Itse kisatarinoista keskustellaan muualla, mutta luodaan oma ketju ihan kisaan liittyvälle palautteelle.
Jonkin verran ainakin on tullut palautetta tarinoiden pituudesta. Muutama "pidempi kuin tarkoitettiin" tuli mukaan. Itse en ryhtynyt karsimaan minkään perusteen mukaan, ensimmäinen kisa eli mielummin kaikki mukaan kuin pilkuntarkkoja sääntöjä.
Joka tapauksessa, seuraavaan kisaan joko rajoitetaan tarkemmin tarinoiden pituutta, tai vaihtoehtoisesti poistetaan kokonaan rajoitukset (malliin kaikki minkä voi laskea kategoriaan "novelli" kelpaa). Pallo on teillä, ainoastaan palautteen perusteella tätä saadaan kehitettyä.
Jos pituusrajoitus tehdään, niin hankaluus on se miten se mitataan? Tulisi määritellä fontti, fonttikoko, marginaalien leveys, jne. Tai sitten sanamäärä, joka on vielä hankalampi (kaikki eivät käytä teksturia joka laskee sanat, itse esimerkiksi kirjoitin Muistiolla suoraan html:ksi).
Mutta keskustelu on siis vapaa, ja kaikki kritiikki toteutuksesta otetaan vastaan - ensi kerralla kokeneempana :). (Ja saa kiitoksiakin halutessaan laittaa - kissa kiitoksilla elää sanonta menee, mutta ainahan se tämän työmäärän jälkeen vähän lämmittää ;)).
Tarnakilpailu - the aftermath
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Niinpä, itsekin totesin äänestäneeni pisimpiä tarinoita fb-puolella. Tottahan se on, että pitempään saa sisäistettyä paljon enemmän kuvailua ja tapahtumia. Jotenkin sitä pituutta voisi rajoittaa. 40K-puolella kylläkin Muuri oli eri luokaa, lyhyt, mutta loistava. Ja se se varmaan on suurin ongelma, kun porukka käyttää eri ohjelmia kirjoittamiseen. Sana/sivumäärää on vaikea määritellä. Ei kyllä tule mieleen miten tätä voisi rajoittaa. Kai sitä kirjoittajalta täytyy vain löytyä sitä suhteellisuudentajua ja harkintakykyä. 
Back in da biz and so deep in da bashin' game.