tomb king:paha/hyvä/ei kumpikaan
tomb king:paha/hyvä/ei kumpikaan
eli ovatko tomb kingit pahoja vai hyviä vai ei kumpiakaan?
Making sense is not about making sense, it's only about making sense.
-
Grand Admiral Prawn
-
zakug_the_insane
-
Sword of teclis
Jaaa..
Mun mielestä tomb kingit on pahoja onhan niiden lipuissa ja muissa pääkalloja jne...
Ruutanalaiset on hulluja!
Tomb Kingsit ovat kuten muutkin faban rodut, eivät hyviä eivätkä pahoja. Kuten oikeassa elämässä niin myös faban maailmassa(kyse on eurooppalaisesta näkemyksestä fantasiasta) ei ole mustaa eikä valkoista, vain harmaata. Jokaisella rodulla on omat syynsä taistella toisia vastaan ja tompilla se on omien hautojensa ja näissä olevien aarteiden puolustaminen haudanryöstäjiltä.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Re: Jaaa..
Voi hyvilläkin olla pääkalloja lipuissa.Sword of teclis kirjoitti:Mun mielestä tomb kingit on pahoja onhan niiden lipuissa ja muissa pääkalloja jne...
"I shall wolfe your flesh and snap your bones, skrind their folk and burne their homes"
- Teonanacatl
Jos on lipuissa pääkalloja, tarkoittaako se että on paha?Sword of teclis kirjoitti:Mun mielestä tomb kingit on pahoja onhan niiden lipuissa ja muissa pääkalloja jne...
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Cacodemoni
-
zakug_the_insane
Tottakai ne Sigmarin seuraajia ja symboleita karttavat, kun muinoin barbaariset ihmiset Sigmar johdossaan heitä pieksivät. Katkeruuden osittain ymmärtää kun he heräävät haudastaan mädäntyneenä ja entiset valtakunnat ovat muiden hallussa ja örkit menevät valtoimenaan niiden mailla.Cacodemoni kirjoitti:Ne ovat pahan magian aikaansaannoksia, ja karttavat pyhän Sigmarin symboleita ja seuraajia. Lisäksi itse hautakuninkaat vaikuttavat olevan hieman katkeraa ja pahansuopaa sakkia, varsinkin Settra.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Aivan, tämänhän takia myös empire on paha. Niittenkin Reiksguardin lipuissa on pääkalloja...Sword of teclis kirjoitti:Mun mielestä tomb kingit on pahoja onhan niiden lipuissa ja muissa pääkalloja jne...
Tomb kingit eivät sinänsä ole pahoja, toisin kuin VC. Tomb Kingit eivät olisi halunneet muuttua epäkuolleiksi, eivätkä muuta toisia epäkuolleiksi, toisin kuin vampyyrit.