Niin, eli parempi strenansa ansiosta (muistaakseni) ja orkkeihin se liittyy siten, että sen voisi ottaa looted vehiclenä...sopuli kirjoitti:parempi ja miten se liittyy örkkeihin?
kannattaako kult of speed armeija
- Henri Ketonen
Mitenhän se menee... Voiko sen vielä ottaa vanhasta IG - Codexista? Voi varmaan. En kyllä oikeasti voi ymmärtää miksi se tiputettiin. Varmaan Basilisk houkuttelee isompana tykkinä enemmän, mutta pienellä pöydällä ottaisin ehdottomasti Griffonin ja Turnaukseen kärräisin 2xLeman Russin ja Griffonin (IG:llä, Örkeillä varmaan nappaisin sen Leman Russin. Russ kun on osoittautunut hankalaksi pirulaiseksi tuhota.)
zqmfgb
En usko, että voi. Vanhalla IG codexilla ei tietääkseni saa turnauspelata edes IG itse, eli tuskinpa örkitkään saavat sitä käyttää. Kavereiden kanssa pelatessa se toki on ihan ok.Henri kirjoitti:Mitenhän se menee... Voiko sen vielä ottaa vanhasta IG - Codexista? Voi varmaan.
Mutta siis, yleensä kun uusi codex tulee, se korvaa vanhan, ja vanhaa ei sitten enää virallisemmissa peleissä voi käyttää.
- Henri Ketonen
Kyl vähän veikkaisin, ettei sitä griffonia enää saa "virallisesti" ottaa.
Mutta sehän ei minua ollenkaan haittaa, en enää jaksa käyttää looted vehicleitä ollenkaan. Looted vehiclen paunoil otan lisää jotain muuta, joten en usko että häviän mitään....
p.s. piilomainontaa, mutta uusin listani on nyt taas luettavissa armeijalista osiossa...
Mutta sehän ei minua ollenkaan haittaa, en enää jaksa käyttää looted vehicleitä ollenkaan. Looted vehiclen paunoil otan lisää jotain muuta, joten en usko että häviän mitään....
p.s. piilomainontaa, mutta uusin listani on nyt taas luettavissa armeijalista osiossa...
IG codexin Q&A näytti kierrellen vastaavan tähän looted vechicle kysymykseen, eli kohdassa puhuttiin lähinnä Leman Russ exterminatorista ja Space Wolffeista. Örkit olivat mitätön sivumaininta.
Noh, se mikä kiinnostanee enemmän, niin tuon mukaan saa käyttää ainakin toistaiseksi nyky IG codexista poistuneita vehkeitä. Arvattavasti tämä muuttuu kun uusi örkki codex josksu tulee ulos.
Noh, se mikä kiinnostanee enemmän, niin tuon mukaan saa käyttää ainakin toistaiseksi nyky IG codexista poistuneita vehkeitä. Arvattavasti tämä muuttuu kun uusi örkki codex josksu tulee ulos.