Khemrin jumalat
Khemrin jumalat
Aloin tätä pohtimaan, että on missään tietoa Khemrien jumalista. Eli mitä ne palvoivat aikoinaan ja nykyään. Onko kyseessä samat jumalat mitkä muillakin vai jotkut muinaiset ja nyttemmin unohtuneet?
-
VammaVasara
Jeh ja vc ja tomb kingit ovat vihulaisia toisillee!! grr!!VammaVasara kirjoitti:VCllä ei ole jumalia, paitsi jos Nagash lasketaan.Esko Rae kirjoitti:Mulle tuli toi sama mieleen tänään ja myös onko vampire counteilla mitään jumalia?
Asp Jumalatar on siunannu tomb kingien nuolet
Eugene Francois Vidocq
Bretonnian Noble
Bretonnian Noble
-
zakug_the_insane
Re: Khemrin jumalat
Suunnilleen samat varmaan kuin egyptiläisillä, eli auringon jumala jne.Metsänpeikko kirjoitti:Aloin tätä pohtimaan, että on missään tietoa Khemrien jumalista. Eli mitä ne palvoivat aikoinaan ja nykyään. Onko kyseessä samat jumalat mitkä muillakin vai jotkut muinaiset ja nyttemmin unohtuneet?
Tarkkaile ushabtien ulkonäköä, koska nehän ovat jumalien patsaita.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
wild rider of saim hann
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
They need no god! HAHaaa.VammaVasara kirjoitti:VCllä ei ole jumalia, paitsi jos Nagash lasketaan.Esko Rae kirjoitti:Mulle tuli toi sama mieleen tänään ja myös onko vampire counteilla mitään jumalia?
Nagashan oli aluksi Khemrin kuningas vai mikälie vai mitä?
(ja eikös se halunnut keksiä jonkun tien kuolemattomuuteen ja väsäs sen potionin jolla siitä tuli kuolematon Undead, mutta kuitenkin kuolematon)
Shakaali jumalassa viitataan luultavasti Anubikseen, joka oli Kuolleiden vartija egyptin jumaltarustossawild rider of saim hann kirjoitti:Tiiän ainakin kaksi jotka löytyvät army kirjasta ja ne ovat Djaf the iackal god ja asp jumalatar(en muistanu mitä iackal on suomeksi)
Hyvä maku on vain luovuuden puutetta. Bulgarialainen Seksipeto.
Mun mielestä se tosiaan oli vain High Priesti.Esgalsir kirjoitti:They need no god! HAHaaa.VammaVasara kirjoitti:VCllä ei ole jumalia, paitsi jos Nagash lasketaan.Esko Rae kirjoitti:Mulle tuli toi sama mieleen tänään ja myös onko vampire counteilla mitään jumalia?
(ja eikös se halunnut keksiä jonkun tien kuolemattomuuteen ja väsäs sen potionin jolla siitä tuli kuolematon Undead, mutta kuitenkin kuolematon)
-
zakug_the_insane
Nagashan oli Khemrin high priest ja myöhemmin tappoi veljensä päästäkseen Khemrin kuninkaaksi. Eli hän oli kummatkin yhtä aikaa omalla kaudellaan. Onhan se ns. jumala VC:lle kun se loi ne, mutta ei oikeastaan silti ihan jumala sentään.Maedhros kirjoitti:Mun mielestä se tosiaan oli vain High Priesti.Esgalsir kirjoitti:They need no god! HAHaaa.VammaVasara kirjoitti:VCllä ei ole jumalia, paitsi jos Nagash lasketaan.Esko Rae kirjoitti:Mulle tuli toi sama mieleen tänään ja myös onko vampire counteilla mitään jumalia?