"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

icon bearer... mitä sillä tekee?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Merilahna

icon bearer... mitä sillä tekee?

Viesti Kirjoittaja Merilahna »

mitä mutanttien (lost and damned) icon beareri oikein edes tekee?
Kokkisota Kunniaan!
ExoN

Viesti Kirjoittaja ExoN »

Eikös se tuo tyyliä armeijaan?
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Jos käytäy demoneita, ne eivät voi tulla kentälle ellei kentällä ole icon beareria. Tarkemmat säännöt löydät kaaosmariinien codexista.
Galleriaan pääsee tästä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

No se on vähän samanlainen tyylijuttu kuin risti väärinpäin tatuotuna otsaan. Kummillakin voi kutsua paikalle demoneita ja ne näyttävät vinkeiltä.
zqmfgb
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

ikoni vaaditaan demonien summonointiin. Ne on muuten pirun käteviä tukijoukkoja jotka lyö aika kovaa eikä vie paljon pisteitä(ainakaan verrattuna kaaosmariineihin).
skatero

Viesti Kirjoittaja skatero »

Anteeksi tyhmä kysymys, joka ei kuulu tänne, mutta kun täällä puhutaan icon bearerista. Eli jos chaos armeijassa on greater demoni, eikö se voi tulla kentälle jos siellä ei ole icon beareria?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

skatero kirjoitti:Anteeksi tyhmä kysymys, joka ei kuulu tänne, mutta kun täällä puhutaan icon bearerista. Eli jos chaos armeijassa on greater demoni, eikö se voi tulla kentälle jos siellä ei ole icon beareria?
Icon bearerilla ei ole mitään tekemistä greater demonin kanssa. Greater demonin tulo vaatii aspiring championin jonka se possessoi.
dead flesh penalty kirjoitti:Ne on muuten pirun käteviä tukijoukkoja jotka lyö aika kovaa eikä vie paljon pisteitä(ainakaan verrattuna kaaosmariineihin).
Kaaosmarine maksaa 15 pistettä, demonit 15-17 väliltä lukuunottamatta bloodlettereitä 26pts ja cavalrydemoneita 21 ja 28 pisteellä.
Eli ei ne sen halvempia ole kuin kaaosmarinetkaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Tree Kin

Viesti Kirjoittaja Tree Kin »

Eiks se oo sama ku Army standard bearer? Mun mielest ainaki. :)
Tree Kin - pikku-ukkoo sinne, pikku-ukkoo tänne, tulkaa ja ostakaa :P (mul o MSN:ssä yhteisö, http://groups.msn.com/WarhammerFantasyBattle )
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Axe kirjoitti:Eiks se oo sama ku Army standard bearer? Mun mielest ainaki. :)
40K:ssa ei ole army standardeja.

...Enää. -The Captain

...Paitsi Imperial Guardilla, vaikkei taida olla ihan samassa merkityksessä kuin ennen... -Weekender
Boltteri

Viesti Kirjoittaja Boltteri »

Sanotaan nyt selvästi.Iconien kautta summonataan demonit kentälle.Kuten Deetwo sanoi niillä ei ole mitään tekemistä greater deamonien kanssa piste.
http://www.xd.fi -viisaitten miesten virallinen kohtauspaikka-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”