"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helsinki GW:n FB maalauskilpailu

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

DerAlte kirjoitti:Olis yks kysymys viel, eli here goes: jos osallistuu esim. single model / charru kategoriaan, niin saako figulla olla erillinen display alusta? Siis ukko on ihan normilla pelialustalla, mutta istutettuna (edelleenkin alustansa kanssa) sitä varta vasten tehdylle display alustalle (missä se sitten hengailee kun ei ole pelikäytössä). Eli onko tällainen sallittua / suotua?

sopii hyvinkin.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Kai figut saa olla 5 edikan? Ja saako sinne osallistua isollakin rykmentillä voi onko jokin raja?
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Vielä kysymys. Kaupassa sanottiin että yks figu per henkilö, mutta nyt sanotaan että saa olla useampia figuja. Kumpi näistä väittämistä on tosi.
Viimeksi muokannut Kauppias, Ma 23.02.2004 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Kun käväsin viikko/pari sit GW:ssä kyselemässä, niin mulle sanottiin taas, että rajoituksia namiskuukkeleiden määrälle ei ole, kunhan vain hyvän maun rajoissa tuo... Ihan mielenkiintoista ois tietää, että sainkos nyt väärää informaatiota, koska voisin ehkä tuoda ainakin muutaman napin kisaan.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
GW Staff

Jaqo kirjoitti:Kai figut saa olla 5 edikan? Ja saako sinne osallistua isollakin rykmentillä voi onko jokin raja?
saa olla vanhoja edikoita.
rykmentinkin saa tuoda.

Kauppias kirjoitti:Vielä kysymys. Kaupassa sanottiin että yks figu per henkilö, mutta nyt sanotaan että saa olla useampia figuja. Kumpi näistä väittämistä on tosi.
useamman saa tuoda.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

ihan vaan ajattelin taas vaihteeksi kysäistä että miten noista voittajista ilmoitetaan, kun kaverini vei sinne figunsa kilpailuun, niin se laitettiin vain vitriiniin ilman mitään yhteystietoja tai omistus merkintöjä? vai tullaanko sinne vain ilmoittamaan että "minä olen maalannut tuon voittaja figuurin, saisinko palkinnon ;)"
Järjenkäyttö sallittu!
Nólimon
Peliporukkavalvoja

Re: Helsinki GW:n FB maalauskilpailu

Viesti Kirjoittaja Nólimon »

Krister kirjoitti:Helsingin GW siis järjestää FB maalaus kilpailu. osallistuminen viimeistään helmikuun viimeinen päivä, jolloin figu tuodaan meille.
Ei tuossa päivämäärä rajassa voitaisi yhtään joustaa? Kun oon tulossa 1.3 sinne Helsinkiin ja voisin jättää silloin figun kilpailuun. Ois kiva osallistua kun en ole koskaan ollut mukana yhdessäkään maalauskilpailussa.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Ja vahteeks melkein asiallinen kymysys ;) :
elikkä saako siihen kilpaan osallistua lotr figuista tehdyllä WH-käytössä olevalla ryhmällä? (rohanilaisista tehty DoW light cavalary)
Järjenkäyttö sallittu!
blind

Viesti Kirjoittaja blind »

Kävin tossa viimeviikolla siellä GW:n myymälässä, ja minulle kerrottiin juuri tästä kyseisestä maalauskilpailusta. Ai että tuli himo osallistua! Mutta mutta... kun ei aika riitä noiden figujen maalaamiseen tällä viikolla, eikä sopivia värejäkään nyt ole kun ei ole ollut rahaa ostaa. Kyllä harmittaa!
Mutta kysymykseni nyt onkin sitten että kuinka usein noita FB maalauskilpailuja järjestetään? Ensi kerralla kyllä varmistan pääsyni mukaan kisaan =D
If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?
IVIaster

Viesti Kirjoittaja IVIaster »

Järjestetääkö siellä aloittelijoille oma kategoria ja erikseen ûber kategoria ja jaetaako lohdutus palkintoja luusereille?
GW Staff

