin tykkäsin.
- Rosvosektori
Siislippu oli oikein hieno. Paeristako se oli tehty? Varaudu sihen, että repeää tai tapahtuu jotain muuta kammottavaa.
Tuo thane näyttää ehkä vähän turhan kevyesti panssaroidulta. Mitä korkea-arvoisempi kääpiö, sitä enemmän peltiä päällä. Eihän tuo nykyinen panssari voisi käydä edes heawy-armorista, saatika gromril A:sta.
Muuten oli ihan tyylikäs. Myöskin tuo kirves, jota kaveri pitelee.
Tuo thane näyttää ehkä vähän turhan kevyesti panssaroidulta. Mitä korkea-arvoisempi kääpiö, sitä enemmän peltiä päällä. Eihän tuo nykyinen panssari voisi käydä edes heawy-armorista, saatika gromril A:sta.
Muuten oli ihan tyylikäs. Myöskin tuo kirves, jota kaveri pitelee.
- Rosvosektori
Paperistapa juuri, mutta aikasempien lippujen perusteella lakattu lippu ei repeä jos sitä käsittelee silkkihansikkain. Ei mun edellisetkään liput ole vielä revenneet...Paeristako se oli tehty? Varaudu sihen, että repeää tai tapahtuu jotain muuta kammottavaa.
No jo, onhan sillä vähän liian vähän tuota panssaria, mutta kun en muutakaan keksinyt... kyllä se nyt Heavy armorista meneeTuo thane näyttää ehkä vähän turhan kevyesti panssaroidulta. Mitä korkea-arvoisempi kääpiö, sitä enemmän peltiä päällä. Eihän tuo nykyinen panssari voisi käydä edes heawy-armorista, saatika gromril A:sta.
Times are tough, huh, bud!