"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Loitsun arvaus

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
kaamoz

Loitsun arvaus

Viesti Kirjoittaja kaamoz »

Alettiin tossa hiljalleen pelata niin, että kun maagi tai joku tekee loitsun, hänen ei tarvitse sanoa mikä loitsu on kyseessä. Muut ovat kuitenkin voimassa eli millä velholla ja mihin unittiin. Kellään muulla tällaista systeemiä?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Tuota noin... tuossa on se vika, että toinen ei voi tietää onko taikoja rehellinen vai ei. Eli, jos taika pääse läpi, se oli "yllättäen" Black Horror, ja jos ei pääse niin se olikin joku lusmu taika jolla ei tee mitään. Vai onko teillä jotain "systeemiä" tuohon ?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

Kirjoittaa aina paperille taian mitä aikoo tehdä :)
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Ei kuulosta kovin toimivalta. Luultavasti dispel scrollit eivät ole enää suosiossa, kun ei tiedä mikä on kriittinen loitsu. Magic resistance tulee kallisarvoisemmaksi ja magia painottuu kovinkin hyökkäävään suuntaan.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Mielenkiintoisempi systeemi olisi sellainen, jossa loitsut arvottaisiin salaa (esimerkiksi magic-korteilla), ja niitä ei tarvitsisi paljastaa ennen käyttöä. Tähän voisi luonnollisesti lisätä vielä senkin, että taikaa ei voisi vaihtaa ensimmäiseen taikaan, vaan olisi pidettävä ne loitsut/kortit mitkä vetää.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

jullevi kirjoitti:Mielenkiintoisempi systeemi olisi sellainen, jossa loitsut arvottaisiin salaa (esimerkiksi magic-korteilla), ja niitä ei tarvitsisi paljastaa ennen käyttöä. Tähän voisi luonnollisesti lisätä vielä senkin, että taikaa ei voisi vaihtaa ensimmäiseen taikaan, vaan olisi pidettävä ne loitsut/kortit mitkä vetää.
Rankasti rajoittaisi summonhordeintoa tämä sääntö, jos ei kerran invokatiota voisi aina saadakkaan joka velholle :)
Kuulostaa kovin vitosedikalta :D

Helffien magiavoima taas sitten vain vahvistuisi tämän kanssa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”