Miniatyyrejä näytteille

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
oldschooler

Miniatyyrejä näytteille

Viesti Kirjoittaja oldschooler »

Tuolla maalaus ja konverttaus ja "niinpoispäin" foorumissa mainittiin sivulauseessa (NiNNu?) miniatyyrien esillepanosta, kuten joku mainitsikin niin galleriat ovat kalliita vuokrata.

Joten sain "idean".

Työpaikallani, Helsingin Pääkirjastossa, Lasten-ja Nuortenosastolla on ollut jos jonkinlaista näyttelyä, niin aikuisille kuin lapsillekin. Omistamme muutaman vitriininkin, valaistus voisi olla tosin parempi...
Eli jos vasarapäät ovat kiinnostuneita, voisin tehdä pomolle "tarjouksen josta hän ei voi kieltäytyä"...

Pääkirjastossa käy kuitenkin aikas kivasti populaa, olisi siis mahdollista saada muutama silmäpari ihmettelemään tuottei...tuotoksiamme.

Yleensä näyttelyt ovat meillä pysytyssä viikosta palttiarallaa kuukauteen.

Miettikää asiaa ja metelöikää.
Olen Oldschooler, olen puhunut.
"Rogue Trader,
it's not a game, it's attitude"
aghark

Viesti Kirjoittaja aghark »

Vois olla ihan hassu, idea muta itse en viitsi tuoda figujani näytille, koska ne ovat niin karmeita. Pitäisi vähän vielä harjoitella tuota maalaamista. Mutta muuten ihan hyvä idea
"There is no problems that cannot be solved with cannons."
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Sinne rakennatte vielä maaston niille, niin kyllä ihmettelijöitä rupeaa lappamaan sinne.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Jesha! Kysy ihmeessä ja ilmoittele!
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

Eipä tuossa mitään pahaakaan ole kunhan figut vaan olis tosiaan kunnolla maalattuja ukkoja.
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
Ninnu
Viesti:

Ketku kirjoitti:Eipä tuossa mitään pahaakaan ole kunhan figut vaan olis tosiaan kunnolla maalattuja ukkoja.
Joo, siistejä pitäisi olla mielestäni.
Jag känner en bot
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

siis toi on ideallinen :P mahtava idea :D upeaa!!! :!: :P :lol:
1+1=10
oldschooler

:o Olen saanut pomoltani luvan järjestää miniatyyri näyttelyn. Sain vapaat kädet, joten ideoita otetaan vastaan...

Olen puhunut, olen Oldschooler
"Rogue Trader,
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

No jos otatte projektiksenne maanantaisin rakentaa sitä vitriiniä... vapaaehtoiset tuovat (hienot) figunsa, ja rakennatte juuri niille sopivaa maastoa ja teette silleen ne jutut.. olis tosi kiva osallistua, mutta kun pelaan ite figuillani ja asun Porvoossa (50km away), niin ei huvittas lahjottaa sinne niitä, vaikka toki hienoja ovat (siitäkin voi olla montaa mieltä) :D
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

No en oo mikään master painter, mutta kyllä jonku figun voin sinne tuoda... ainakin näytille sulle että voit päättää kun en niin kovin kaukana asu.
Ja ois kyllä hyvä jos ne figut saa takasin.
Huumorilla, huumorilla.
Ninnu
Viesti:

Tuota tuota... Tilan puutteen vuoksi luultavasti juodumme karsimaan osallistujia... en vielä tiedä miten, mutta eikös sitä maalasukisaa haluttu pääkaupunkiseudulle... ;-)

Eli ei vielä kummempia suunnitelmia, ilmoittelen kun saan jotian selvyyttä aiheeseen. :-)

Ehdotuksia, kuten aina, otetaan mielellään vastaan. :-)
Jag känner en bot
[Luoja]

Viesti Kirjoittaja [Luoja] »

Kyllähän taitojaan vois näyttää kuvienkin kautta jos ei pääse mihinkään kilpailuihin hesaan asti.
Ninnu
Viesti:

[Luoja] kirjoitti:Kyllähän taitojaan vois näyttää kuvienkin kautta jos ei pääse mihinkään kilpailuihin hesaan asti.
No se näyttely on hesassa kumminkin... Ja sinne tulle figut ihan vitriiniin... Vaatii aika paljon Hesassa hengailua tarvitaan jos meinaa tähän osallistua, ja Hesalaisitakin runsaasti motivaatiota jus lähtee tähän juttuun mukaan.
Jag känner en bot
[Luoja]

