"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

nurgle dreadnought

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Eater

nurgle dreadnought

Viesti Kirjoittaja Eater »

niin tällainen tuli mieleen et tekee tavallisest space marineiden dredist sellasen nurglen saastuneen dreadnoughtin.laittaa siihen dredin päälle vaikka jotai greenstuffii ja tökkii jotai mutaatio osia sinne tänne.itse olen alkanut tehdä tällaista ja laitan kuvii kunhan ehdin niitä ottaa et laittakaa mielipidettänne tästä asiasta.sm dredi tulee muuten 5e halvemmaksi kuin chaosken dredi
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Joo. Itsekin jos keräisin kaaosmariineja ostaisin mieluummin space marine dradnoughtin. Se on halvempi, helpompi koota, muovinen ja siitä saa helposti väsättyä kaaos dreadnoughtin.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Täällä on ihan hyviä kuvia myös nurgle dredistä http://www.deathguard.org/

Edit- Eipä ollutkaan, kuva olikin vain wd:ssä ;)

Edit2- Olihan se (muttei se ollut varsinaisesti dredi) mutta saman tapainen josta saa hyvin mallia.
Eater

Viesti Kirjoittaja Eater »

juu itse sain inspiraation tohon hommaan ku katselin wd290 mukana tullutta golden demon 2003 winners lehtistä koska siinä joku oli tehny semmosen nurglen dredin jossa oli keskellä iso silmä ja sen rocket launcher jutussa(se jossa on paljo niitä ohjuksia)oli tyranidin käsi
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Taitaapa olla se dredi allan carrason (vai miten se sukunimi nyt kirjotetaan) jos puhutaan nyt samasta dredistä. Kuva
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Näyttipäs toi figu vähän oudolta ku se hymyili. Sen silmä on aika hienosti maalattu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”