"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Witchhunters

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Brightstar kirjoitti:Voivat mutta en viellä alkaisi ostelemaan niitä arbitaattoreita kun otetaan huomioon se että seuraavaan edikkaan tulee kuulemma se "liiku ja ammu" sääntö rapid fire aseille...
Asenne ennen kaikkea! "grin".
Ja siitä säännöstä, huhut kertovat että, RF aseilla voi tosiaan ampua kahdesti 12" jos liikkuu mutta ei rynnäköidä, kun taas assault aseilla rynnäkkö on mahdollista (ja jossain huhuttiin että lisäksi ne saa +1A).
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Sanos, Brightstar. Arvaanko oikein: Arco - Flagellanteilla ei ole mitään Fleet of Foottia yms., ne maksavat paljon pisteissä eivätkä saa Rhinoa tai mitään muutakaan.
zqmfgb
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Henri kirjoitti:Sanos, Brightstar. Arvaanko oikein: Arco - Flagellanteilla ei ole mitään Fleet of Foottia yms., ne maksavat paljon pisteissä eivätkä saa Rhinoa tai mitään muutakaan.
en oikeen katsonut noita niinkään tarkkaan joten en nyt muista että oliko noilla tuota foottia muuta kaksi viimeistä menee oikein. aika riskialttiita vekkuleita mutta ovat todellisia teurastusmasiinoja lähitaistelussa jos ei vaan käämit ylikuumene ihan heti :)
Henri Ketonen

Brightstar kirjoitti: en oikeen katsonut noita niinkään tarkkaan joten en nyt muista että oliko noilla tuota foottia muuta kaksi viimeistä menee oikein. aika riskialttiita vekkuleita mutta ovat todellisia teurastusmasiinoja lähitaistelussa jos ei vaan käämit ylikuumene ihan heti :)
No senhän tiesi... Sitten vaan mitä. Melko ovelaa touhua tulee niiden käyttämisestä.
zqmfgb
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Henri kirjoitti:No senhän tiesi... Sitten vaan mitä. Melko ovelaa touhua tulee niiden käyttämisestä.
Jos sen d6 pw (onko se vielä näin?) attack per ukko saa lähikseen niin kyllä se siitä sitten :) Vaikka juoksuttaa niitä siskojen tankkien takana ja sieltä iskee sitten kiinni meltoilla ja fleikoilla pehmitettyihin vihulaisiin, tai muuta sellaista :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Henri Ketonen

Deetwo kirjoitti: Jos sen d6 pw (onko se vielä näin?) attack per ukko saa lähikseen niin kyllä se siitä sitten :) Vaikka juoksuttaa niitä siskojen tankkien takana ja sieltä iskee sitten kiinni meltoilla ja fleikoilla pehmitettyihin vihulaisiin, tai muuta sellaista :)
Nnno. Ovelampaa silti kuin mun normaali pelityyli. Mikä on tähän asti ollut "TURPAAN".

Hmm. 6*D6+1 arviolta S5 PW - hyökkäystä, jos chargaa... Keskimäärin 27 hyökkäystä... Hmm. 8 - 9 mariinia munix vuorossa. Ei nyt mitenkään huono.

Entäs Repentiat, eivät varmaan saa Rhinoa?
zqmfgb
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nyt täytyy moderaattorin ärähtää varoituksen sana. Niitä sääntöjä, julkaisemattomia eli ei, EI julkaista tällä foorumilla edes tipoittain. Huhut pysykööt huhuina, mutta virallista infoa kaipaavien on syytä odottaa kirjan ilmestymistä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Deetwo

Henri kirjoitti:
Deetwo kirjoitti: Jos sen d6 pw (onko se vielä näin?) attack per ukko saa lähikseen niin kyllä se siitä sitten :) Vaikka juoksuttaa niitä siskojen tankkien takana ja sieltä iskee sitten kiinni meltoilla ja fleikoilla pehmitettyihin vihulaisiin, tai muuta sellaista :)
Nnno. Ovelampaa silti kuin mun normaali pelityyli. Mikä on tähän asti ollut "TURPAAN".

Hmm. 6*D6+1 arviolta S5 PW - hyökkäystä, jos chargaa... Keskimäärin 27 hyökkäystä... Hmm. 8 - 9 mariinia munix vuorossa. Ei nyt mitenkään huono.