Viesti Kirjoittaja [Luoja] »

No eihän se hesaantulokaan todellakaan ole ongelma. Täytynee katsoa jos jaksaisi alkaa vähän panostamaan yksittäisiin figuihin kun tulee aina sutaistua koko armeija eka ja sitten vasta keskityttyä detaileihin. Ja kun se aika tulee niin yleensä jo myyn armeijani eteenpäin.
Ninnu
Viesti:

[Luoja] kirjoitti:No eihän se hesaantulokaan todellakaan ole ongelma. Täytynee katsoa jos jaksaisi alkaa vähän panostamaan yksittäisiin figuihin kun tulee aina sutaistua koko armeija eka ja sitten vasta keskityttyä detaileihin. Ja kun se aika tulee niin yleensä jo myyn armeijani eteenpäin.
Ilmoittelen lähemmin pävistä milloin katselmuksia tms. karsintoja järjestetään. Ja miten oikeastaan muutenkin toimitaan. Vähän on vielä hakusessa toimintamallit mutta kyllä tämä tästä parin kavilakeskustelun jälkeen... ;-)
Jag känner en bot
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Mä oon messissä, jos mun figut sinne huolitaan. Taidettakin olis :D
Hope is a serum that never heals
Ninnu
Viesti:

Chronophague kirjoitti:Mä oon messissä, jos mun figut sinne huolitaan. Taidettakin olis :D
Jeba. Tuo ne näytille kunhan ilmottelen mien tää järjestetään.

Mä en tiedä pitäsikö/onko mahdollista ottaa sun töitä sinne näytille kanssa, miniattyreihin liittyen. Toinen mahdollisuus on jos haluat piirtää josin mahdolliseen mainokseen. :-)
Jag känner en bot
oldschooler

Yleensä, osastollani järjestetyissä tapahatumista on olllut "jonkin näköinen" "mainos Plakaatti" osaston reunalla ohjaamassa ihmisiä oikeaan suuntaan.

Plakaatista:
KOSKA ON KYSE KIRJASTOSTA, eikä esim. Fantasiapeleistä, pitäisi mahdollinen kuva olla aika kiltti. Varsinkin kun kyseesä on Lasten-ja nuorten osasto. Eli kuvan pitäisi koskea jotenkin fugujen maalausta. Toisin sanoen kuvassa seisova Space Marine pitää kädessään pensseliä eikä katkaistua veristä örkinpäätä...tajusitte varmaan.

jatketaan.

O
"Rogue Trader,
Ninnu
Viesti:

oldschooler kirjoitti:Yleensä, osastollani järjestetyissä tapahatumista on olllut "jonkin näköinen" "mainos Plakaatti" osaston reunalla ohjaamassa ihmisiä oikeaan suuntaan.

Plakaatista:
KOSKA ON KYSE KIRJASTOSTA, eikä esim. Fantasiapeleistä, pitäisi mahdollinen kuva olla aika kiltti. Varsinkin kun kyseesä on Lasten-ja nuorten osasto. Eli kuvan pitäisi koskea jotenkin fugujen maalausta. Toisin sanoen kuvassa seisova Space Marine pitää kädessään pensseliä eikä katkaistua veristä örkinpäätä...tajusitte varmaan.

jatketaan.

O
Jotain tollasta mullakin oli mielessä. Ja figut kanssa jotka sinne näyttelyyn tulee on sitten kilttejä. Tiedoksi vaan. Ei mitään edes k-15 viritelmiä.
Jag känner en bot
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

No se tarkottaa, että kaikki "pahisrodut" lasketaan samantien pois :/
Äänestän, että chronopague piirtää mainoskuvan, kun se on niin 8O USKOMATTOMAN 8O hyvä piirtämään. No toi marineaihe ei ehkä ollu niin fiksu, kun kuitenkin mariini on pirun iso ja miniatyyripensseli ei ole. niin! :roll:

Mutta joku "vapaustaistelu"-kuva, jossa mariinit kypärät poissa katsovat kallion kielekkeeltä paratiisiin... tai jotain :D
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”