IVIaster kirjoitti:Järjestetääkö siellä aloittelijoille oma kategoria ja erikseen ûber kategoria ja jaetaako lohdutus palkintoja luusereille?
ei
Ecinda kirjoitti: Mutta kysymykseni nyt onkin sitten että kuinka usein noita FB maalauskilpailuja järjestetään?
hmm... silloin tällöin. vaikea sanoa tarkempaan.
FallenOne kirjoitti:Ja vahteeks melkein asiallinen kymysys ;) :
elikkä saako siihen kilpaan osallistua lotr figuista tehdyllä WH-käytössä olevalla ryhmällä? (rohanilaisista tehty DoW light cavalary)
ei saa.
Nólimon kirjoitti: Ei tuossa päivämäärä rajassa voitaisi yhtään joustaa? Kun oon tulossa 1.3 sinne Helsinkiin ja voisin jättää silloin figun kilpailuun.
sunnuntaisin ei olla auki ;) ... eli ei voi. sori.
FallenOne kirjoitti:ihan vaan ajattelin taas vaihteeksi kysäistä että miten noista voittajista ilmoitetaan, kun kaverini vei sinne figunsa kilpailuun, niin se laitettiin vain vitriiniin ilman mitään yhteystietoja tai omistus merkintöjä? vai tullaanko sinne vain ilmoittamaan että "minä olen maalannut tuon voittaja figuurin, saisinko palkinnon ;)"
kyseisen henkilön pitäisi tulla laittamaan nimen ja puhelin numeron alustaan (alapuolelle :) ) kuten myös ne jotka eivät vielä ole osallistuneet.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Onko ne palkinnot osallistumisen arvosia? Ja kai sinne voi osallistua vähän huonommtatkin vaikka itse en olekaan huono. ;). Ja miten figun alustaan mahtuu nimi ja puhelinnumero????
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Jaqo kirjoitti:Onko ne palkinnot osallistumisen arvosia?
Palkinto kuin palkinto, ei kait tässä kukaan verenmaku suussa juokse? ;) GW:n kisat ovat vaikuttaneet muutenkin enemmän olevan hengessä "osallistuminen on pääasia, ei menestyminen" ja sen mukaan kannattanee asennoitua.

Ja miten figun alustaan mahtuu nimi ja puhelinnumero????

Tää on hyvä kysymys... Kai sinne alle jonkun paperin palan liimaus ja siihen tietojen näperrys (toivon mukaan GW-staff saa selvää).

Onnistuisiko muuten tuo ilmoitus spostitse tai täällä yv:llä? Puhelimeni kun unohtuu aika usein kiinni, niin sposti/yv on varmempi (aika monella varmaan sama tilanne).
Viimeksi muokannut Matti, Ke 25.02.2004 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
GW Staff

M. Salava kirjoitti:

Ja miten figun alustaan mahtuu nimi ja puhelinnumero????

Tää on hyvä kysymys... Kai sinne alle jonkun paperin palan liimaus ja siihen tietojen näperrys (toivon mukaan GW-staff saa selvää).

Onnistuisiko muuten tuo ilmoitus spostitse tai täällä yv:llä? Puhelimeni kun unohtuu aika usein kiinni, niin sposti/yv on varmempi (aika monella varmaan sama tilanne).
paperin pala tai jotain vastaavaa. voi siihen laittaa sähköpostin tai sotvasara nimimerkinkin. kunhan on jotain.
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

GW Staff kirjoitti:
Nólimon kirjoitti: Ei tuossa päivämäärä rajassa voitaisi yhtään joustaa? Kun oon tulossa 1.3 sinne Helsinkiin ja voisin jättää silloin figun kilpailuun.
Mutta, eihän 1.3 ole sunnuntai (?) 29.2 on sunnuntai, joten en usko että kahden päivän päästä on taas sunnuntai? *virne*
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Walloittaja kirjoitti:
GW Staff kirjoitti:
Mutta, eihän 1.3 ole sunnuntai (?) 29.2 on sunnuntai, joten en usko että kahden päivän päästä on taas sunnuntai? *virne*
Tosin 1.3 on heti 29.2:ttä jälkeen, mutta tuskinpa silloinkaan on sunnuntai... :)
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Kai figun alustassa olevat nimikirjaimet riittävät kun muuta sinne ei tullut laitettua?
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

Cython kirjoitti:Kai figun alustassa olevat nimikirjaimet riittävät kun muuta sinne ei tullut laitettua?
Siis ideana on, että pistetään vaikkapa pieni taitettu paperilappu, jossa on maalaajan tiedot sinne figun alle, niin, ettei vitriinissä kumminkaan pilkota nimilappuja kaikkialta.

Lapun voi kirjottaa vaikkapa GW-liikkeessä, kuhan pyytää joltain myyjistä.
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Minä ainakaan en sinne pohjaan änkenyt kuin etunimeni :P
Noh katotaan miten käy...
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
GW Staff

Vader kirjoitti:
Walloittaja kirjoitti:
GW Staff kirjoitti:
Tosin 1.3 on heti 29.2:ttä jälkeen, mutta tuskinpa silloinkaan on sunnuntai... :)
hups... mutta vastaus on kuitenkin "ei".
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”