Entäs Repentiat, eivät varmaan saa Rhinoa?
mikäli on d6 s 5 pw, niin hintakin on aivan varmasti aika rankka :) luulen että jos kerran on varmistettuna s5 pw niin hyökkäyksiä on korkeintaan kaksi tai kolme.
Brightstar

No ei tarvitse pelätä, eivät ne Arco-antit ole IHAN noin vahvoja. kovuudesta ei voikkaan sitten sanoa samaa :)

Näin muutes eilen kanssa sen uuden Exorcistin ihan livenä. Ihan mainiolta kapistukselta se näytti. Aika pitkälti ovat tehneet siitä samallaisen kun mitä Concept sketseissä on, mutta en valita. harmi vaan että peliteknillisesti se kärsii jonkinverran Defiler syndroomasta eli tuota ei saa oikeen tungettua piiloon kiitos noitten "urkujen" piippujen koon :(
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

Brightstar kirjoitti:.harmi vaan että peliteknillisesti se kärsii jonkinverran Defiler syndroomasta eli tuota ei saa oikeen tungettua piiloon kiitos noitten "urkujen" piippujen koon :(
Höpö höpö..Saha käteen ja piiput pois niin johan mahtuu mäkien taakse.
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Deetwo

naulapaa kirjoitti:
Brightstar kirjoitti:.harmi vaan että peliteknillisesti se kärsii jonkinverran Defiler syndroomasta eli tuota ei saa oikeen tungettua piiloon kiitos noitten "urkujen" piippujen koon :(
Höpö höpö..Saha käteen ja piiput pois niin johan mahtuu mäkien taakse.
Eikös LoS noin yleensäottaen katsota ihan sen vehkeen rungosta eikä piipuista yms moisista jutuista?

Ellei ne sitten tosiaan ole _erittäin_ _ISOT_ :D
Henri Ketonen

Piiloon... Eihän se mikään Indirect - ase ole? (voihan perse jos on)

Metsään saa kaiken. Sääli että metsiä kaytetään yllättävän vähän.
zqmfgb
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

naulapaa kirjoitti:Höpö höpö..Saha käteen ja piiput pois niin johan mahtuu mäkien taakse.
tuo vastaa jo pyhäinhäväistystä!

Kuva
Henri Ketonen

Jumalaut. Hieno.

Missä tuo kuva oikein on otettu? Mökillä? Mistä tuon vehkeen vohkeitte?
zqmfgb
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

hauska! onks noi urut?
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

On ne urut. Tolla siskolla pitäisi olla koskettimet tuolla paneelin takana. Ja PKP:n vitriinissä (Fanaticissa) olleessa versiossa on tuolla takana vielä servitori lataamassa noita putkia. En tiedä oliko se konversio mutta hienolta se näytti (kun se oli maalattu ja kaikkia).
Phil Kelly says "No!"
Bahir

Viesti Kirjoittaja Bahir »

Uudesta Penitent Machinesta sanoisin vielä, että siinä vasta m***ku figu kasata.
Ja koska se on kokonaan metallia niin eihän siihen pelkkä liima riitä.
(Puhumattakaan sen tulevasta hinnasta joka kieppuu jossain 35-40 euron tienoilla.)
Henri Ketonen

Sellainen pieni porakone vaan ja tikkuja sinne tänne niin pysyyhän tuollainen metallipersläpi...

Itse luulisin etten rankaisumoottoria ota. Rumanpuoleinen vehje minusta.
zqmfgb
Brightstar

Bahir kirjoitti:Uudesta Penitent Machinesta sanoisin vielä, että siinä vasta m***ku figu kasata.
Ja koska se on kokonaan metallia niin eihän siihen pelkkä liima riitä.
(Puhumattakaan sen tulevasta hinnasta joka kieppuu jossain 35-40 euron tienoilla.)
No hyvähän sitä on lesoilla kun olet ensimmäisiä suomessa kenellä semmonen on :) . Heitän varmaan tarjouksen siitä jossainvaiheessa jos saan vähän enemmän rahaa...
Bahir

Viesti Kirjoittaja Bahir »

Jos myyn sen, niin se on sitten maalattu.
Tulee sinne Puokin vitriiniin joskus viikon kahden kuluttua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”