FB: Lord of Nurgle
FB: Lord of Nurgle
Moikka
Tällainen figu tuli lomalla (ja vähän sen jälkeenkin) maalattua Helsingin GW:n maalauskilpailuun.
Lord yläviistosta, vasemmalta, takaa ja oikealta.
Itse suhtaudun figuun vähän ristiriitaisin tuntein, metallit ovat luultavasti tähänastisista parhaat (tosin kuvissa ovat vähän tylsät), mutta varsinkin hevosen iho meni jokseenkin pieleen. En muutenkaan jaksanut tehdä figua kunnolla loppuun. Alustaankaan en ole tyytyväinen. Tällainen tästä nyt kuitenkin tuli.
Kommenttia saa laittaa.
Tällainen figu tuli lomalla (ja vähän sen jälkeenkin) maalattua Helsingin GW:n maalauskilpailuun.
Lord yläviistosta, vasemmalta, takaa ja oikealta.
Itse suhtaudun figuun vähän ristiriitaisin tuntein, metallit ovat luultavasti tähänastisista parhaat (tosin kuvissa ovat vähän tylsät), mutta varsinkin hevosen iho meni jokseenkin pieleen. En muutenkaan jaksanut tehdä figua kunnolla loppuun. Alustaankaan en ole tyytyväinen. Tällainen tästä nyt kuitenkin tuli.
Kommenttia saa laittaa.
Viimeksi muokannut Neurotic, To 26.02.2004 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Hemmettos. Kuvista en vaan oikein saa kunnon kuvaa figusta, mutta ainakin livenä mitä siitä nyt näin, niin vaikutti aika he-le-vetin hyvältä!
Jos vaikka valaistusta voisit säätää paremmaksi tai jotain.
Metallit näytti saakelin hienoilta ainakin IRL.
Nojoo, alusta ei erityisemmin vavahduttanut. Mutta kyltti oli hieno. Lintu oli suht ok.
Ehdottomasti kerrassaan kaamean hieno figu. Tuossa on sitä jotain imua, mikä multa puuttuu. Ne GW:n työntekijätkin kattoi tuota kieli puol metriä ulkona.
Absolutely good job! Minä Lisää banaanimateriaalia haluaa nähdä! Teepä poika etusivun galleria! Graaaah!
Jos vaikka valaistusta voisit säätää paremmaksi tai jotain.
Metallit näytti saakelin hienoilta ainakin IRL.
Nojoo, alusta ei erityisemmin vavahduttanut. Mutta kyltti oli hieno. Lintu oli suht ok.
Ehdottomasti kerrassaan kaamean hieno figu. Tuossa on sitä jotain imua, mikä multa puuttuu. Ne GW:n työntekijätkin kattoi tuota kieli puol metriä ulkona.
Absolutely good job! Minä Lisää banaanimateriaalia haluaa nähdä! Teepä poika etusivun galleria! Graaaah!
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
-
Herra juusto
Voi härre god! Tuossa oli Nurglea kerrakseen, jos missä!
Figu on ollut muutenkin mielestäni jo pitkään todella tyylikäs (vähän puuttuu sitä warriormaisuutta siitä, joka tulee olemaan teemana omaan porukkaani) ja noin maalattuna vielä paljon tyylikkäämpi. Juuri tuollainen likainen lookki sopii nurglelle kuin nyrkki silmään, todella hyvin tehty. Jag tycker att, det var jätte bra! 
Kiitos kommenteista. Valitettavasti en saanut kuvia lähempää, kun tuo viikate piti saada kokonaan mukaan (muuten se olisi jäänyt surulliseksi
). Hevosen ihosta onnistuin tuhoamaan kontrastin blenaamisen jälkeen glazeilla (tosin ilman näitä iho olisi ollut lähes saman värinen kuin miekkosen kaapu). Hmm, pitäisiköhän tehdä Nurglearmeija? Mietitään, mietitään...
Moi
Moi
Kyltti kuuluu itse figuun.rampale kirjoitti:kyltti oli hauska idea.
Mutta ei herrajumala !!! Aivan mahtavaa työtä, kerrassaan ! :O
Juuri sitä nurglea itseään. En löydä yhtikäs mitään kritisoitavaa (noh, paitsi ehkä kuvat, mutta ne eivät tämän tasoista figua pilaa.
voittaja-ainesta !
Work out, in case future happens.
Joo, metallit meni munkin mielestä suht nappiin. Ennen olen varjostanut yleensä vain ruskeilla ja mustilla inkeillä, mutta nyt vedin esim. teräksen ruskeasta punaisen kautta purppuraan. Tulee paljon ilmeikkäämpi metalli.migsula kirjoitti:Tosta mä todella tykkään!!
Mahtava väritys, hienot metallit, ja tosi hyvä fantasy chaos/nurgle henki.
Onks se lakattu???
Jos joo, ni millä, ja lakkasitko metallit erikseen kiiltäviks?
Basen kallio on ainoa asia, joka häiritsee. Jotenki siitä puuttuu karkeus,kivimäisyys,särmä, joku...
Ensiksi ajattelin lakata, mutta sitten ajattelin, että se olisi voinut aiheuttaa turhaa kiiltoa. Metalleissa sekoitin maaliin MP:n kiiltävää lakkaa.
Kallio on todellakin huono, maalaisin sen viimeisenä päivänä (tosin yhtä huono se olisi, vaikka olisin ekana päivänä sen tehnyt).
Oikeastaan ensimmäistä kertaa olen saanut mielestäni figuun jonkinnäköistä "imagea". Johtuu varmaan Nielsenin tyylin seuraamisesta.
Moi
-
Slann Mage priest
Kiitoksia kommenteista. Lisää saa toki laittaa (etenkin sitä kriittisemmänpuoleista palautetta).
Olin huomaavinani tuosta oikealta otetusta kuvasta, että hevosen oikeanpuoleisen etujalan kavio näyttäisi sotkeutuneen harmaaseen. Onko mulla silmissä vikaa, vai näkeekö joku muukin saman? Pitäisi olla varovaisempi alustaa maalatessa.
Moi
Olin huomaavinani tuosta oikealta otetusta kuvasta, että hevosen oikeanpuoleisen etujalan kavio näyttäisi sotkeutuneen harmaaseen. Onko mulla silmissä vikaa, vai näkeekö joku muukin saman? Pitäisi olla varovaisempi alustaa maalatessa.
Moi