"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vähiten käytetty sääntö

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rishadan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rishadan »

Murhe kirjoitti:
Rishadan kirjoitti:siis se, että kuinka monta saa lyödä takas chargeejia jne. jne. siis oon aina pelannu niin että kaikki mun tyypit eturivistä(jos ei spearia) saa lyödä takas chargeajia vaikka ne olisivat kerenneet tappaa esim. 4 mun tyyppiä ja eturivissä on 5 tyyppiä......
Eli mitä sitten, jos sinä tunnustat pelanneesi väärin tai huijanneesi? Kyllä me kaikki muut olemme vähentäneet hyökkäyksemme kuuliaisesti niin kuin säännöt sanovat. Tämä on _hyvin_ oleellinen sääntö.
itseasiassa en oo huijannu vaan ollaan kavereitten kanssa vaan jotenkin vahingossa se sivuutettu sääntöjä luettaessa kunnes sit täs yks päivä huomasin sen...
"Vade retro, alter ego!"
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Chade kirjoitti:Saattaisin hyvinkin antaa ääneni Very Difficult Terrainille tai sitten rakennuksiin sisään menemiselle. Näihin ei paljonkaan ole törmännyt. Snaking sen sijaan on yleistä fast cavalrylle. Näin ne voi esimerkiksi ahtaa tiukasti pakattujen yksiköiden väliin alussa tai tehdä muuta mukavaa.

Tähän "ai täällä on tälläinenkin sääntö" sarjaan: Pelasimme useita pelejä uutta laitosta, ennenkuin huomasimme, että kenraalin kuolemisesta ei tarvitse ottaa paniikkitestiä...
Sama täällä... *häpeää*
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Tähän "ai täällä on tälläinenkin sääntö" sarjaan: Pelasimme useita pelejä uutta laitosta, ennenkuin huomasimme, että kenraalin kuolemisesta ei tarvitse ottaa paniikkitestiä...
EIKÖ!!!?!!??!
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Rune kirjoitti:
Chade kirjoitti:Saattaisin hyvinkin antaa ääneni Very Difficult Terrainille tai sitten rakennuksiin sisään menemiselle. Näihin ei paljonkaan ole törmännyt. Snaking sen sijaan on yleistä fast cavalrylle. Näin ne voi esimerkiksi ahtaa tiukasti pakattujen yksiköiden väliin alussa tai tehdä muuta mukavaa.

Sama täällä... *häpeää*
Tuollalailla tuli pelattua kauankauan sitten kun vielä ala-aste\ylä-asteen alku iässä olin.

Ps.Hmm onkohan siitä niin kauan ??
The small boys have come to see me hang
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

I.C. Wiener kirjoitti:
Eraphion kirjoitti: Umm taas kerran vihjaan tähän stooriin karl franz vs örkkipomo jossa örkit murtuvat kun bossi kuolee.. Eikä örkeillä ole huono Ld! =P
Ei ei örkeillähän on aiva loistava Ld :b. Etenkin kun vertasi pelikavereiden armeijoihin. Käävät, Kaamos ja Lissut. Mutta ei sillä ollut oikeestaan mitään merkitystä. Yritä siinä jollain örkki herolla tappaa juusto kaaoslordia tai slannia :(
Ja miten joku fluffi liittyy mihinkään? Eihän niillä ole mitään tekemistä itse pelin kanssa. ;)
Piece of kakku. Kunhan pääset hyökkäämään sillä örkki herolla, niin mahdollisuudet chaos lordin vahinkoittamiseen löytyy... Mutta miksi käyttää hyvää örkki heroa siihen, kun saatavilla on pari paljon parempaa/hauskempaa yksikköä. Kuten possuvaunu ja fanatikot. Squigeillakin voi tehdä mukavasti tuhoa. Esim tuolla possuvaunulla kun pääset hyäkkäämään sen kaaos lordin kimppuun, niin eiköhän se ala tippua. Varsinkin jos vielä olet laittanut sen bigbossin sillä kahden käden kirveellä siihen vaunuun + tietenkin se ylimääräinen örrki keihäällä, jolloin tällä yksiköllä on mukavat 5 S 5 iskuja ( pomo ja possut ), 2 S 4 iskuja ( örkit ) ja impact hitit päälle...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

