Kiitos jälleen kerran kritiikistä, Ninnu. Sinuun voi aina luottaa.
Miksihän sitä ei tajunnut ottaa raamattua käteen ja etsiä ilmestyskirjasta tuota

, en olis siltikään laittanut punasta hevosta missään nimessä (Sotahan oli mielessä, ei Kuolema).
Hepan harjakset taas... Monestiko olet nähnyt hevosen jolta tulee piikkejä ihon läpi?

Tosin kyllähän toki luonottomuus iskee vastaan, vaikka kuinka tietäisi fantasiaotukseksi, jos kerta reaalimaailmassa on olemassa malli ja tahallinen luonottomuus ei ole tuotu tarpeeksi selvästi esille (kuten ilmeisesti nyt kävi).
Taljat taas.... maalasin tuon ison kahdesti ja tunnun hakkaavan päätäni seinään tekniikan osalta. Vaikka tiedän, että ensin blendataan turkiksen muodot esiin ja sitten vasta kuivaharjataan yksittäiset karvat (jos haluaa kuivaharjata, kuten minä teen), ei tuo tunnu silti luonnistuvan aina... etenkään isoilla pinnoilla.
Ajattelin tosin, että jos puhti riittää, niin maalaan vielä kolmannen kerran. Nyt oon maalaamassa miekkaa uusiks (toi ei toiminut livenä, koitan tehdä sen samantyyppiseks, mutta paremmaks... saapi nähdä mitä saan nyt yöllä aikaan).
Mitä muuta muuten siihen beissiin ois voinu laittaa? Kuolleen ruumiin? Mustaa ruohoa? Mä en oikeen keksi mitään kovin mullistavaa siihen... Siinä on juuri sen verran tilaa, että siihen voisi ehkä jotain saada, mutta toisaalta luultavaa on, että mikäli siihen jotain uutta laittaisi, näyttäisi se helposti a. epätasapinoiselta tai b. ylitäydeltä.