morhgoz kirjoitti: Piece of kakku. Kunhan pääset hyökkäämään sillä örkki herolla, niin mahdollisuudet chaos lordin vahinkoittamiseen löytyy... Mutta miksi käyttää hyvää örkki heroa siihen, kun saatavilla on pari paljon parempaa/hauskempaa yksikköä. Kuten possuvaunu ja fanatikot. Squigeillakin voi tehdä mukavasti tuhoa. Esim tuolla possuvaunulla kun pääset hyäkkäämään sen kaaos lordin kimppuun, niin eiköhän se ala tippua. Varsinkin jos vielä olet laittanut sen bigbossin sillä kahden käden kirveellä siihen vaunuun + tietenkin se ylimääräinen örrki keihäällä, jolloin tällä yksiköllä on mukavat 5 S 5 iskuja ( pomo ja possut ), 2 S 4 iskuja ( örkit ) ja impact hitit päälle...
Kysehän olin 5ed peleistä. Jolloin Kaamos oli juusto kunigas.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
XStyle

Viesti Kirjoittaja XStyle »

Murhe kirjoitti:Näitä välähdyksiä sarjassamme: "Oletteko huomanneet, että käsiaseesta ja kilvestä saa +1 bonuksen lähitaistelussa?", joita tapaa aina silloin tällöin (Tällä karmalla joku vielä herää kysymään, että pitääkö tämä paikkansa, jotta siitä saa sen bonuksen).
Jos joku ei tiedä perusasioita tai on ymmärtänyt joitakin asioita säännöissä väärin eikö olisi viisaampaa oikaista käsitykset... olen itsekkin kohtuu vasta-alkaija enkä yhtään ihmettelisi vaikka pelaisin väärin jotakin sääntöä jota pidetään itsestään selvänä, olen käsittänyt että chargeen vastatessa lyödään eturivillä miinus chargessa tippuneet yksilöt.
Saad

Viesti Kirjoittaja Saad »

hitsi. Minä kun siirryin pitkin hampain pois vitosedikasta (kaaospelaajakun olen, kukapa haluaisi kutoseen ;)) niin sain vasta neljännessä pelissäni tietää että Remains in play - spellit tosiaankin saa dispellata seuraavilla vuoroilla. Jotenkin silloin pelasin vielä VC-armeijaa vastaan jokaisen matsin. :D
Mutta juup. Kaipa tuo talohiippailu on eniten jäänyt huomioimatta minun osaltani.
One shot, 34 kills. Always aim at the fuelbarrow ;)

Saad. Die Fakten sprechen für uns.
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Monet ovat sanoneet, että talojen sisässä liikkumista käyttävät harvoin. Kysynkin, että missä teidän scouttinne oikein luuraavat? Talohan on yksi parhaista piilopaikoista ja ampumasuojista scouteille (-3 osumiseen). Jos pelikentällä on talo, niin scouttini eivät yleensä ole siitä kaukana.

- Dru Perim
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"

- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Dru Perim kirjoitti:Monet ovat sanoneet, että talojen sisässä liikkumista käyttävät harvoin. Kysynkin, että missä teidän scouttinne oikein luuraavat?
Taloissa tai metsissä. Mutta autenttiset rankatut rykmentit menevät taloihin äärimmäisen harvoin. Kovin monelta ei löydy nätisti irrotettavia kattoja tai kärsivällisyyttä leikkiä ruutupaperilla. Jompikumpi on välttämättömyys jos sisätiloissa liikkumista ja/tai taistelua aikoo harrastaa.
it is apparent the intent has been revealed
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”